Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Квесторе_поверніться написав:А приведіть на вчора і на сьогодні ці курси тут?
Шановний Квесторе_поверніться! Дякуємо за запитання. Актуальні курси валют доступні в особистому кабінеті Інтернет-банку. Також Ви можете уточнити інформацію щодо поточного курсу валют у Контакт-центрі Банку: 0800 300 880 (безкоштовно в межах України), 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн, - плата за з'єднання (з ПДВ, без збору до ПФ), 044 390 95 95
kievenerg написав:Подскажите еще, когда банк предупредил клиентов о предстоящих изменениях в тарифах?
Уважаемый kievenerg! Банк информировал клиентов о предстоящих изменениях, разместив информацию на сайте Банка, а также объявления в отделениях. Согласно пункту 2.11 Условий предоставления и обслуживания карт: «Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта про зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни. Зміни до Умов та/або Тарифів є погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору, в порядку, передбаченому розділом 12 даних Умов, без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання». Таким образом, Банк выполнил свои обязательства перед клиентами.
kievenerg написав:Подскажите еще, когда банк предупредил клиентов о предстоящих изменениях в тарифах?
Уважаемый kievenerg! Банк информировал клиентов о предстоящих изменениях, разместив информацию на сайте Банка, а также объявления в отделениях. Согласно пункту 2.11 Условий предоставления и обслуживания карт: «Банк має право ініціювати внесення змін в Умови та/або Тарифи. Банк зобов'язаний повідомити Клієнта про зміни до Умов та/або Тарифів не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі зміни. Зміни до Умов та/або Тарифів є погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору, в порядку, передбаченому розділом 12 даних Умов, без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання». Таким образом, Банк выполнил свои обязательства перед клиентами.
Шановний Квесторе_поверніться! Інформування проводилося шляхом розміщення нової редакції тарифів. Наразі Ви можете ознайомитися з актуальними тарифами на обслуговування карткових продуктів на сайті Банку: http://www.forward-bank.com/cards/
Шановний Квесторе_поверніться! Інформування проводилося шляхом розміщення нової редакції тарифів. Наразі Ви можете ознайомитися з актуальними тарифами на обслуговування карткових продуктів на сайті Банку: http://www.forward-bank.com/cards/
Support BForward написав:Шановний Haza! Дякуємо Вам за звернення. Відповідно до діючих регламентів при здійсненні переказу з поточного, в т.ч. Ощадного рахунку, на картковий рахунок, кошти зараховуються протягом 72 годин. Ознайомитися з регламентами та тарифами на операції в Інтернет-банку можна на сайті: http://www.forward-bank.com/f/1/remote/ ... n/15ua.pdf
Чому при переказі з Ощадного я маю користатися зовнішнім переказом, а не внутрішнім? Відповідно до пункту 1 документа, що Ви привели, подібна операція має йти внутрішнім переказом на протязі 1 години.
карткові рахунки цього "європейсько-американського " банку обслуговуються московським процесінгом , а поточні в тому числі ощадні , одним словом некарткові - іншою системою банку . "Фахівці" банку ніяк невзмозі навчити дружити обидві системи - тому і маємо внітрішній переказ через Опу банк це влаштовує , баланси відображаються вірно , ну а " інтереси індійців шерифа не цікавлять".
Support BForward , вчіться як потрібно відповідати
Відповідно до діючих регламентів при здійсненні переказу з поточного, в т.ч. Ощадного рахунку, на картковий рахунок, кошти зараховуються протягом 72 годин
Чё пристали к банку? Скажите еще спасибо, что не в течение 72 дней ... С одного внутрибанковского счета на другой. Вы хоть представляете, сколько это трудов?
Да за столько трудов надо еще комиссию по 8% в день брать (в течение всего вышеозначенного срока). А то разогнались тут нашару (да еще и быстро) деньги между текущими счетами туда-сюда гонять (2620 и 2625 - это все текущие счета).
Support BForward написав:Наразі Ви можете ознайомитися з актуальними тарифами на обслуговування карткових продуктів на сайті Банку: http://www.forward-bank.com/cards/
Желательно на таких документах помещать и вспомогательную (но важную) информацию о сроках (времени) введения их новой редакции. Например, http://fastpic.ru/
Support BForward написав:Наразі Ви можете ознайомитися з актуальними тарифами на обслуговування карткових продуктів на сайті Банку: http://www.forward-bank.com/cards/
Желательно на таких документах помещать и вспомогательную (но важную) информацию о сроках (времени) введения их новой редакции. Например, http://fastpic.ru/