Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Квесторе_поверніться написав:Контрагенти лишились без грошенят. ІБ Форварда для лайфівських номерів не запрацював. Коли запрацює? Чи завтра мішком готівку від Вас виносити?
а что банк еще не продали?
На етапі продажу....так офіційно всім передзвонюють і кажуть. Но ми то знаємо. До речі, запрацював ІБ. Та пізно....готівка вже в мішку. Контрагенти прийдуть з коняком....за те що потрібну суму їм обналив.
mastervut написав:Квесторе_поверніться подтверждаю, не приходят СМС авторизации на ЛАЙФ номера
Уважаемый mastervut! Уважаемый Квесторе_поверніться! Уважаемые пользователи форума! В настоящей момент работоспособность Интнернет-банка полностью восстановлена. Абонентам всех мобильных операторов, в т.ч."Лайф", смс-подтверждения направляются в стандартном режиме.
mastervut написав:Квесторе_поверніться подтверждаю, не приходят СМС авторизации на ЛАЙФ номера
Уважаемый mastervut! Уважаемый Квесторе_поверніться! Уважаемые пользователи форума! В настоящей момент работоспособность Интнернет-банка полностью восстановлена. Абонентам всех мобильных операторов, в т.ч."Лайф", смс-подтверждения направляются в стандартном режиме.
А конретну годину і хвилину коли відновили для Лайфа ІБ можете назвати? А то нечесно. Підглянули моє повідомлення і радісно відрапортували?
Квесторе_поверніться написав:І Саппорт ще дві години мовчав? А 9.03 - це вже день.
про те, що сервіс працює, було власноруч засвідчено ще о сьомій з копійками ранку. а о дев’ятій розпочався робочий день у банку і звідти відразу зателефонували, що вже є непоганим свідченням невеличкого покращення сервісу.
Дякую. Глянув одним оком. З позитивів, що зразу видно.... це резервування. Може й найкраще серед всіх банчиків Неньки України. З негативів. Таріко Сан виводить грошенята з банчика. А шо нам робить? Зрозуміло....що це за бізнес з ....0,36% рентабельності.
Квесторе_поверніться написав:І Саппорт ще дві години мовчав? А 9.03 - це вже день.
про те, що сервіс працює, було власноруч засвідчено ще о сьомій з копійками ранку. а о дев’ятій розпочався робочий день у банку і звідти відразу зателефонували, що вже є непоганим свідченням невеличкого покращення сервісу.