Козак-характерник написав:Prominvestbank Ви можете мені смс-інформування по карті АНЦ вимкнути? Бо думаю закривати рахунок.... але подобається, що коли платиш вашою картою, то ПІН не треба вводити... Якщо вимкнете, то залишу ПІБу чуток монеток... ні, то закриваю рахунок! 6 грн за смс це жлобство!
Доброго дня! Відключення послуги здійснюється через дзвінок до оператора Контактного Центру, оскільки необхідне проведення ідентифікації Вас, як власника платіжної картки. Наші контакти: - 0800215161 (дзвінки по Україні безкоштовні), - 8778 (вартість дзвінків відповідно до тарифів мобільного оператора).
2XL написав: Интересно и что полиция? Ответ типа это договорные отношения, обращайтесь в суд?
Пока ничего, только на следователя расписали.
А в реестр сведения внесли, то есть уголовное производство открыли? Или проверку проводят?
я сильно сомневаюсь что на начальника отделения заведут уголовное дело - у него нет полномочий устанавливать лимиты снятия, они устанавливаются головным офисом
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.05.2016Справа №910/7758/16
За позовом Публічного акціонерного товариства «Нововолинський ливарний завод»
До Публічного акціонерного товариства «Акціонерний комерційний промислово-
інвестиційний банк»
Про зобов'язання вчинити певні дії
Суддя Сівакова В.В.
Представники сторін:
від позивача Завгородня І.Л. - по дов. № 16/202 від 14.04.2016
Федюра С.В. - по дов. № 16/114 від 14.03.2016
від відповідача Савицький О.С. - по дов. № 09-32/10 від 12.01.2015
СУТЬ СПОРУ:
На розгляд Господарського суду міста Києва передані вимоги Публічного акціонерного товариства «Нововолинський ливарний завод» до Публічного акціонерного товариства «Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк» про зобов'язання виконати умови договору шляхом виконання платіжних доручень № 186 від 18.04.2016 на суму 300 000,00 грн., № 187 від 18.04.2016 на суму 420 000,00 грн., № 188 від 18.04.2016 на суму 500 000,00 грн., № 189 від 18.04.2016 на суму 500 000,00 грн., № 8 від 01.04.2016 на суму 10 982 919,01 рос. руб.
Судом встановлено, що позивачем 01.04.2016 було подано до банку платіжне доручення № 8 на суму 10 982 919,01 російських рублів.
Також судом встановлено, що 18.04.2016 позивачем було подано до банку такі платіжні доручення № 186 на суму 300 000,00 грн., № 187 на суму 420 000,00 грн., № 188 на суму 500 000,00 грн. та № 189 на суму 500 000,00 грн.
З наданих позивачем виписок по рахункам слідує, що залишок коштів у російських рублях станом на 01.04.2016 складав - 10 982 919,01 рос. руб. та у гривнях станом на 01.04.2016 залишок коштів становив 1 721 725,32 грн.
Банк, не зважаючи на достатній залишок грошових коштів на рахунках клієнта в порушення умов договору, не виконав платіжні доручення позивача повністю.
Відповідно до положень статті 1066 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.
Банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.
Банк не має права визначати та контролювати напрями використання грошових коштів клієнта та встановлювати інші, не передбачені договором або законом, обмеження його права розпоряджатися грошовими коштами на власний розсуд.
Згідно частини 3 статті 1068 Цивільного кодексу України, банк зобов'язаний за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом.
У разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом (ст. 1073 Цивільного кодексу України).
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Публічне акціонерне товариство «Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк» (01001, м. Київ, пров. Шевченка, 12, код ЄДРПОУ 00039002) виконати умови договору банківського рахунка № 07/2012 від 27.08.2012 шляхом виконання платіжних доручень: № 186 від 18.04.2016 на суму 300 000 (триста тисяч) грн. 00 коп., № 187 від 18.04.2016 на суму 420 000 (чотириста двадцять тисяч) грн. 00 коп., № 188 від 18.04.2016 на суму 500 000 (п'ятсот тисяч) грн. 00 коп., № 189 від 18.04.2016 на суму 500 000 (п'ятсот тисяч) грн. 00 коп., № 8 від 01.04.2016 на суму 10 982 919 (десять мільйонів дев'ятсот вісімдесят дві тисячі дев'ятсот дев'ятнадцять) рос. руб.
Стягувач - Публічне акціонерне товариство «Нововолинський ливарний завод» (45400, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Луцька, 29, код ЄДРПОУ 32382598).
3. Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк» (01001, м. Київ, пров. Шевченка, 12, код ЄДРПОУ 00039002) на користь Публічного акціонерного товариства «Нововолинський ливарний завод» (45400, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Луцька, 29, код ЄДРПОУ 32382598) 1 378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн. 00 коп. витрат по сплаті судового збору.
Сегодня забрал последнюю пайку валюты. Отдавали "как часы" каждый день по 195 долл. Очередей замечено не было. В принципе, если жить в одном городе с ПИБом было бы не оч. напяжно при относительно небольшой сумме. И прогуляться полезно . Т.к. живу далековато, пришлось оформить доверенность, которая "съела" часть %% от срочного закончившегося депозита, время доверенного лица ну и немного недополученных %%, если бы переразместился сразу. Больше нервничал с февраля, чем оно того стоило. Выплаты шли как трамвай по рельсам по расписанию, медленно, но уверенно. Все познается в сравнении. То что казалось плохо при живых Хрещатике, Фидо, Михайловском, сегодня кажется не так уж и плохо для текущей ситуации. Точно лучше, чем ВА. Осталось некоторое кол-во гривни на Доходном, может и не буду всю снимать, т.к. в любой момент любой другой исправно-выдающий сегодня банк может стать "михайловским", а ПИБ покашливая имеет шансы жить еще очень долго и быть удобным для скромных (пока) операций. Надеюсь, что ПИБ вырулит, удержит старых и приобретет новых клиентов. В банке персонал насколько возможно в данной ситуации, помогал и не отворачивался от имеющихся проблем. Директор регионального управления без проблем приняла по первому желанию клиента, тут же провела небльшое совещание как лучше поступить в конкретной ситуации. Несмотря на сложности, острого негатива к ПИБ у меня нет. С удовольствием буду сотрудничать, когда дела в ПИБ наладятся.
Козак-характерник написав:Prominvestbank Ви можете мені смс-інформування по карті АНЦ вимкнути? Бо думаю закривати рахунок.... але подобається, що коли платиш вашою картою, то ПІН не треба вводити... Якщо вимкнете, то залишу ПІБу чуток монеток... ні, то закриваю рахунок! 6 грн за смс це жлобство!
Доброго дня! Відключення послуги здійснюється через дзвінок до оператора Контактного Центру, оскільки необхідне проведення ідентифікації Вас, як власника платіжної картки. Наші контакти: - 0800215161 (дзвінки по Україні безкоштовні), - 8778 (вартість дзвінків відповідно до тарифів мобільного оператора).
Я подзвонив і мені відповіли, що від смс-інформування не можна відмовитися! Що бум робити? )) Закривати рахунок? Чи вимкнете? )) Дякую!
Активно пользуюсь картой и ее банк так же активно блокирует, по подозрению в мошенничестве? Проводка пополнение на сайте киевстар -это уже мошенничество. Но это не так важно. Важна идентификация клиента по телефону, причем звонишь со своего мобильного и тебя начинают гонять по истории твоей жизни, когда тратил, когда пополнял, примерные даты не устраивают, только точняк. Причем то, что у меня карта находится в руках, и все операции ты подтверждаешь - это не устраивает. Нужно еще немного погонять, по тем операциям, которые ты, возможно, забыл - и наверно сказать, АГА, Вы мошенник и карту разблокируем по приходу в отделение. Но не в этот раз - 10 минут идентификации и карта разблокирована!