Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
big539 написав:А правда ли что пополнять карточку ощада БЕЗ комиссии можно только в том отделении где она была открыта?
Нет. Карту можно пополнять в любом отделении без %, но по терминалу или в их баблососах. А они по 1 купюре тянут. А вот без карты по реквизитам без процентов только в том отделении где открывал.
С картой/без карты (без комисс. пополняю в том регионе/области, где открытие счета/карты.(без карты-требуют пиши бумажка,типо ето ты не алименты перечисляешь).С картой(не смотря на то, что типо НБУ-зачислять ток з)п- все прошло и пополнилось. P.S. Слава, я ж тебе раньше говорил-тут оформи кредит под депозит.
Kapitoshka_2 написав:kyriki Да, в отделениях без проблем, отрезают купоны и берите %
А фигушки, закончился срок КО в валюте, в центральном КРД на Владимирской послали ,, на Гетьмана, там очередь , простоял 2 часа и обломался стоять дальше,,,
З 10 жовтня п.р. до сервісу «Mobile-банкінг «Ощад 24/7» можна підключитись дистанційно, не використовуючи при цьому банкомат чи інформаційно-платіжний термінал Ощадбанку. Активувати послугу можна через Контакт-центр банку, пройшовши ідентифікацію. З детальною інструкцією можна ознайомитись на офіційному сайті Ощадбанку: http://www.oschadnybank.com/ua/private/mobile/.
Mobile-банкінг «Ощад-24/7» – сучасний багатофункціональний сервіс, який дає змогу керувати власними коштами за допомогою мобільного телефону цілодобово з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Інтернет. Банк пропонує Mobile-банкінг «Ощад 24/7», розроблений для смартфонів з операційною системою iOS (iPhone) та на базі Android, і мобільних телефонів, які підтримують програмне забезпечення Java. Підключитись до Mobile-банкінгу «Ощад 24/7» може будь-який клієнт, який має картковий рахунок в Ощадбанку.
Серед можливостей системи «Mobile-банкінг «Ощад-24/7»:
◦інформування про залишок коштів; ◦перегляд історії операцій; ◦формування виписки; ◦переказ коштів між картками; ◦переказ коштів з/на рахунок «Мобільні заощадження»; ◦блокування/розблокування картки; ◦створення шаблонів та постійних платіжних доручень для швидкого переказу коштів; ◦поповнення рахунків операторів мобільного зв'язку, СDМА-зв'язку та ІР-телефонії; ◦управління лімітами по платіжній картці (в тому числі на операції в інших країнах).
Хорошая новость. Но добавлю ложку дегтя. Для клиента имеющего нет банкинг в одной области при получении карты в любой другой, вынужден открывать нет банкинг по новой. Карту подтянуть к уже существующему нет тех возможности Если с веб банкингом понятно, просто новый логин+пароль и не возможность переброса между своими картами, То с Андроидным приложением ж*** поглубже. Приложение не понимапет 2 акаунта.
BigMan написав:Хорошая новость. Но добавлю ложку дегтя. Для клиента имеющего нет банкинг в одной области при получении карты в любой другой, вынужден открывать нет банкинг по новой. Карту подтянуть к уже существующему нет тех возможности Если с веб банкингом понятно, просто новый логин+пароль и не возможность переброса между своими картами, То с Андроидным приложением ж*** поглубже. Приложение не понимапет 2 акаунта.