clientage написав:Finanziere В Киеве? В Киеве регистрируйте карту с ЦВВ в ИзиПей, пополняйте её через любой ИБ и спокойно оплачивайте всю коммуналку со всеми счетчиками. Квитанции там есть в ПДфках. Хотите покрасивше? Регистрируйтесь в Портмоне (9,9грн/мес) -- будут красивые квитанции и все коммун. счетчики. Хотите бесплатно и красиво? Получайте в Альфе бесплатную кредитку, оплачивайте с неё бесплатно всю коммуналку со всеми счетчиками. А кредитку пополняйте со счета в Форуме.
Сильно сложно. Шаблон платежей в Форуме. Пополняю карты через кассу с паспортом без комиссии если нужно и еще проценты приходят ежемесячно на карту.
Благодарим за вопрос. Рекомендуем использовать Систему Интернет-банкинг. В ИБ необходимо создать 2 шаблона, с помощью которых в любой момент сможете оплачивать необходимые услуги (количество шаблонов неограниченно).
Пример заполнения назначения платежа Шаблона №1: Утримання буд. та прибуд. теріторій-___,__грн., Опалення-0,00 грн., газ-__,__ ЖЕД ____,о/р _________, вул. _______________ __, кв. ___ (за 05/2013)
Пример заполнения назначения платежа Шаблона №2: ЖЕД _____,о/р ________, вул. _________ ___, кв. ____ хол. вода: поточ-____, попер-____ _куб.__,__грн. гор. вода: поточ-___, попер-___ _куб __,__грн
Также в разработке Системы Интернет-банкинга находится возможность автоматического импорта и оплаты коммунальных платежей, в т.ч. ГИОЦ.
--- C уважением, Форум Банк, http://www.forum.ua/ http://www.facebook.com/BankForum На все Ваши вопросы круглосуточно готовы ответить специалисты Контакт-Центра: 0 800 50 22 50 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов национальных операторов на территории Украины), (044) 206 63 03 (согласно тарифам Вашего оператора), 248 (для абонентов MTC, Kyivstar, Beeline, life : ) согласно тарифам Вашего оператора)
tatop написав:Finanziere, для Форума теорія. Міг би бути практичний досвід, якби форум не почав брати плату за платіжки.
Ваша неправда - платіжки в Інтернет банкінгу безкоштовні Отже, шановне панство, хто зміг побороти це питання? Прошу поради.
Сама проплата в ІБ безкоштовна. Але якщо Ви захочете взяти роздруковану платіжку в відділенні щоб довести жеку за щож Ви проплатили, то за це слід платити. Можу збрехати, але по старій памяті 1 штука 5 грн. Представник банку може поправити.
За необхідності Ви можете звернутися до найближчого відділення Форум Банку та отримати завірену банком паперову копію квитанції за операціями в Системі Інтернет-банкінг. Вартість операції згідно з чинними тарифами: http://www.forum.ua/forumua/ua/mainnavi ... king_1.jsp
--- З повагою, Форум Банк, http://www.forum.ua/ http://www.facebook.com/BankForum На всі Ваші запитання цілодобово готові відповісти фахівці Контакт-Центру: 0 800 50 22 50 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів національних операторів на території України), (044) 206 63 03 (згідно тарифів Вашого оператора), 248 (для абонентів MTC, Kyivstar, Beeline, life : ) згідно тарифів Вашого оператора)
Від клієнтів банку , власнику ФОРУМ БАНКУ , поверніть топів колишніх і ситуація в корінь змінеться . То, що твориться у Дніпрі, це буде поки там буде пані ЧВАНОВА. З такими кадрами та підходами ,капець цьому банку, хоча він вже настав . З такими топами , банк не буже жити. Шановний акціонерв, Вам терміново необхідно в корінь втручатися в ситуацію, біда яка привела банк до такого стану- це недосвідчене керівництво , особливо у регіонах. Таке враження, що ФОРУМ пилососе хабарників та непорядних людей. Якщо це банку потрібно то мі, клієнти , не звами. Нам немає з ким працювати. Немає професіоналів .
Finanziere написав:Добрий день, шановне панство! Маю до Вас наступне питання: Як правильно заповнити рядок "Призначення платежу" в інтернет банкінгу для оплати комунальних послуг згідно квитанції ГІОЦ? В квитанції маю три групи показників: комунальні послуги, показники по холодному водопостачанню, показники по гарячому водопостачанню. Попередні спроби сплати призводили до того, щп вся сума платежу зараховувалася в комунальні (виникала переплата), а холодна та гаряча вода лишалися не оплачені.
Дякую за допомогу.
А трьома платежами? І в кожному в призначенні чітко вказати. За що, термін проплати і якщо потрібно покази лічильників.
Це теорія чи практичний досвід?
Це - практичний досвід. Плачу саме різними платежами. Правда в мене і постачальники різні. Але це не має значення. Оскільки, якщо у призначенні платежу Ви доступно розпишете - хто, та за що платить, то все пройде нормально. Ну, хіба що у Вашего постачальника послуг людина, котра розносить платежі буде недосвічена
Благодарим Вас за внимательность и приносим свои искренние извинения за доставленные неудобства. Обновленный файл доступен на сайте банка.
--- C уважением, Форум Банк, http://www.forum.ua/ http://www.facebook.com/BankForum На все Ваши вопросы круглосуточно готовы ответить специалисты Контакт-Центра: 0 800 50 22 50 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов национальных операторов на территории Украины), (044) 206 63 03 (согласно тарифам Вашего оператора), 248 (для абонентов MTC, Kyivstar, Beeline, life : ) согласно тарифам Вашего оператора)
[quote="1792400:coca"]Від клієнтів банку , власнику ФОРУМ БАНКУ , поверніть топів колишніх і ситуація в корінь змінеться . То, що твориться у Дніпрі, це буде поки там буде пані ЧВАНОВА. З такими кадрами та підходами ,капець цьому банку, хоча він вже настав . З такими топами , банк не буже жити. Шановний акціонерв, Вам терміново необхідно в корінь втручатися в ситуацію, біда яка привела банк до такого стану- це недосвідчене керівництво , особливо у регіонах. Таке враження, що ФОРУМ пилососе хабарників та непорядних людей.
Да, была Котовец - убрали! Нашли Перова которого выгнали из Укрсоцбанка, потом Факториал развалившийся, Родовид тоже успешно прекратил свою деятельность, теперь настала череда Форума.
she_ne_investor написав:Схоже, німці не сильно і продешевили:
25-й по размеру активов «Форум» испытывает большие трудности с возвратом проблемных долгов. Он выступает в качестве истца к своим клиентам в 973 делах на сумму более 6,1 млрд гривен. На начало года весь кредитный портфель банка был равен 6,6 млрд гривен