Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Сибарит написав:Если строить дом с видом на море без риска быть смытым, через некоторое время вид на море обязательно будет перекрыт новым красивым домом. Климатические недостатки, связанные с жизнью на побережье, это не исправит. Такой же фетиш, как и дорогая машина, только ещё дороже.
Тогда можно переехать в этот новый дом - любая ипотека это завуалированная аренда
Як ми вже зрозуміли, бути фахівцем в двигунах автівок дуже приємно. Мене особисто не бентежать ніякі варіанти коробок зміни передач - хоч автомати сучасні «на кнопках», хоч автівки з ручним перемиканням, які в Україні вважаються «вчорашнім днем», а в США - навпаки: «це круто! Сам керуєш автівкою!» Ну, як ми вже всі знаємо, на іншому боці Земної кулі «все не так» і треба телепнів «вчити та вчити».
В той же час вважаю більшим мистецтвом вміти бути емігрантом та вміти жити «по-емігрантські».
Ось дивіться: Туреччина прийняла рішення змусити всіх українців, які заїхали в країну на власних авто після 24.02.2022, вивезти ці авто до 31.12.2025. Це повʼязано з тим, що вже пройшли всі терміни перебування автівок іноземної реєстрації, які були завезені - згідно з Митним кодексом країни - з «туристичною метою» без (!) розмитнення (!) та жодних платежів (!) на 2 роки. Звісно, 2 роки вже давно пройшли, митниця раніше українцям кожні 6 місяців продовжувала перебування на чергові 6 місяців, але вже заявила, що чергового продовження не буде у звʼязку з тим, що невідомо, коли закінчиться війна. Так і написали в офіційному документі: «оскільки невідомо, коли закінчиться війна».
Для наших українців це жорсткий удар «нижче ременя»: в наступні 2 місяця треба вивезти авто в … Дійсно, а куди вивезти авто? І хто вивезе? Частина власників або працює, або сидить з дітьми, або / будучі власниками - не вміють керувати.
Відразу оживилися ті, хто переганяють авто за гроші. «Кому війна - а кому мати рідна». Наприклад, за перегон авто з Анталії в Івано-Франківськ вже озвучують ціну в «1500$ плюс бензин». В певну пастку попали ті, хто в Україні накупився автівок, пригнаних із США: як виявилося, запасних частин до них немає ні в Туреччині, ні в Європі: замовляють зараз в США з майбутнім розмитненням за 100% митної вартості. А автівки «не на ходу».
В той же час інша частина українців кинулася отримувати на автівки української реєстрації турецькі номери. Там все не так просто: процедуру «умовного розмитнення» можуть пройти тільки українські студенти, українські пенсіонери та українці, які мають робочу візу. Процедура цікава: вноситься депозит в сумі розмитнення, який повертається в разі остаточного вивезення авто. Не просто тимчасового виїзду за кордон - а в разі здачі автономерів Туреччини та вивезенні авто за кордон.
Реально: депозит в доларах. Наприклад, людині вчора прийшла відповідь з Анкари: депозит за авто Mitsubishi Lancer 2005 становить 3750$. Якщо врахувати, що це реальний депозит, то не так вже і багато: заморозити на рахунку 3750$, щоби не мати проблем з авто. Що цікаво, в разі якщо таку процедуру пройшов, то маєш на руках 2 комплекти автономерів та 2 Технічних паспорти. Особливо цікаво мандрувати Європою; на нейтральній смузі сам міняєш номери і ось як в опері «Запорожець за Дунаєм» ти вже не українець, а турок, або навпаки: вже не турок, а українець…
Ще цікава арифметика: чим старшим ж авто - тим нижче депозит. Тому вигідно мати не дороге та новісіньке авто, а ось такого «старця».
Я умовляю наших українців піти іншим шляхом. Згідно з Митним кодексом Туреччини іноземець може завезти зовсім без розмитнення автівку, якщо він має статус «нерезидент». Тут як раз на форумі на днях сперечалися з цього питання. Що то за фрукт такий?
Так ось: достатньо бути відсутнім в Туреччині 185 днів за останній рік - «Товариш! А точніше: Аркадаш! Вам коштовний приз! Завозьте автівку без митних платежів та реально зовсім безкоштовно на цілих 2 роки!»
Зараз всі школярі показують мамам та папам таку арифметику. Наприклад, навмання: ціна Renault Duster в Україні 900 000 гривень. Те саме авто, але в Туреччині (зовсім інша податкова система): 1 800 000 гривень. Виходить: виїдь на 185 днів з Туреччини, мандруй світом 185 днів, і маєш приз в сумі майже 1 мільйон гривень! О як!
Бути емігрантом - то мистецтво!
З 2010-го турецька ліра знецінилася відносно гривні в 5 разів. Зара за 1 ліру дають 1 гривню, а скоро будуть давати в морду
Сибарит написав:В связи с этим возник вопрос: какой у Вас расход на скорости 150 и как он изменяется по мере исчерпания заряда батареи?
Тут подробно рассказывают принцип работы системы еCVT.
Спасибо! Если Вы заметили, мой вопрос касался именно третьего режима, причем на скорости, которая выведет двигатель из оптимального режима. Первые 2, как я и предполагал, это последовательный гибрид.
Все действительно оказалось очень просто, но невозможность получить прибавку мощности на невысокой скорости несколько удручает.
Акурту: В США ручная коробка - это настолько круто, что угонщики вскрывают автомобиль, понимают, что не знают, как этим управлять, и убегают 😁
2587715 написав:З 2010-го турецька ліра знецінилася відносно гривні в 5 разів. Зара за 1 ліру дають 1 гривню, а скоро будуть давати в морду
А Вам яка до того справа? За останні 1/2 сторіччя ви НЕ тримали в руках турецьку ліру, НЕ тримаєте та в найближчі 1/2 сторіччя НЕ триматимете.
А в "морду" дають щодня. Бачите як все просто.
P.S. Курс сьогодення ДУЖЕ зручний: фактично всі цінники в магазині в українських гривнях. Дрібничка - а дуже приємно! Наприклад, бензин А95 на АЗС - 55 гривень. Пляшка мінеральної води 1,5 л - 8 гривень, буханець хліба - 25 гривень. Кіло курки - 85 гривень, крильця курки - 115 гривень, яйця курячі - 4-6 гривень. Для довілки: мінімальна зарплатня в Туреччині 22 000 гривень. Це чистими "на руки". Точно цифру не пам"ятаю, але мінімальна пенсія 18 000 гривень. Не 1 800, не 2 800, і не 3 036, а 18 000. З Нового року підвищення мінімалки на 30% і - пенсій також.
Если Вы заметили, мой вопрос касался именно третьего режима, причем на скорости, которая выведет двигатель из оптимального режима. Первые 2, как я и предполагал, это последовательный гибрид.
Пишу про гібрид, який не плаг-ін. Тобто аккум (той що силовий, а не 12В) має не велику ємність і не виступає для тривалих поїздок . Він просто для підтримки двигуна в моменти розгону, і в пробці /тягнучці дозволяє не працювати двигуну. Отже, траса, що відбувається? Батарея не розряджена в нуль. Вона підтримується на рівні близько 50%. Як це працює? Вам треба на трасі додати потужності (підйом на гірку, або обгін, або пориви зустрічного вітру) , круїз контр тримає ваші 150 км/год, але завдяки електромоторам , які вмикаються коли треба , ДВЗ не переходить на підвищений режим (, нема потреби) . Тепер навпаки, дорога на спуск, зниження швидкості перед вʼїздом в населений, або через трафік, тощо . Батарея починає всмоктувати «зайву» енергію. В чому сенс? Найбільша витрата (кілометрова) палива тоді, коли двигун різко розкручується для розгону, обгону, або в гірку. Це неекономічні режимі. Електродвигуни допомагають уникати ці затратні режимі навіть на трасі. Ще момент.. Якби не було батареї і електродвигунів (звичайний ДВЗ і все) , то на трасі для нормальної динаміки в одному і тому самому кузові треба було б ставити двигун на 50% потужніший. А це більша витрата на трасі. Менший двигун і плюс електромотори дають ту ж динаміку (коли вона треба) , але при їзді на постійній стабільній швидкості менше їдять палива,
akurt написав:А Вам яка до того справа? За останні 1/2 сторіччя ви НЕ тримали в руках турецьку ліру, НЕ тримаєте та в найближчі 1/2 сторіччя НЕ триматимете.
Радію за процвітаючу турецьку економіку. Заздрю вам навіть.
akurt написав:Курс сьогодення ДУЖЕ зручний: фактично всі цінники в магазині в українських гривнях.
Це не надовго
akurt написав:Точно цифру не пам"ятаю, але мінімальна пенсія 18 000 гривень. Не 1 800, не 2 800, і не 3 036, а 18 000.
Цікаво скільки від тих 22000грн віднято податків, щоб мати таку пенсію?
До речі, самі турки з більшою охотою здають помешкання українцям ніж своїм туркам. А от українці чомусь туркам в Україні взагалі не хочуть нічого здавати. Як гадаєте чому?
Востаннє редагувалось 2587715 в П'ят 07 лис, 2025 10:08, всього редагувалось 1 раз.
Вы видео посмотрели? Вы сейчас описываете совершенно другую гибридную схему.
Не, не дивився (у мене поза житлом ліміти трафіка) , але якщо ми про «другу» гібридну схему», то все одно ота схема після розрядки плаг-ін батареї стає «першою», про яку кажу я. І вас цікавить саме момент, коли силова батарея пуста, і ви на трасі., Так от, ота силова в плагін гібриді має в своєму складі оту «маленьку», яку має не плагін))). Тобто плагін після відпрацювання енергії взятої з розетки все одно стає звичайним гібридом, який я описав в попередньому пості)) Єдина відмінність, що після відпрацювання енергії взятої з розетки , автомобіль возить на собі важку пусту батарею . Чого не робить звичайний гібрид, батарея якого в кілька разів менша.
Востаннє редагувалось Hotab в П'ят 07 лис, 2025 10:13, всього редагувалось 1 раз.
Пан Hotab доволі точно описав систему роботи мого авто - сучасний гібрид. Позашляховик. Все саме так. Я настільки звик запасати електричну енергію на спуску траси, що коли сідаю за кермо іншого авто, то рука так і тягнеться натиснути під кермом ліворуч спеціальний важіль. Хоча там і так все спрацьовує автоматично, але такі дії посилюють генерацію і дозволяють плавно гальмувати. Працює як «гальмування двигуном». Вважаю такі авто оптимальним варіантом для Європи. Повний бак - вистачає зазвичай на приблизно 800 км.
Сибарит написав:В связи с этим возник вопрос: какой у Вас расход на скорости 150 и как он изменяется по мере исчерпания заряда батареи?
Тут подробно рассказывают принцип работы системы еCVT.
Спасибо! Если Вы заметили, мой вопрос касался именно третьего режима, причем на скорости, которая выведет двигатель из оптимального режима. Первые 2, как я и предполагал, это последовательный гибрид.
Все действительно оказалось очень просто, но невозможность получить прибавку мощности на невысокой скорости несколько удручает.
Акурту: В США ручная коробка - это настолько круто, что угонщики вскрывают автомобиль, понимают, что не знают, как этим управлять, и убегают 😁
Все где-то есть, просто надо правильно поставить вопрос Гуглу. 😎 По второму вопросу, смоторел как-то ролик Турбоманьяка(молдаван по гринке в Штаты свалил), был видос как он за копейки выкупил неплохую тачку с МКП после того как её пытались угнать грабители угандошив при этом сцепление. 😎