Призовём на помощь Freed-а. У меня несколько вкладов в КПБ (гривна, $,)
Что мне нужно сделать, для получения доступа к wap-банкингу по этим вкладам.
|
|
![]() Призовём на помощь Freed-а. У меня несколько вкладов в КПБ (гривна, $,)
Что мне нужно сделать, для получения доступа к wap-банкингу по этим вкладам.
![]() Для приватних осіб у Кредитпрому немає жодних онлайн сервісів, окрім як слідкування за станом рахунку. Під назвою "wap-банкінг" мається на увазі сервіс від українського процесингового центру, але максимум що там можна зробити окрім як подивитися - це заблокувати картку. Ну і все це стосується виключено депозитів яки ведуться в картковій системі ("кишеньковий" та "пенсійний").
![]()
Підкажіть будь ласка, в який спосіб можна підключитися до послуги "wap-банкінг"? У віддіденні, де я відкриваю пенсійні картки, нічого невідомо про можливість використання цієї послуги. ![]()
Пасибки. Обидно, хотелось как в ПУМБе...
![]() После моего первого обращения в банк немного подкорректировали сайт. Теперь в перечне возможностей ВАП-банкинга нет оплаты за коммунальные услуги.
А есть ли вообще ВАП-банкинг для физ.лиц? В отделении говорили, что нет. Может завтра зайду на сайт, а там уже вообще такой услуги не окажется? ![]() Можете еще подкорректировать страницу http://kreditprombank.com/ru/personal/c ... /depo-pens
Слово "подальшим" надо заменить на "дальнейшим" ![]() ![]()
Зверніться до колл-центру і відділення дізнається, які послуги існують, а які ні. Взагалі, як на мене сенсу з цієї послуги нема, хиба що додадуть можливість перекидання грошей поміж картками (хоча б своїми). ![]() ygn. Як на мене дізнаватися через WAP залишок на рахунку буде дорожче, ніж отримати SMS про надходження туди грошей. Бо що SMS, що запит в "Мобільному Кредипромбанку" обійдуться в 35 копійок. А за WAP трафік ще треба буде віддати гроші оператору зв'язку.
По друге, підписатися на SMS можна без співробітників Банку (які щось не так зроблять) просто в банкоматі; Ну й головна перевага SMS-ок, ви їх отримаєте одразу по здійсненню операції, замість того, щоб сидіти та нервово перевіряти стан рахунку кожного разу витрачаючи по 35 копійок. От коли у WAP-у дійсно буде переведення грошей, тоді про нього можна говорити. Без цього - послуга мертва, не дивно, що про неї не знають навіть співробітники відділень. ![]()
Мобільний інтернет у мене майже безкоштовний (10коп/1Мб) і повноцінний, а на роботі звичайний інтернет зовсім безкоштовний. Навіть якщо сплачувати 10коп/1Мб, плата за отримання балансу рахунку не перевищить 1 коп. А от негайність отримання СМС - це дійсно зручно. Щойно отримав відповідь з банку. Вап-банкінг можна підключити тільки у пакеті із СМС-банкінгом. А от Інтернет-банкінг можна підключити теж безкоштовно і отримувати щомісяця виписку за рахунком на електронну адресу або подивитись баланс на сайті банку (все безкоштовно). Будемо чекати впровадження додаткових послуг. До речі, на сайті є інформація, що Інтернет-банкінг дає також можливість миттєво отримувати підтвердження про операцію на електронну пошту. З урахуванням того, що я маю можливість отимувати е-mail, як СМС на мобільний телефон, це буде дуже зручно. Скажіть, чи дійсно СМС приходить відразу після здійснення операції? На всі операції воно приходить: зняття готівки в банкоматі/касі, оплата товарів в магазині, оплата послуг через Інтернет, безготівкове поповнення рахунку, переказ коштів з КР на КР, нарахування відсотків за КР? ![]() Взагалі у банку плутанина з Інтернет продуктами. Отримати виписку на е-мейл безкоштовно - не проблема. Переглянути її на сайті за будь який період думаю теж. Але щодо безкоштовності подивитися баланс на сайті банку, мабуть це стосується версії "Інтернет Клієнт Банку" яку вони дають юридичним особам, для перегляду стану своїх звичайних рахунків, бо перегляд балансу картки на цей момент для самого банку платний (вони мають за кожну операцію щодо онлайн даних платити гроші процесінговому центру). І на сайті навіть є фраза про 25 копійок за позачергове повідомлення суми витратного ліміту.
Щодо SMS-ок, зараз працює значно краще, за моєю особистою статистикою в 99% випадках на протязі хвилини після операції, але збої іноді бувають, бо надто довга ланка різних організацій в цьому приймає участь (банк, процесінг, провайдери зв'язку) і у всіх можуть бути проблеми. В тім відчувається, що банк почав слідкувати за сервісом, такого як кілька років тому, коли сервіс міг не працював добу не пригадую. P.S. Забовтався, піду гроші заробляти, щоб депозит поповнювати було чим ![]()
|
|