Kvartal-34 написав:Понизили и по Тройной Защите - гривна 9.5% , долар 2.5%
у меня 5000 евро, какой сейчас тариф?
|
|
![]()
у меня 5000 евро, какой сейчас тариф?
![]() a_sk
Извините, по евро не знаю , но думаю не больше, чем максимальный процент по Активным Перевагам (1.5%). За евровые вклады скоро прийдется клиентам банку платить ! ![]()
![]() @webserg, @a_sk, @Kvartal-34
По-суті, умови по вкладу Потрійний Захист та Активні Переваги не відрізняються. Ті клієнти, які відкривали ще Потрійний Захист далі користуються цим вкладом, але ставки за ним знижуються аналогічно до ставок по Активних Перевагах. Нові клієнти можуть відкрити лише Активні Переваги.
![]() @a_sk, @Kvartal-34
По активних перевагах ставка в євро складає 1% Якщо вам підходить строковий вклад (Стабільний прибуток), то ви можете отримати 2% по 6-місячному вкладу.
![]() НБУ надав роз'яснення щодо правомірності видачі валютних кредитів, в якому підтверджує правомірність видачі банками валютних кредитів. Раніше в медіа активно повідомлялося про рішення Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області від 24 лютого 2010 року, яким задоволено позов фізичної особи до ПАТ «УкрСиббанк», третя особа – Національний банк України про визнання договору про надання споживчого кредиту в іноземній валюті та договору поруки недійсними. Так от 18 серпня апеляційний суд Дніпропетровської області задовільнив скаргу УкрСиба і скасував рішення Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області від 24 лютого 2010 року та прийняв рішення про відмову у задоволенні позовних вимог фізичної особи. Таким чином підтверджено, що банки мали право видавати, а клієнти отримувати валютні кредити.
![]() Доброго дня усім.
переглянув кілька сторінок останніх по "народному" обговоренню. бачу попередні проблеми у клієнтів із додатковою угодою (надалі по тексту ДУ) відійшли на задній план та взагалі не обговорюються. якщо цікаво як у мене вирішилось дане питання, - ДУ я так і не підписував. авто продане. кредит погашений повністю. цивілку (залишок) перевів на нове авто. По КАСКО отримав повернення зі страхової (хоча теж було можливо залишок перевести на нове авто). Для співробітників банку які читають: "пропозиція" характеру "а ви знаєте, якщо вам не подобається банк, і ви не хочете погоджувати з ним дії по характеру проплати по КАСКО то банк може вимагати у вас дострокового погашення", що була озвучена п. Довганем О., який працює в Кивському центральному відділенні (телефонував на гарячу лінію, переключили на нього), є "дуже гарною" зі сторони банку, та склалось враження, що у телефонному режимі хтось намагається залякати, чи як/по іншому це не назвеш, замість того щоб вказати якими пунктами кредитного договору чи догвору застави керується банк, коли він нібито має у письмовому вигляді дати згоду страховій компанії на розбиття платежу на чотири частини. - така ситуація на жаль склалась у мене. і як я вважав, опираючись на кредитний договір та договір застави, та вияснилось пізніше - ніякої письмової згоди не потрібно/. у вас там є своя внутрішня акредитація, впевнений - слід звернути увагу на подібні випади. обличчя банку - його працівник, що безпосередньо контактує з клієнтом. не реклама, не репутація (яка іноді може бути бездоганною). ХОЧЕТЬСЯ ОКРЕСЛИТИ НАСТУПНЕ. 1. Даний банк, як системна установа (або системоутворююча - якщо вони самі такими себе вважають), поступив вкрай некоректно по відношенню до існуючих клієнтів-боржників, залишаючи їх із вибором "або ви підписуєте ДУ, або ви .... підписуєте ДУ" (без варіантів\альтернатив). 2. Особисто у мене залишились вкрай погані враження про БАНК (наголошую про банк як установу, ні в якому разі НЕ ПРО ПРАЦІВНИКІВ, про яких піде мова надалі) від таких непередбачуваних дій/заходів по "покращенню та оптимізації" (установа, як виявилось насправді, керується власними інтересами, жодним чином не переймаючись та не надаючи альтернативу клієнтові). Просто під свої власні інтереси для досягнення певних цілей (думаю у гостру фазу Кризи - нестача ліквідності, про яку усі говорили), під приводом заміни ПЗ на нове ПЗ, (якщо у когось є друзі, що працюють у Ерсте, вони вам розкажуть як вони "висловлюють свої думки ненормативною лексикою" про нове ПЗ, фактично про погану його роботу, яку не порівняти із попереднім), банк отримав наперед додаткові ресурси у вигляді % за 15 днів (пояснення див. попередні сторінки де обговорювалось та рахувалось), та СПЛАНОВАНУ наперед ЛІКВІДНІСТЬ (згадайте ДУ, особливості проплати, інше...). Банк на жаль не цікаило, чи мали\ють його клієнти СПЛАНОВАНІі ДОХОДИ (а часто це і втрата доходів), із урахуванням ще й курсової різниці ( ут.ч. банк на жаль не цікавило\вить на скільки наперед заплатив клієнт (достроково), та до 2009 р. міг платити тільки лише %...... усе це детально описано на попередніх сторінка). 3. Особисто моя позиція про дану установу (про вищезазначені дії в т.ч.) озвучена та надалі буде озвучуватись колу осіб, що мене оточують (рідні, близькі, знайомі, друзі, друзі друзів, знайомі знайомих, ......). 4. Читаючи Ваші коментарі по %, потрійний захист, чи ще там про щось, - користувачі продукту "депозит" мабуть не зрозуміли непередбачуваність банку. Для того щоб не заплатити або не віддати Вам ваші депозити/або частково не віддати/віддати не по курсовій різниці (детально або інші варіанти невиконання зобовязань або невиконання у неповному обсязі, ви самі собі додумуйте) банк може "придумати/надумати/вигадати" нове ПЗ (як приклад), або щось на кшталт того (хоча нове ПЗ ідеальний привід для перезаключення договорів, внесення змін до існуючих договорів....., інших приводів мені не спадає на думку, да і думати не хочеться про дане). ВПЕВНЕНИЙ, - АРГУМЕНТИ ЯК ЗАВЖДИ ЗІ СТОРОНИ БАНКУ БУДУТЬ "БЕЗЗАПЕРЕЧНІ" (повертати чи НІ, або якщо повертати то скільки???). 5. Що стосується працівників банку (прошу не путати із устновою банку як системну установу), хочеться відзначити, у хорошому рорумінні звичайно, менеджерів Рівненського відділення, що розташоване по вул. 16 Липня, у м. Рівному. Професійність, швидкість, аргументованість, доброзичливість. Скоріше за все дані характеристики стосуються в т.ч. Іванни Миколаївни (прізвища не памятаю), яка особисто оформила усі необхідні папери для зняття заборони та закриття кредиту ну десь, якщо не брати технологічні затримки, за хвилин 15 (разом 30 хв). Для прикладу в Укрсоцбанку по вул. Кавказькій в м. Рівне дану просту операцію виконували 2,5 години (особисто був свідоком та до цих пір нерозумію чому так довго). Дякую за розуміння. Менеджерам та УСІМ співробітникам даної установи - професійного росту.
|
|