|
Кредитпромбанк - БАНКРОТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Чет 12 лис, 2009 20:51
Freed
не глупость. Когда-то уже было подобное "распоряжение" не более 1000 в одни руки.
Так что все это очередной бред НБУ, который легко будет преодолеваться, выдаая необходимое колличество квитанций.
-
yuma
-
-
- Повідомлень: 1415
- З нами з: 27.10.08
- Подякував: 6 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 12 лис, 2009 21:22
Freed написав:J написав:З 20 листопада банкам буде заборонено здійснювати операції з продажу іноземної валюти через касу одній особі в один операційний день у сумі, що перевищує в еквіваленті 80 тис. гривень.
Відповідне положення міститься в постанові НБУ №538 "Про затвердження змін до Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України", яку 9 листопада зареєструвало Міністерство юстиції, і яка набуває чинності 20 листопада, повідомляє агентство "ЛІГАБізннесІнформ".
Может я скажу глупость... ....но что мешает разбить продажу валюты на 3-4-5-6 операций? Это ограничение - бред. Хотя..если распоряжение НБУ...то не удивительно.
одній особі в один операційний день
Згідно з документом, при проведенні готівкових валютообмінних операцій на суму, що перевищує 15 тис. гривень, касир банку (фінустанови) зобов'язаний вимагати пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу, а також вказати в квитанціях ім'я, прізвище та по батькові фізособи.
При операціях з купівлі валюти на суму, що перевищує 50 тис. гривень касир додатково записує серію і номер паспорта (іншого документа, що засвідчує особу), дату видачі та орган, який його видав, місце проживання (реєстрації), ідентифікаційний номер фізичної особи (за наявності).
Також при цьому в банку зберігають копії відповідних сторінок паспорта, що містять ці дані фізособи.
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 12 лис, 2009 21:31
J написав:Freed написав:одній особі в один операційний день
Згідно з документом, при проведенні готівкових валютообмінних операцій на суму, що перевищує 15 тис. гривень, касир банку (фінустанови) зобов'язаний вимагати пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу, а також вказати в квитанціях ім'я, прізвище та по батькові фізособи.
При операціях з купівлі валюти на суму, що перевищує 50 тис. гривень касир додатково записує серію і номер паспорта (іншого документа, що засвідчує особу), дату видачі та орган, який його видав, місце проживання (реєстрації), ідентифікаційний номер фізичної особи (за наявності).
Також при цьому в банку зберігають копії відповідних сторінок паспорта, що містять ці дані фізособи.
Или покупку осуществляют: я, операционист и клиент
Вообщем...данный пунк не трудно обойти. Глупый он и не нужный.
А как насчет проведения 5-6 операций на сумму ниже 15 тыс. грн. при этом человек вообще ничего не указывает.
И мониторинг операций ничего не даст.
-
Freed
-
-
- Повідомлень: 970
- З нами з: 24.10.08
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 12 лис, 2009 22:59
Freed написав:Тарас Бульба написав:Важливим є також питання дострокового повернення коштів в разі шухеру. Те що по закінченні терміну повертають не раз сам переконувався, а от розірвати угоду.... А Ви візьміть і подзвоніть в банк та й запитайте... П.С. Сьогодні цікавився як би то зняти гроші з вкладу Сучасний в разі потреби (вклад передбачає лояльні %) і зрозумів що достроково фіг знімеш. На мої питання скільки то займе часу отримував відповіді що в індивідуальному порядку все вирішує Київ, може бути і 3 дні, а може бути і місяць. Хоча в угоді вказано власне 3 дні, але кажуть буває по різномуі угода тут не орієнтир. Отаке-то... Почитавши угоду все зрозумів. ..."У разі порушенням банком строку повернення вкладу, банк сплачує пеню у розмірі 0,0001% від суми вкладу за кожен день прострочки, але не більше 2% від суми вкладу"...  Тобто якщо вклад скажімо 10000 зелених то пеня за весь час користування грошима (необмежений термін) складає максимум 200 баксів. Freed я правильно зрозумів цей пункт угоди чи його можна трактувати по різному?
Тут Вы уже преувеличиваете...при чем значительно. На своем опыте и на клиенте (правда одном) проверил, что срок возврата депозита досрочно 2-3 суток (в зависимости от времени суток, когда было принято заявление). При этом устраивается "жесткое ополаскивание" - если данные сроки не выполняются начальником отделения. Что касается пени, то данный пунк просто маркетинговый ход, который ни дал никакого результата (первоначально ввели серьзный штраф за просрочку). И если говорить серьезно, через суд...можно установить другой размер материального ущерба - штрафных санкций, не более среднервночной процентной ставки..а в добавок еще и морального. Поэтому в КПБ с данными вещами не шутят.
Freed це не відповідь на запитання, а просто так би мовити "відмазка". Я нічого не маю проти КПБ, сам міняв гривні на валюту і завжди вчасно віддавали, але коли в угоді закладений такий "маркетинговий хід" то аж страшно стає де я був раніше і чому не читав угоди перед підписанням. Але то було раніше, знав шо ризикую і насолоджувався до пори, до часу ростом курсу бакса, а потім ейфорія проходила. А якщо пролонговувати то вибачте....
Сьогодні, забираючи депозит, працівниця довго шукала і перепитувала всіх де є в угоді пункт про дострокове розірвання договору, і таки знайшла його. Мається на увазі новий договір, який відрізняється від тих що по курсу НБУ. В мене його немає, але приблизно там писало про те що вкладник повинен повідомити банк за 2 дні перед тим як хоче отримати гроші, а банк буде старатись чи розгляне звернення клієнта. Приблизно в такому дусі, але НІДЕ не писало про те що банк зобовязаний на протязі такої то кількості днів депозит повернути. Якщо в мене було бажання залишити гроші, то воно відразу відпало. Крім того, працівниця запевняла що гроші всім віддають, але комісія, яка збирається в Києві, робить це тільки РАЗ в тиждень. а Ви говорите про 3 дні.
Дуже багато суперечностей і недоговорок. Короче, вирішив сало переховати, хто його зна що далі буде. Банку бажаю успіху і не виключено що повернуся в ролі вкладника. Але то у випадку якщо договора зроблять кращими (бо в них відповідальність несе тільки клієнт), або коли з економікою все втрясеться і банкам буде класно жити як і до кризи. Тоді можна на договір уваги не звертати...
-
Тарас Бульба
-
-
- Повідомлень: 816
- З нами з: 13.03.09
- Подякував: 27 раз.
- Подякували: 135 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 00:28
Тарас Бульба написав:Freed це не відповідь на запитання, а просто так би мовити "відмазка". Я нічого не маю проти КПБ, сам міняв гривні на валюту і завжди вчасно віддавали, але коли в угоді закладений такий "маркетинговий хід" то аж страшно стає де я був раніше і чому не читав угоди перед підписанням. Але то було раніше, знав шо ризикую і насолоджувався до пори, до часу ростом курсу бакса, а потім ейфорія проходила. А якщо пролонговувати то вибачте.... Сьогодні, забираючи депозит, працівниця довго шукала і перепитувала всіх де є в угоді пункт про дострокове розірвання договору, і таки знайшла його. Мається на увазі новий договір, який відрізняється від тих що по курсу НБУ. В мене його немає, але приблизно там писало про те що вкладник повинен повідомити банк за 2 дні перед тим як хоче отримати гроші, а банк буде старатись чи розгляне звернення клієнта. Приблизно в такому дусі, але НІДЕ не писало про те що банк зобовязаний на протязі такої то кількості днів депозит повернути. Якщо в мене було бажання залишити гроші, то воно відразу відпало. Крім того, працівниця запевняла що гроші всім віддають, але комісія, яка збирається в Києві, робить це тільки РАЗ в тиждень. а Ви говорите про 3 дні. Дуже багато суперечностей і недоговорок. Короче, вирішив сало переховати, хто його зна що далі буде. Банку бажаю успіху і не виключено що повернуся в ролі вкладника. Але то у випадку якщо договора зроблять кращими (бо в них відповідальність несе тільки клієнт), або коли з економікою все втрясеться і банкам буде класно жити як і до кризи. Тоді можна на договір уваги не звертати...
Во-первых 2 раза в неделю. И данный пунк Вы можете самостоятельно проверить. И не плохо было бы проверить его сотрудникам отделения, которые Вас обслуживают.
Размещяете 2-3 депозита на 500 грн. к примеру на месяц....и через определенные сроки приносите в банк письма с требованием о возврате...я так проверил. Поэтому и имею право утверждать о сроках.
Во-вторых, я не стараюсь "отмазываться". Так как тут агитации за банк не провожу, а стараюсь, по мере возможностей, отвечать на вопросы.
В-третьих, в пункте договора 5.3.2 четко расписаны обязанности банка о возврате вклада. В п. 5.2.1 четко расписаны права вкладчика о возвращении вклада досрочно. В п. 3.3. Расписана процедура возврата. В п. 5.1.4 расписана працедура информирования банка о досрочном возврате.
В договрре четко прописаны обязанности банка.
Так же хочу заметить, что в договоре указан процент пени. Но не прописана сумма штрафов.
-
Freed
-
-
- Повідомлень: 970
- З нами з: 24.10.08
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 13:36
С живым интересом следила за перипетиями на этом форуме, после того как 3 месяца назад стала вкладчиком этого банка. Соблазнилась акцией по курсу НБУ. Хочу поделится некоторыми впечатлениями. Сегодня у меня срок окончания депозита. Я позвонила в отделение банка во вторник, заранее предупредив о том, что буду забирать вклад. Город небольшой (Каменец-Подольский), меня сразу переспросили по фамилии. Значит, окончания вкладов они отслеживают.
Сегодня по приезду в банк мне объявили, что отдать сумму мне не готовы (вклад евровый, сумма средняя, 10000, т.е. не такая, чтобы подорвать финансовую мощь). На мое удивление мне заявили, что сумму они заказали на покупку у другого банка. но когда она будет, не уточнили. И вообще " у нас через 5 минут выключают свет":) Прямо смешно.
Неприятно, что на конкретный вопрос, когда мне подъехать, двое работников банка опустили глаза и вообще усиленно занялись своими делами, складывалось ощущение, что я пришла просить у них взаймы. Так что сижу и жду звонка.....
Честно скажу, в свете радужных сообщений о докапитализации банка думала продлить этот депозит, хотела лишь удостоверится, что деньги получить - не проблема. На текущий момент такое желание отпало.
Может быть в банке все в порядке, надеюсь на это. Но обслуживание неприятно удивило и вряд ли смогу его рекомендовать знакомым. Или рассматривать его в будущем, хотя не зарекаюсь:)
-
Alena M.
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 13:44
Alena M.
Не панікуйте, віддадуть. 100%!!!
-
DIV
-
-
- Повідомлень: 5559
- З нами з: 19.09.08
- Подякував: 157 раз.
- Подякували: 635 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 15:46
интересно интересно будет услышать продолжение этой истории про 10000 евро........
-
randomize
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 16:32
Alena M.
Да уж, странно. Хотя я 9.11 получил 27,5 К евро без проблем. У вас или отделение захудалое или пинка под зад дать нужно (в отделении).
-
dobrynya
-
-
- Повідомлень: 1960
- З нами з: 18.11.08
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 161 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 18:41
Alena M. написав:С живым интересом следила за перипетиями на этом форуме, после того как 3 месяца назад стала вкладчиком этого банка. Соблазнилась акцией по курсу НБУ. Хочу поделится некоторыми впечатлениями. Сегодня у меня срок окончания депозита. Я позвонила в отделение банка во вторник, заранее предупредив о том, что буду забирать вклад. Город небольшой (Каменец-Подольский), меня сразу переспросили по фамилии. Значит, окончания вкладов они отслеживают. Сегодня по приезду в банк мне объявили, что отдать сумму мне не готовы (вклад евровый, сумма средняя, 10000, т.е. не такая, чтобы подорвать финансовую мощь). На мое удивление мне заявили, что сумму они заказали на покупку у другого банка. но когда она будет, не уточнили. И вообще " у нас через 5 минут выключают свет":) Прямо смешно. Неприятно, что на конкретный вопрос, когда мне подъехать, двое работников банка опустили глаза и вообще усиленно занялись своими делами, складывалось ощущение, что я пришла просить у них взаймы. Так что сижу и жду звонка..... Честно скажу, в свете радужных сообщений о докапитализации банка думала продлить этот депозит, хотела лишь удостоверится, что деньги получить - не проблема. На текущий момент такое желание отпало. Может быть в банке все в порядке, надеюсь на это. Но обслуживание неприятно удивило и вряд ли смогу его рекомендовать знакомым. Или рассматривать его в будущем, хотя не зарекаюсь:)
а где они в каменце подольском могут взять евро, у них же там только отделение... из киева вести - накладно, только купить у другого банка.... а они видно продавать че не хотят.... ну не волнуйтесь все будет путем... как по мне провтыкал кто то на отделении
-
asu95
-
-
- Повідомлень: 480
- З нами з: 14.01.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
56227 |
8947689 |
Сер 23 жов, 2024 15:18 Y3G0R
|
|
48351 |
26992112 |
|
|
828 |
315786 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|