Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
А вот вопрос по теме: как будет определяться, можно ли потратить деньги в данной конкретной точке? Правильный MCC будет достаточно, или какие-то другие критерии будут?
А вот вопрос по теме: как будет определяться, можно ли потратить деньги в данной конкретной точке? Правильный MCC будет достаточно, или какие-то другие критерии будут?
ну как дойдет до дела, так и узнаем правильные книги все знают де покупать
А вот вопрос по теме: как будет определяться, можно ли потратить деньги в данной конкретной точке? Правильный MCC будет достаточно, или какие-то другие критерии будут?
ну как дойдет до дела, так и узнаем правильные книги все знают де покупать
Думаете, зарубежные книжные магазины тоже подойдут? Вот как-то сомневаюсь.
wild.tomcat написав:запитання до представника банку - тут пише що ощадний при відкритті в маб дає 6%, пробуєш відкрити - дає 5%. де правда? ще тут написано таке "Умови розміщення вкладів «Ощадний» викладені в Додатку No6 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб та оприлюдн ені на офіційному сайті Банку в мережі Інтернет за електронною адресою: http://www.alfabank.ua ". Прошу підказати на якій саме сторінці в цьому договорі пише про умови вкаду "Ощадний", я особисто в додатку № 6 в цьому договорі розділу ІІ не знайшов.
алла сьогодні забухала? чи яка інша причина сьогоднішньої відсутності представника банку на робочому місці?
На сайті вказана інформація по депозиту 5%, а додаток №6 на сторінці 113
бачу що з 1го разу осилити скріншот того, що написано у вас на офіційному сайті , не вийшло. ну нічого, спробую ще раз. спеціально для вас вже виділив місце куди слід дивитися. і спробуйте нарешті роздивитися. на сайті досі саме так як на скріншоті.
В продолжение темы оформления карты на ковидную тысячу. Сегодня смс с кодом на открытие карты таки дошла. Но я сегодня заявку на карту не подавал. То есть смс шла сутки (если что за эти сутки получил не менее десятка разных смс от разных банков и самого опсоса - все без задержек). Но у мну вопрос к алле другой - а зачем для подтверждения заявки на оформлеие карты надо подтверждение смс. Человек зашел в свой сенс - сделал заявку. Вы ведь платежи в большей части своей пповрдите без подтверждения смс. Так на поркуа смс при заявке на открытие виртуалки. Она же все равно будет видна только владельцу в его сэнсе. Или вы сэнсу не доверяете
только что общался с вашей службой поддержки в чате. тупизна беспросветная. я ее спрашиваю сколько мне нужно внести денег на карту что бы остаться в грейсе - а она предлагает мне полностью погасить все мои расходы (без рассрочек) я ей доказываю что для того что бы остаться в грейсе не нужно гасить расходы текущего периода - а ей хоть в лоб хоть по лбу. разберитесь с вашими консультантами. карта РЭД если что.
Вибачте за незручності. Роботу з агентом проведемо та підтягнемо знання, якщо це буде необхідно, дякуємо що повідомили. Відповідь на питання отримали чи воно ще актуальне?
вже надали відповідь - попросив іншого консультанта. добре хоч без вибриків передали до іншого. так це добре що я розумів що її відповідь не вірна. а простий клієнт отак отримає відповідь і гадає що все правильно.
wild.tomcat написав:бачу що з 1го разу осилити скріншот того, що написано у вас на офіційному сайті , не вийшло. ну нічого, спробую ще раз. спеціально для вас вже виділив місце куди слід дивитися. і спробуйте нарешті роздивитися. на сайті досі саме так як на скріншоті.
Дякую за пильність, колегам передав, скоро виправлять.