Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
так что Удобный и Зручний - по рускому(русскому) стандарту - это совсем не одно и тоже.
Абсолютно вірний підхід. Як кажуть хлопці зі Свободи, титульній нації вищі відсотки. Зразу ж всі почали б спілкуватися по українськи Руський Стандарт, так тримати.
Подскажите, у кого уже заканчивался вклад "Новоричный", что нужно сделать чтобы деньги стали сразу доступные в ИБ и в кассе, как у Дельты? Если по договору вклад заканчивается 17/04, то когда выплата и когда заканчивают начислять %? Есть счет БВК и ощадный, если на второй, то выплата вроде быстрее... Спасибо.
Sashulik написав:Подскажите, у кого уже заканчивался вклад "Новоричный", что нужно сделать чтобы деньги стали сразу доступные в ИБ и в кассе, как у Дельты? Если по договору вклад заканчивается 17/04, то когда выплата и когда заканчивают начислять %? Есть счет БВК и ощадный, если на второй, то выплата вроде быстрее... Спасибо.
Це залежить вiд того куди перераховується тіло депозита. Якщо на поточний, можна спробувати забрати 17.04. За 17.04 відсотки не нараховуються. Якщо на ВБК, можете чекати на 3 день.
Востаннє редагувалось tatop в Вів 10 кві, 2012 11:48, всього редагувалось 3 разів.
Sashulik написав:Подскажите, у кого уже заканчивался вклад "Новоричный", что нужно сделать чтобы деньги стали сразу доступные в ИБ и в кассе, как у Дельты? Если по договору вклад заканчивается 17/04, то когда выплата и когда заканчивают начислять %? Есть счет БВК и ощадный, если на второй, то выплата вроде быстрее... Спасибо.
Вклад "Новорічний" закінчився 9.04.12. Виплата на поточний рахунок. Ніяких карток від банку не маю. ІБ не підключав. Видали в день закінчення вкладу (тобто вчора ). Відсотки виплатили правильно (день відкриття та закриття (09.04.12) не враховували), за всі інші дні отримав "чесні" %. Ніяких заморочок: "Приходьте завтра" - не чув.
Доброго дня! Цікавить подальша доля платежу, під час здійснення якого стався збій. У заявках я його не бачу, а ось сума заблокована. Дякую. 4 квітень в 10:37
[b]Банк:
Дякуємо за вибір ПАТ «Банк Руский Стандарт» в якості партнера.
Інформуємо Вас, що у разі неуспішного проведення операції з переказу коштів з карти, через три дні після здійснення такої операції кошти повертаються назад на Рахунок, з якого були зняті.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Сподіваємося і надалі бачити Вас серед Клієнтів Банку.
З повагою, Олександра. 4 квітень в 11:40, ВЛАСОВА О.А
.
Я:
Відповіді так і не отримав. Доведеться розповісти про горе-сервіс на спеціалізованих фінансових форумах, щоб застерегти клієнтів від подібних сюрпризів ІБ. 4 квітень в 12:27
Банк:
Відповідь на Ваше запитання була відправлена раніше.
Дякуємо Вам за вибір банку «Руский Стандарт» в якості партнера, сподіваємось і надалі бачити Вас серед клієнтів Банку.
З повагою, Олександра. 4 квітень в 11:41, ВЛАСОВА О.А.
Я:
На жаль, я допустився помилки, обравши «Руский Стандарт» в якості партнера, - про такі НИЗЬКІ стандарти навіть не здогадувався. Доведеться невдовзі розпрощатись й не бути "щасливчиком" серед клієнтів вашого банку. 4 квітень в 13:01
Банк:
Інформуємо Вас, що операція грошового переказу з рахунку Вашої карти "Коробочный продукт (Украина)" 03.04 в сумі 5 700,00 грн була проведена неуспішно з технічних причин. Зазначена проблема могла виникнути у зв'язку з регламентними роботами в системах Банку, які проводилися з метою поліпшення й оптимізації роботи сервісів.
Грошові кошти відобразяться у доступному залишку карти 05.04 у другій половині дня.
Банк в своїй роботі завжди орієнтується на уважне ставлення до клієнтів, враховує їх потреби та інтереси, докладає зусилля для поліпшення якості обслуговування Клієнтів.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Сподіваємося і надалі бачити Вас серед Клієнтів Банку.
З повагою, Олександра. 4 квітень в 15:08
Я:
Доброго дня! Не перестаю дивуватись: замість 5700 грн сьогодні на рахунок повернулось аж 0,01 UAH. Це знущання! Оце так стандарт! 5 квітень в 16:02
Банк:
Відповідь на Ваше запитання була відправлена раніше. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо Вам за вибір банку «Руский Стандарт» в якості партнера, сподіваємось і надалі бачити Вас серед клієнтів Банку.
З повагою, Олександра.
9 квітень в 08:52, ВЛАСОВА О.А.
Я:
Доброго дня! Якщо він, звісно, добрий. Обіцяли повернути на рахунок гроші вчора, 5 квітня. З 5700 грн ощасливили аж на 0,01 грн. Де мої гроші? Коли вони повернуться на рахунок? Чекаю на нову обіцянку-цяцянку. Скриншоти цього листування відправлю в НБУ і у ЗМІ. 6 квітень в 12:10
Банк:
Відповідь на Ваше запитання була відправлена раніше. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо Вам за вибір банку «Руский Стандарт» в якості партнера, сподіваємось і надалі бачити Вас серед клієнтів Банку.
З повагою, Олександра.
9 квітень в 09:00, ВЛАСОВА О.А.
Я:
Де мої гроші? 6 квітень в 15:45
Банк:
Я:
Коли банк поверне гроші? 6 квітень в 17:08
Банк:
Вечер добрый.
К сожалению, сегодня я уже не смогу Вам помочь. Попробуйте совершить любую транзакцию по карте, с которой списались деньги. Это может быть перевод с карты на карту, пополнение любого провайдера либо просто получить остаток по карте, в банкомате на чек.
Если не поможет, напишите на форме.
С уважением, kompAs 6 квітень в 18:28, ADMIN A.
Я:
Доброго дня? Коли нарешті гроші розблокуються?
9 квітень в 09:31
Банк:
Відповідь на Ваше запитання була відправлена раніше. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо Вам за вибір банку «Руский Стандарт» в якості партнера, сподіваємось і надалі бачити Вас серед клієнтів Банку.
З повагою, Олександра.
9 квітень в 08:59
Я:
Коли вже НАРЕШТІ(!!!) буде розблокована сума 5700 грн? Банк обмежив мене в користуванні МОЇХ грошей!
Sashulik написав:Подскажите, у кого уже заканчивался вклад "Новоричный", что нужно сделать чтобы деньги стали сразу доступные в ИБ и в кассе, как у Дельты? Если по договору вклад заканчивается 17/04, то когда выплата и когда заканчивают начислять %? Есть счет БВК и ощадный, если на второй, то выплата вроде быстрее... Спасибо.
Вклад "Новорічний" закінчився 9.04.12. Виплата на поточний рахунок. Ніяких карток від банку не маю. ІБ не підключав. Видали в день закінчення вкладу (тобто вчора ). Відсотки виплатили правильно (день відкриття та закриття (09.04.12) не враховували), за всі інші дні отримав "чесні" %. Ніяких заморочок: "Приходьте завтра" - не чув.
От і славненько, тут Банк РС чітко слідує своєму договору. Так і має бути. Ще би з сайтом та інтернет банком не чудив люди б в нього потягнулися б.
tatop Про відділення вам писав - не маю я з ним нічого, оскільки картку оформляв у магазині. Пишу це для того, щоб інші клієнти зрозуміли: Руский стандарт - це банк, який запросто може відібрати ВАШІ гроші і відтак клеїти дурня. Змушений буду все листування оприлюднити й на інших форумах, щоб убезпечити людей від цього горе-банку.