Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 32133214321532163217 ... 10204>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 16:51

  clientage написав:Вот не помню как там по старховке. Списывают от установленного или таки использованного лимита?! Проверяйте :)


Финансовые риски списывают от установленного, если есть задолженность.
WachtAmRhein
 
Повідомлень: 9006
З нами з: 16.11.11
Подякував: 665 раз.
Подякували: 1329 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 17:00

  WachtAmRhein написав:
  clientage написав:Вот не помню как там по старховке. Списывают от установленного или таки использованного лимита?! Проверяйте :)


Финансовые риски списывают от установленного, если есть задолженность.

Ага, тута повезло max_upb
А как по стРах за жисть?
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34112
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
2
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 17:50

Re: Альфа-Банк

  Sain_повернувся написав:ну от я оформив 15 днів тому пакет платинум блек де вказано, цитую: "Персональне обслуговування", "Обслуговування Персональним менеджером - ✔". Як мені знати хто є цим "персональним менеджером"? В приваті сам менеджер каже що саме він мене буде завжди обслуговувати, дає всі свої дані. Коли мені щось потрібно, оформлює продукти без моєї присутності (я захожу лише на 2 хв без черги підписати документи). В альфі я цього не бачу...

В мене в "Альфі" було так саме, як Ви про "Приват" пишете. Тобто, коли я отримувала пакет "Платинум блек", до мене підійшла менеджер, й далі за Вашим текстом.
Annet_
 
Повідомлень: 454
З нами з: 29.03.14
Подякував: 39 раз.
Подякували: 22 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 17:55

  Квесторе_поверніться написав:Faceless, і чому я не знаю що вже давно ключовий в банчику? :wink:
Шановний Представник Альфи, уточніть, хто ключовий клієнт Альфи і які пільги для нього?


Квесторе_поверніться, доброго дня. Одними з критеріїв для надання персонального обслуговування є оформлення преміального пакету Platinum black, депозиту понад 100 000 грн. або еквівалент в іншій валюті, а також фінансовий потенціал клієнта. Пріоритетом персонального обслуговування, є надання персонального менеджера ( СРМ ), до якого Ви можете звернутися з будь-якого питання. Персональне обслуговування дає можливість планування зустрічей у зручний для клієнта час без очікування в черзі, пріоритетне обслуговування в касі банку, в Контактному Центрі, а також можливість отримання індивідуальних пропозицій і тарифів.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12539
З нами з: 18.02.13
Подякував: 168 раз.
Подякували: 1307 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 17:59

Alfa_Bank Правильно ли я понимаю, что сквозное обслуживание касается и ключевых клиентов. Их в любом отделении обслуживает соответствующий менеджер, не только в своем же?
BBC
Аватар користувача
 
Повідомлень: 14391
З нами з: 12.08.10
Подякував: 1096 раз.
Подякували: 1197 раз.
 
Профіль
1
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 18:06

  novichok написав:Или банк нехороший или отделение, куда я седня зашел за копейками от Фидо. Полтора часа в очереди к трем малоэффективным менагершам и в итоге... выплатить не можем, хотя сумму видим, висит программа.
ок, говорю, оформите карту погорельца и выплатите на нее! Хорошо говорят, оформим. Оформляли оформляли много бумаги исписали-подписали в итоге...программа не пропускает карту говорят. идите домой, мы вам позвоним.
Как такое назвать, представитель!?


novichok, добрый день! Напишите пожалуйста адрес отделения куда Вы обращались, дату и время, а также уточните Ваш идентификационный код. Мы проверим информацию по вопросу.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 12539
З нами з: 18.02.13
Подякував: 168 раз.
Подякували: 1307 раз.
 
Профіль
2
1
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 18:21

Задержка выплат, оскорбления

В субботу оформлял карту для выплат ФГВФЛ. Колл-центр, сотрудники отделения уверяли в том, что выплата произойдет сегодня. Но этого не произошло. Горячка говорит, что должны были зачислиться сегодня в 11, но "почему-то не прошло". Зафиксировали мое обращение и посоветовали ждать денег дней 5.
Вчера по моей заявке на получение выплаты сегодня утром перезвонила оператор колл-центра, сказала, что договорилась с начальником киевского отделения №21.
Утром в 9.00 менеджер рассказывала сказки о том, что получить средства в кассе нельзя, можно только перекинуть на карту, а затем снимать с нее. После 10 минут споров со мной, согласилась оформить выплату в кассе (20к). Полагаю, кассир не совсем хотела их выплачивать, т.к. на свой вопрос менеджеру получила ответ "Ну а что?". Когда менеджер дала документы на подпись сразу сказала "До свидания" безразличным тоном, словно я ей сделал что-то ужасное, и отвернулась заниматься своими делами. Полагаю, если бы захотел средства оставить, сотрудники были бы более вежливым.
При выплате, кассир меня назвала "странным" и сообщила, что я ее нервирую. Извинений не принесла. Начотделения спокойно слушала.

Альфа-банк, это у вас такая политика общения с клиентами при выплате средств банков-банкротов? Зарегистрировал обращение в колл-центре.

P.S. Более года являюсь клиентом банка по другим продуктам. Либо это банк такой, либо мне так тут "везет": одно разочарование, хроническая некомпетентность банка, а с сегодняшнего дня - еще и оскорбления.
P.P.S. До сих пор нет ответа по поводу причин несовершения платежа.
Востаннє редагувалось Avatar в П'ят 01 лип, 2016 06:05, всього редагувалось 1 раз.
Avatar
Аватар користувача
 
Повідомлень: 292
З нами з: 24.08.15
Подякував: 27 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 18:26

  Alfa_Bank написав:
  Квесторе_поверніться написав:Faceless, і чому я не знаю що вже давно ключовий в банчику? :wink:
Шановний Представник Альфи, уточніть, хто ключовий клієнт Альфи і які пільги для нього?


Квесторе_поверніться, доброго дня. Одними з критеріїв для надання персонального обслуговування є оформлення преміального пакету Platinum black, депозиту понад 100 000 грн. або еквівалент в іншій валюті, а також фінансовий потенціал клієнта. Пріоритетом персонального обслуговування, є надання персонального менеджера ( СРМ ), до якого Ви можете звернутися з будь-якого питання. Персональне обслуговування дає можливість планування зустрічей у зручний для клієнта час без очікування в черзі, пріоритетне обслуговування в касі банку, в Контактному Центрі, а також можливість отримання індивідуальних пропозицій і тарифів.

Якось цей фінансовий потенціал розшифруйте?
І як імяреку дізнатись що він ключовий....щоб вимагати індивідуальних тарифів?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38223
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 20:30

Re: Альфа-Банк

  Квесторе_поверніться написав:Якось цей фінансовий потенціал розшифруйте?
І як імяреку дізнатись що він ключовий....щоб вимагати індивідуальних тарифів?

Банк сам определяет статус клиента.
Если Вами заинтересуются, тогда и предложат персональное обслуживание.
Так мне объяснили несколько лет назад.
cds77
Аватар користувача
 
Повідомлень: 970
З нами з: 17.04.16
Подякував: 1 раз.
Подякували: 108 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 30 чер, 2016 21:02

  cds77 написав:
  Квесторе_поверніться написав:Якось цей фінансовий потенціал розшифруйте?
І як імяреку дізнатись що він ключовий....щоб вимагати індивідуальних тарифів?

Банк сам определяет статус клиента.
Если Вами заинтересуются, тогда и предложат персональное обслуживание.
Так мне объяснили несколько лет назад.

Дискримінація. У Бєні все просто, налив на депо 50к, уже став важливою персоною з голд-картками і персональним менеджером :mrgreen:
Скупердяй
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10148
З нами з: 30.11.14
Подякував: 3 раз.
Подякували: 718 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 32133214321532163217 ... 10204>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3509, 3510, 3511
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
35109 6599389
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 4543163
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 204423
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама