VAB Банк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 901902903904905 ... 1794>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

VAB Банк - БАНКРОТ 2.8 5 660
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
29%
190
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
113
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
109
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
24%
158
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
90
Всього голосів : 660
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:22

friendНІКОЛИ НЕ МАЙТЕ СПРАВИ З VAB БАНКОМ! А ЯКЩО МАЄТЕ ЯКІЙСЬ ДЕПОЗИТИ ТАМ – ЗНІМАЙТЕ КОШТИ!!!!!!!!!
Рідко коли доходить діло до скарг, які не просто обдумуєш собі в голові та приймаєш рішення – більше туди не піду… Та в даному випадку хочу, щоб максимально багато людей прочитали та зрозуміли ситуацію, прийняли для себе рішення, та можливо були скрупульознішими у виборі одного, чи іншого банку.
Тож, я тільки з банку, у якому сьогодні вже вдруге. Я являюсь клієнтом (маю депозит початку 2012р) VAB банку. Місяць тому вирішила достроково зняти кошти, на те свої причини.
Отже, 4.03.14р. я іду в банк, щоб з’ясувати процедуру розірвання договору, на що, працівник банку, дивлячись зверхньо відповідає зухвало – « а гроші Вам не видадуть!»… тоді я починаю з’ясовувати, чому, на якій підставі, мені відповідають – «згідно постанови Нацбанку…», на що я кажу, можливо я недостатньо компетентна, та все таки, я знаю, що нацбанк розпоряджень не видавати кошти не давав… Тоді вже мені працівниця каже - «зараз Ви гроші однаково не знімете, бо потрібно писати заяву, і аж через місяць Ви можете прийти за ними». Звичайно, мене це насторожило, оскільки, в інших банках я теж мала депозити, і звернувшись з проханням зняти кошти мені спокійним тоном сказали – «так, звичайно, приходьте пишіть заяву, отримаєте кошти».
3.04.14р., сьогодні приходжу до відділення VAB банку, у Львові, вул. Наукова, 47. Приходжу, так як і кажу, ось так і так, хочу сьогодні нарешті зняти кошти, на що мені нова відповідь – «Коштів немає!», я питаю – що це значить, коли мені прийти, і чому таке відношення, адже заяву про зняття я написала ще місяць тому! Мені відповідають: - «Тут так не скандалять люди в яких вже закінчились депозити, і не можуть зняти гроші, а Ви прийшли, написали заяву дострокового зняття і хочете щоб Вам видали кошти! Взагалі, дякуйте, що Вам ті гроші віддадуть!!!» Знаєте, тут як то кажуть « мене порвало»! яке право Ви маєте до мене так відноситись, я як не як Ваш клієнт! Я у Вас не прийшла просити кредит! Я Ваш вкладник!!!Що це за відношення???
Тоді, мені кажуть наступне – так, що Ви будете писати заяву про розірвання договору, я відповідаю –звичайно! Тоді відповідь працівниці, ну тоді чекайте керівника відділення, я кажу, а не можу я у Вас цю заяву написати?, відповідь – ні! Я запитую – коли буде керівник, адже я не можу тут цілий день сидіти, у мене теж є робота, і Ви забираєте мій робочий час!!! Працівник відповідає – я не знаю коли буде голова відділення, в Ваших інтересах сьогодні написати ту заяву, оскільки з завтрашнього дня Ваш договір буде автоматично пролонговано!
Ну, що ж, повертаюсь на робота та за 1.30 год. знову іду в те відділення, на щастя, Голова відділення є на місці. І тут після довгих з’ясувань, виявляється – кошти я зняти не можу, а лише можливо знімати по 100 євро щодня, і тільки у ті дні, коли мені будуть телефонувати і казати, що гроші є!!!! Та, це ще не все!!!!!!! Мало того що мене лімітують, забирають мій робочий час щодня мін. на 30 хв (оскільки добігти туди – сюди + час біля каси)., так, я ще МАЮ ЗАПЛАТИТИ БАНКУ КОМІСІЮ (СВОЇ КОШТИ) – У РОЗМІРІ 3 % на те що знімаю свої депозитні кошти!!!!!!!!!!!
У чому себе звинувачую – не звернула уваги, що в договорі вказано, що про усі зміни буде повідомлено клієнтів на сайті!!! Тож, вони могли хоч вчора собі це придумати, а Ви – клієнт з 2012р. маєте щодня вглядатись в той сайт та вишукувати, чи змінилось там щось….
Висновок один – МОЄ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ВАМ – НЕ ЗДІЙСНЮЙТЕ ЖОДНИХ ОПЕРАЦІЙ VAB БАНКОМ! ВОНИ Я ТАК РОЗУМЫЮ НА ГРАНЫ БАНКРУТСТВА!!!!!!!! ПРАЦІВНИКИ ХАМЛЯТЬ!!!!! А ГОЛОВА ВІДДІЛЕННЯ ТАК ДО КІНЦЯ І НЕ ЗНАЄ КОЛИ ВНЕСЛИСЬ ЗМІНИ ПРО КОМІСІЮ ПРИ ЗНЯТТІ ДЕПОЗИТУ!!!
natalireklama
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:33

Re: VAB Банк

  мираж написав:Не могу понять по каким критериям ВАБ распределяет кому какая должна быть надбавка % при активации кодов.
в зависимости от суммы пгополнения или глюк.
йцукен
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6805
З нами з: 23.08.13
Подякував: 219 раз.
Подякували: 390 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:35

Re: VAB Банк

natalireklama из за таких клиентов как Вы, которым якобы срочно нужно разрывать договора, другие клиенты не могут получить свои деньги по сроку.
мираж
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:41

Re: VAB Банк

  мираж написав:из за таких клиентов как Вы
полностью не согласен . Я уже писал дважды , как был свидетелем лично . Делал пополнение карт на 5 и выше грн , а за мною выдавали от 50 до 500 грн с моих от 5 к . Думаете это тоже из-за досрочников ?
когда идут досрочные вклады - отделения банк обязан подкреплять по заявлению клиента и соответственно внутренней служебки от начальника отделения . Когда денег нет или команда не отдавать - любые способы по невозврату хороши)
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 18140
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 950 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:43

Re: VAB Банк

  natalireklama написав:Що це за відношення???
а черт его знает, в Киеве та же фигня.
Подозреваю, их специально натаскивают так отвечать и говорить.
  natalireklama написав:оскільки з завтрашнього дня Ваш договір буде автоматично пролонговано!
всмысле?
у вас закончился депо или досрочка?
  natalireklama написав:маєте щодня вглядатись в той сайт та вишукувати, чи змінилось там щось….
это называется сервис.
Вот такая фигня называется жлобское отношение к клиенту, за что банк в будущем еще не раз пожалеет.
йцукен
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6805
З нами з: 23.08.13
Подякував: 219 раз.
Подякували: 390 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:44

  мираж написав:natalireklama из за таких клиентов как Вы, которым якобы срочно нужно разрывать договора, другие клиенты не могут получить свои деньги по сроку.

тут не срочно, тут с месячным ожиданием.
Сегодня это все косяки именно ВАБа ибо все остальные банки отдают нормально, кроме валюты.
йцукен
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6805
З нами з: 23.08.13
Подякував: 219 раз.
Подякували: 390 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:46

Я думаю то что банк не исполняет своих обязательств - это не вина вкладчиков, а вина руководства банка, которое привлекало под высокий процент деньги, не думая, что не сможет их отдать. И я не понимаю на что надеются вкладчики, продевающие депозиты в неплатежеспособном банке
l_s_v
 
Повідомлень: 624
З нами з: 20.05.10
Подякував: 1 раз.
Подякували: 16 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:47

  йцукен написав:
  мираж написав:Не могу понять по каким критериям ВАБ распределяет кому какая должна быть надбавка % при активации кодов.
в зависимости от суммы пгополнения или глюк.

На глюк не похоже))) :wink:

В понедельник буду в отделении и по интересуюсь почему одним +0.5%, другим +1.5%.

И что интересно в СМС на писано что ставка с 01.04 увеличена до 27% годовых в рамках МАРАФОН ЛОЯЛЬНОСТЬ,( а не за пополнение).
мираж
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:52

Re: VAB Банк

  l_s_v написав:И я не понимаю на что надеются вкладчики, продевающие депозиты в неплатежеспособном банке
ну как вам сказать - имея выплату на карту где % под 18 , то можно и смириться на пару месяцев до выздоровления не только БС , а если локально , то все деньги и сразу получить это конечно только госбанк и только гривня .
Пора понять что сейчас тяжелые времена и качать права можно только с помощью митингов . но их теперь слишком много было
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 18140
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 950 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Чет 03 кві, 2014 21:54

  mЫshka написав:
  pete написав:
  kopetanAmeriga написав:досрочники, вы же сами себе и всем проблемы создаете.


вы что-то кроме этого писать умеете??? А то ветка ВиАйБи и так жёстко можерируется, можна по сути про "пакращення" писать. У них уже ТРИ месяца геморрой, причем тут досрочка???????????????????????????????


только без обид, но вы как бабулька, которая стоит под магазином и распугивает покупателей, что ей когда-то черствый хлеб продали. и сразу окружает себя волной таких же, которые лишь бы поддакнуть.

пока вы тратите свои нервные клетки я лично продолжаю зарабатывать.

вложение в депозит - это своего рода бизнес, но при этом вы стабильно получаете доход. Каждый сам решает зарабатывает он или паникует в таких ситуациях...


без обид - вы продолжаете зарабатывать ЗРЯПЛАТУ в этом подобии банка, и открывать новые отделения за наши деньги (бизнесом это назвать тяжеловато). Никакого депозита у вас в этом овнобанке нет, вы его уже давно сняли. А зарегились тут моСК промывать недовольным. Кто и дальше хочет "зарабатывать" с этой конторой - зарабатывает тихо. И не нахваливает недобанк прикрываясь "тяжелым положением в стране". Другие банки работают исправно.
pete
 
Повідомлень: 2490
З нами з: 22.07.10
Подякував: 110 раз.
Подякували: 720 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 901902903904905 ... 1794>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 44379
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8880378
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 2013249
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама