Еміграція, заробітчанство

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
  #<1 ... 3029303030313032>
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 18:57

  Модератор написав:Шановні форумчани, долучайтеся до обговорення👇

Отримати вищу освіту в США: скільки це коштує


На диво точна та правильна статья.
Я помітив дві помилки:
- University of California, Berkeley (державний, Каліфорнія). Університет не є державним, він приватний. Досить солідний. Я був в ньому 2 рази у справах. Додав би, що для вступ в цей університет мало бажання заплатити вказані гроші: дуже селективній відбір. Здається якийсь спадковий принц з Європи закінчував.
- при тому, що вірно вказані діапазони вартості навчання, нижня межа як правило вказана не точно. По цьому не акцентовано увагу на тому, що ціна навчання розрізняється для мешканців даного штату та для не мешканців, в тому числі іноземців.
А це досить важливо.
Бо є університети, де вартість навчання може складати - для мешканців штату - всього 4000$ на рік.

Вірно вказані дотичні витрати на утримання студента: харчування та страховка.

А в цілому стаття мені сподобалася.
Рекомендую.
Востаннє редагувалось akurt в П'ят 07 лис, 2025 04:49, всього редагувалось 1 раз.
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 11479
З нами з: 12.02.09
Подякував: 4063 раз.
Подякували: 1513 раз.
 
Профіль
 
1
2
6
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 19:50

Re: Еміграція, заробітчанство

Дороге - це Citroen чи Peugeot дізельне та на ручці?
барабашов
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5480
З нами з: 16.06.15
Подякував: 295 раз.
Подякували: 363 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 19:59

  барабашов написав:Дороге - це Citroen чи Peugeot дізельне та на ручці?

Не пробовали а знаете ?, дизел PSA одни из лучших , на айсин конечно комфортнее
Vadim_
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 4078
З нами з: 23.05.14
Подякував: 624 раз.
Подякували: 510 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 20:19

  барабашов написав:Дороге - це Citroen чи Peugeot дізельне та на ручці?

CADILLAC Escalade-V
Water
 
Повідомлень: 3529
З нами з: 06.03.12
Подякував: 67 раз.
Подякували: 238 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 20:22

  Vadim_ написав:на айсин конечно комфортнее

Чому не ZF?
Water
 
Повідомлень: 3529
З нами з: 06.03.12
Подякував: 67 раз.
Подякували: 238 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 20:33

Насолода від водіння)

  Water написав:
  Vadim_ написав:на айсин конечно комфортнее

Чому не ZF?


Проїдь на eCVT (electronic Continuously Variable Transmission), яка працює в парі з 2.0-літровим бензиновим двигуном Atkinson cycle та електромотором.

Тип коробки: eCVT (електромеханічна планетарна передача, без класичних зчеплень і фрикційних пакетів).
Принцип роботи: поєднує планетарний редуктор і два електромотори, які разом із ДВЗ створюють варіативне передатне число без перемикань передач.

Тобто немає традиційних передач або гідротрансформатора — усе відбувається плавно через розподіл моменту між ДВЗ і електромоторами.

І замість ручки перемикання - кнопки на торпеді))
Hotab
 
Повідомлень: 17054
З нами з: 15.02.09
Подякував: 398 раз.
Подякували: 2529 раз.
 
Профіль
 
5
4
4
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 21:45

Re: Еміграція, заробітчанство

Машины это новые бусы с зеркальцами за которые господа в пробковых шлемах выкупают у туземцев их реальные ценности. Практического смысла в дорогой машине нет. Практический смысл есть в красивом доме с видом на море. Но обладатели дорогих машин часто пренебрегают своим жильем
2587715
Аватар користувача
 
Повідомлень: 273
З нами з: 25.12.23
Подякував: 9 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 22:12

  Hotab написав:Проїдь на eCVT (electronic Continuously Variable Transmission), яка працює в парі з 2.0-літровим бензиновим двигуном Atkinson cycle та електромотором.

Для пилота, который привык к запаздывания реакции машины на управляющее воздействие, езда на вариаторе действительно может стать наслаждением 😁
Я к этому приспособиться не смог.
Сибарит
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Повідомлень: 9065
З нами з: 02.09.15
Подякував: 6502 раз.
Подякували: 21680 раз.
 
Профіль
 
134
82
38
2
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 22:17

  2587715 написав:Машины это новые бусы с зеркальцами за которые господа в пробковых шлемах выкупают у туземцев их реальные ценности. Практического смысла в дорогой машине нет. Практический смысл есть в красивом доме с видом на море. Но обладатели дорогих машин часто пренебрегают своим жильем

Если строить дом с видом на море без риска быть смытым, через некоторое время вид на море обязательно будет перекрыт новым красивым домом. Климатические недостатки, связанные с жизнью на побережье, это не исправит.
Такой же фетиш, как и дорогая машина, только ещё дороже.
Сибарит
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Повідомлень: 9065
З нами з: 02.09.15
Подякував: 6502 раз.
Подякували: 21680 раз.
 
Профіль
 
134
82
38
2
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 22:29

Не встиг перемкнути мозок на укр,з цим російськомовним Сібар

  Сибарит написав:
  Hotab написав:Проїдь на eCVT (electronic Continuously Variable Transmission), яка працює в парі з 2.0-літровим бензиновим двигуном Atkinson cycle та електромотором.

Для пилота, который привык к запаздывания реакции машины на управляющее воздействие, езда на вариаторе действительно может стать наслаждением 😁
Я к этому приспособиться не смог.

До этого была механика)
Езда в Киеве на механике - это взрыв мозга .
Езда как на детских машинках на аттракционах , в киевской тянучке - просто кайф)) .
Кстати, не знаю на чем ездили вы, но гибрид с его э. моторами хорошо снизу подхватывает , я не вижу задержки в реакции на управляющее воздействие. Как акселератора, так и остроты руля )
Штучний мозок ось що каже:

у класичних варіаторах (CVT) дійсно є відчуття затримки реакції на педаль газу, так званий rubber band effect — коли двигун “реве”, а машина розганяється із запізненням.
Але у гібридного двигуна з eCVT ситуація зовсім інша — попри назву “варіатор”, його принцип роботи суттєво відрізняється від класичного ремінного чи ланцюгового CVT.

Ось у чому різниця 👇



⚙️ Як працює eCVT

Це не ремінна коробка. У ній стоїть планетарний редуктор (power-split device), який об’єднує:
• бензиновий двигун (2.0 Atkinson),
• головний електромотор (MG2),
• генератор/другий електромотор (MG1).

Цей механізм розподіляє крутний момент між двигуном і електромоторами — без ременів, конусів чи фрикційних зчеплень.
Передатне число змінюється електронно, через баланс обертів ДВЗ та електромоторів.



⚡ Тому реакція на газ зовсім інша
• З місця: електромотор одразу видає максимальний момент, тому старт миттєвий і плавний — жодної “затримки”, яку відчувають на звичайних CVT.
• При розгоні: якщо натиснути різко, ДВЗ підключається із затримкою у долі секунди, але це не механічна затримка коробки, а логіка енергоменеджменту — система вирішує, чи достатньо тяги з електрики, чи треба підключати бензиновий двигун.
• При русі в місті: через постійний електродопоміжний момент авто реагує навіть швидше, ніж з автоматом із гідротрансформатором.

Hotab
 
Повідомлень: 17054
З нами з: 15.02.09
Подякував: 398 раз.
Подякували: 2529 раз.
 
Профіль
 
5
4
4
  #<1 ... 3029303030313032>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама