|
ВТБ Банк БАНКРУТ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Суб 13 лис, 2010 17:16
Mirax написав:ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Та ніхто відповіді не шукав- перевіряли на міцність "залізобетонні аргументи". А відповідь на дії банка може бути й така: "Згідно інструкції НБУ про касові операції в банках України, розділ 1 п.5: 5. Банк самостійно визначає перелік касових операцій та інших послуг, які пропонуються клієнтам, якщо інше не регламентується законодавчими актами. " Починаємо шукати потрібний законодавчий акт. 
Нехай собі визначає перелік. Проблема в тому, що не дотримана процедура пропонування послуг клієнту. Сказано, в договорі в письмовому вигляді за підписом обох сторін.
Не зрозумів думку.  Ви кожен раз, коли сплачуєте якійсь рахунок у банку, наприклад за телефон, посилаєтесь на якийсь договір з банком? Чи банк, кожен раз, коли вносить зміни в перелік своїх послуг, погоджує це з Вами у письмовій формі?
Не плутайте, будь-ласка, йшлося про необхідність письмового підпису договорів банківського рахунку і банківського вкладу. Договір на оплату телефону таким не є.
Зовсім не зрозумів, до чого тут наведені договори, якщо, звісно, там не зафіксовані умови та тарифи, які змінились банком без Вашого дозволу. Але в такому випадку, все одно для Вас діятимуть тарифи, зафіксовані в договорі.
А ось на нові послуги, які не передбачені договором, згідно інструкції, Вашої згоди банку не потрібно.
Чи Ви про те, що банк може визначати тільки перелік послуг каси, а тарифи визначати-змінювати не може? Так я навів приклад про телефон, може не повністью, тоді виправлюсь:
Прийшли платити 5 грн. за телефон, а в касі - нові тарифи:1-5% від суми - мінімум 20 грн. Де на Вашу думку порушення?
Підказка - це найсправді було декілька років тому.
Востаннє редагувалось ПроходилМимо в Суб 13 лис, 2010 17:57, всього редагувалось 1 раз.
-
ПроходилМимо
-
-
-
-
-
-
Додано: Суб 13 лис, 2010 17:53
ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Та ніхто відповіді не шукав- перевіряли на міцність "залізобетонні аргументи". А відповідь на дії банка може бути й така: "Згідно інструкції НБУ про касові операції в банках України, розділ 1 п.5: 5. Банк самостійно визначає перелік касових операцій та інших послуг, які пропонуються клієнтам, якщо інше не регламентується законодавчими актами. " Починаємо шукати потрібний законодавчий акт. 
Нехай собі визначає перелік. Проблема в тому, що не дотримана процедура пропонування послуг клієнту. Сказано, в договорі в письмовому вигляді за підписом обох сторін.
Не зрозумів думку.  Ви кожен раз, коли сплачуєте якійсь рахунок у банку, наприклад за телефон, посилаєтесь на якийсь договір з банком? Чи банк, кожен раз, коли вносить зміни в перелік своїх послуг, погоджує це з Вами у письмовій формі?
Не плутайте, будь-ласка, йшлося про необхідність письмового підпису договорів банківського рахунку і банківського вкладу. Договір на оплату телефону таким не є.
Зовсім не зрозумів, до чого тут наведені договори.  Чи Ви про те, що банк може визначати тільки перелік послуг каси, а тарифи визначати-змінювати не може? Так я навів приклад про телефон, може не повністью, тоді виправлюсь: Прийшли платити 5 грн. за телефон, а в касі - нові тарифи:1-5% від суми - мінімум 20 грн. Де на Вашу думку порушення? Підказка - це найсправді було декілька років тому.
При оплаті телефону банк пропонує спрощений договір, який не вимагає письмового укладення, так званий договір-оферта. Цей договір набирає чинності коли клієнт його акцептує, тобто приймає. Або ж не акцептує, і йде в інший банк, де є кращі умови договору-оферти.
В нашому ж випадку маєм укладений письмовий договір банківського рахунку і вкладу, в якому описані умови поповнення рахунку і немає посилання на оплату послуги поповнення рахунку, а отже, така послуга виконується банком безкоштовно (ч.4 ст.1068 ЦКУ). Укладати договір-оферту немає необхідності, оскільки умови послуги поповнення рахунку визначені в письмовому договорі вкладу і рахунку.
За сім прошу дозволу шановного пана відкланятися, наступні аргументи наведу в суді, безплатний лікбез юристам ВТБ в мої плани не входить.
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 13 лис, 2010 22:14
Да уж... А ведь полгода назад какие посты в этой теме были:
Investor_K написав:sola написав:Заметил, что у ВТБ в договоре есть пункт "Банк не має права змінювати процентну ставку". Получается, ВТБ в этом плане уникален (у всех других банков ведь заложены различные отмазки типа "уведомим и поменяем")?
Да. Потому что этот банк - лучший из лучших.
Это ж надо было создаваемый с таким трудом имидж банка взять и в один момент угробить  Непоследовательное руководство у ВТБ и непредсказуемое. Дел с таким банком теперь никто иметь не будет.
-
sola
-
-
- Повідомлень: 4152
- З нами з: 02.03.09
- Подякував: 492 раз.
- Подякували: 505 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 13 лис, 2010 23:53
ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Та ніхто відповіді не шукав- перевіряли на міцність "залізобетонні аргументи". А відповідь на дії банка може бути й така: "Згідно інструкції НБУ про касові операції в банках України, розділ 1 п.5: 5. Банк самостійно визначає перелік касових операцій та інших послуг, які пропонуються клієнтам, якщо інше не регламентується законодавчими актами. " Починаємо шукати потрібний законодавчий акт. 
Нехай собі визначає перелік. Проблема в тому, що не дотримана процедура пропонування послуг клієнту. Сказано, в договорі в письмовому вигляді за підписом обох сторін.
Не зрозумів думку.  Ви кожен раз, коли сплачуєте якійсь рахунок у банку, наприклад за телефон, посилаєтесь на якийсь договір з банком? Чи банк, кожен раз, коли вносить зміни в перелік своїх послуг, погоджує це з Вами у письмовій формі?
Не плутайте, будь-ласка, йшлося про необхідність письмового підпису договорів банківського рахунку і банківського вкладу. Договір на оплату телефону таким не є.
Зовсім не зрозумів, до чого тут наведені договори, якщо, звісно, там не зафіксовані умови та тарифи, які змінились банком без Вашого дозволу. Але в такому випадку, все одно для Вас діятимуть тарифи, зафіксовані в договорі.  А ось на нові послуги, які не передбачені договором, згідно інструкції, Вашої згоди банку не потрібно. Чи Ви про те, що банк може визначати тільки перелік послуг каси, а тарифи визначати-змінювати не може? Так я навів приклад про телефон, може не повністью, тоді виправлюсь: Прийшли платити 5 грн. за телефон, а в касі - нові тарифи:1-5% від суми - мінімум 20 грн. Де на Вашу думку порушення? Підказка - це найсправді було декілька років тому.
Отвечу на Ваш вопрос. Если Вы приходите платить за телефон 5 грн и у Вас есть договор с банком на год, где указано что Вы можете платить за телефон когда вздумается сколько хотите и никаих комиссий не предусмотренно договором. И вдруг теперь выясняется, что Ваш договор можно смыть в унитазе и надо платить комиссию.
В договоре "Целевой" подписанным мной и представителем банком НЕ УКАЗАНО, ЧТО ПОПОЛНЕНИЕ ВКЛАДА ОСУЩЕСТВЛЯЕТСЯ СОГЛАСНО ТАРИФАМ РКО. Т,Е, НИГДЕ В ДОГОВОРЕ НЕ БЫЛО УКАЗАННО, ЧТО БАНК ОСТАВЛЯЕТ ЗА СОБОЙ ПРАВО ВВОДИТЬ КОМИССИЮ ЗА ОСЛУЖИВАНИЕ МОЕГО СЧЕТА. ОГРАНИЧИВАЛАСЬ ТОЛЬКО СУММА ПОПОЛНЕНИЯ И ТО СОГЛАСНО ТАРИФАМ РКО НА ДЕНЬ ПОДПИСАНИЯ.
И уже приводили пример того, как заемщик того же втб может в одностороннем порядке установить комиссию за предоставление справок о доходе в банк, когда обслуживает кредит.
Пишите заявление банку, что не против предоставить спраку о доходах, но только если банк заплатит за это комиссию 1000 грн. Вроде и не отказали, договор не нарушили.
-
l_s_v
-
-
- Повідомлень: 624
- З нами з: 20.05.10
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 16 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 лис, 2010 00:00
sola написав:Дел с таким банком теперь никто иметь не будет.
Количество обиженных, которым запретили пополнять свои депозиты, - это даже не капля в море для банка. Да и те свою обиду забудут как только им предложат очередной "вкусный" продукт. 
-
zanachka
-
-
- Повідомлень: 738
- З нами з: 31.05.10
- Подякував: 13 раз.
- Подякували: 63 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 лис, 2010 00:11
zanachka написав:sola написав:Дел с таким банком теперь никто иметь не будет.
Количество обиженных, которым запретили пополнять свои депозиты, - это даже не капля в море для банка. Да и те свою обиду забудут как только им предложат очередной "вкусный" продукт. 
Вы не правы. Те, кто открывал целевые той осенью и зимой - это люди, которые немного понимают в финансах и для них репутация банка намного важнее "вкусных" продуктов. Когда у человека пять копеек, то он бежит в тот банк, где %% максимальные на этот момент. Когда у человека много денег, то он идет в тот банк, у которого чистая репутация и хорошие (пусть не самые высокие) %%. Ни один мой знакомый не интересуется у меня, где самые высокие %%. Все спрашивают - какой банк надежней, а затем уже какие %%.
-
l_s_v
-
-
- Повідомлень: 624
- З нами з: 20.05.10
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 16 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 лис, 2010 09:07
l_s_v написав:ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Mirax написав:ПроходилМимо написав:Та ніхто відповіді не шукав- перевіряли на міцність "залізобетонні аргументи". А відповідь на дії банка може бути й така: "Згідно інструкції НБУ про касові операції в банках України, розділ 1 п.5: 5. Банк самостійно визначає перелік касових операцій та інших послуг, які пропонуються клієнтам, якщо інше не регламентується законодавчими актами. " Починаємо шукати потрібний законодавчий акт. 
Нехай собі визначає перелік. Проблема в тому, що не дотримана процедура пропонування послуг клієнту. Сказано, в договорі в письмовому вигляді за підписом обох сторін.
Не зрозумів думку.  Ви кожен раз, коли сплачуєте якійсь рахунок у банку, наприклад за телефон, посилаєтесь на якийсь договір з банком? Чи банк, кожен раз, коли вносить зміни в перелік своїх послуг, погоджує це з Вами у письмовій формі?
Не плутайте, будь-ласка, йшлося про необхідність письмового підпису договорів банківського рахунку і банківського вкладу. Договір на оплату телефону таким не є.
Зовсім не зрозумів, до чого тут наведені договори, якщо, звісно,там не зафіксовані умови та тарифи, які змінились банком без Вашого дозволу. Але в такому випадку, все одно для Вас діятимуть тарифи, зафіксовані в договорі.  А ось на нові послуги, які не передбачені договором, згідно інструкції, Вашої згоди банку не потрібно. Чи Ви про те, що банк може визначати тільки перелік послуг каси, а тарифи визначати-змінювати не може? Так я навів приклад про телефон, може не повністью, тоді виправлюсь: Прийшли платити 5 грн. за телефон, а в касі - нові тарифи:1-5% від суми - мінімум 20 грн. Де на Вашу думку порушення? Підказка - це найсправді було декілька років тому.
Отвечу на Ваш вопрос. Если Вы приходите платить за телефон 5 грн и у Вас есть договор с банком на год, где указано что Вы можете платить за телефон когда вздумается сколько хотите и никаих комиссий не предусмотренно договором. И вдруг теперь выясняется, что Ваш договор можно смыть в унитазе и надо платить комиссию.
Нет, выше - выделено цветом. l_s_v написав: В договоре "Целевой" подписанным мной и представителем банком НЕ УКАЗАНО, ЧТО ПОПОЛНЕНИЕ ВКЛАДА ОСУЩЕСТВЛЯЕТСЯ СОГЛАСНО ТАРИФАМ РКО. Т,Е, НИГДЕ В ДОГОВОРЕ НЕ БЫЛО УКАЗАННО, ЧТО БАНК ОСТАВЛЯЕТ ЗА СОБОЙ ПРАВО ВВОДИТЬ КОМИССИЮ ЗА ОСЛУЖИВАНИЕ МОЕГО СЧЕТА. ОГРАНИЧИВАЛАСЬ ТОЛЬКО СУММА ПОПОЛНЕНИЯ И ТО СОГЛАСНО ТАРИФАМ РКО НА ДЕНЬ ПОДПИСАНИЯ.
Если Вы еще не поняли о чем речь, то скажем так:
Согласно текста "Целевого" договора, после каждого пополнения, банк обязан Вам предоставить выписку с вашего депозитного счета. Если увидите в этой выписке строчку, говорящую, что с вашего депозитного счета удержана комиссия за обслуживание или пополнение - смело в суд - Ваш договор вклада действительно нарушен банком.
-
ПроходилМимо
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 14 лис, 2010 09:54
zanachka написав:Да и те свою обиду забудут как только им предложат очередной "вкусный" продукт. 
Главное - имидж банка, а "вкусности" - дело второе. У ВТБ теперь имидж банка-кидалы. Кредитчики тоже эту ветку читают, так что не только депозитчики с ним дел иметь не будут 
-
sola
-
-
- Повідомлень: 4152
- З нами з: 02.03.09
- Подякував: 492 раз.
- Подякували: 505 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 лис, 2010 09:55
Такое (навязчивое) чувство, что ПроходилМимо - из юр. департамента ВТБ (ну или собирается предложить им свои услуги по разруливанию). 
-
octopus
-
-
- Повідомлень: 3175
- З нами з: 16.10.08
- Подякував: 98 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 14 лис, 2010 13:25
Ну так нехай наймають, начебто тямущий мужик, крутиться як вугор між вилами. Тут головне, щоб ПроходилМимо не продешевив. 
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
19 |
41451 |
|
|
3462 |
2002112 |
|
|
5 |
38397 |
Пон 19 лют, 2024 12:41 sens
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|