Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
58sas19752014 написав:18.07.16 при пополнении карты "моя картка" через терминал Ощадбанка в отделении банка (Днепр Тополь 3) - произошло отключение интернета и терминал деньги съел, а карту не пополнил. Написал сразу же заявление. Работница Ощада обещала в течении 10 дней разобраться и вернуть деньги на карту. Сегодня было лень зайти в отделение - думаю дай позвоню на их горячую линию. Там мне девочка сказала, что заявления они рассматривают 45 календарных дней, но на горлинии данных по таким заявленим нет. Завтра пойду разбираться в отделение. Но как то не приятно от их сервиса. Совок как был так и остался.
Добрый день! Дело в том, что если Вы писали заявление на спорную операцию, то оно действительно рассматривается до 45 дней согласно законодательства.
т.е. то что банк не может обеспечить норм работу своего же терминала и мне может не хватить денег на свои нужды из за ошибки банк оборудования Вы называете спорной операцией. это пипец какой то 45 дней!!! дайте ссылку на законодательство - закон об обращениях граждан ощадбанку не указ?
OschadbankUA написав:Добрый день! смс-информирование было подключено согласно условий договора, который был подписан клиентом. Вы можете написать письменное обращение в отделении банка.
Договор был подписан больше года назад, при подписании отказались от СМС, что нужно каждый год писать отказ специально зайду к маме поищу/почитаю договор
Квесторе_поверніться написав:OschadbankUA, а розкажіть детальніше про овер по зарплатній карті, може він в мене є а я їм просто не користуюсь? 1. Підключений автоматично? 2. Яка сума овера? 3. Умови обслуговування? Є пільговий період?
Доброго дня! Всі умови саме по Вашій карті Ви можете дізнатись зателефонувавши до Контакт-центру банку 0800 210 800. Умови кредитування на картах прописано в договорі індивідуально по кожному клієнту. Пільговий пероід є в усіх тарифних пакетах.
Дозвонитись неможливо....так що основні моменти виложіть....якщо можете.
58sas19752014 написав:18.07.16 при пополнении карты "моя картка" через терминал Ощадбанка в отделении банка (Днепр Тополь 3) - произошло отключение интернета и терминал деньги съел, а карту не пополнил. Написал сразу же заявление. Работница Ощада обещала в течении 10 дней разобраться и вернуть деньги на карту. Сегодня было лень зайти в отделение - думаю дай позвоню на их горячую линию. Там мне девочка сказала, что заявления они рассматривают 45 календарных дней, но на горлинии данных по таким заявленим нет. Завтра пойду разбираться в отделение. Но как то не приятно от их сервиса. Совок как был так и остался.
Добрый день! Дело в том, что если Вы писали заявление на спорную операцию, то оно действительно рассматривается до 45 дней согласно законодательства.
т.е. то что банк не может обеспечить норм работу своего же терминала и мне может не хватить денег на свои нужды из за ошибки банк оборудования Вы называете спорной операцией. это пипец какой то 45 дней!!! дайте ссылку на законодательство - закон об обращениях граждан ощадбанку не указ?
Еще раз приносим извинения за предоставленные неудобства. Напишите, адрес где находится терминал, чтобы иметь возможность передать информацию в соответствующее подразделение. Согласно Закона Украины "Про обращения граждан" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80: "Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів"
Квесторе_поверніться написав:OschadbankUA, а розкажіть детальніше про овер по зарплатній карті, може він в мене є а я їм просто не користуюсь? 1. Підключений автоматично? 2. Яка сума овера? 3. Умови обслуговування? Є пільговий період?
Доброго дня! Всі умови саме по Вашій карті Ви можете дізнатись зателефонувавши до Контакт-центру банку 0800 210 800. Умови кредитування на картах прописано в договорі індивідуально по кожному клієнту. Пільговий пероід є в усіх тарифних пакетах.
Дозвонитись неможливо....так що основні моменти виложіть....якщо можете.
Умови користування відновлювальною кредитною лінією (кредитом) в національній валюті по поточному рахунку залежать від договору між вашою організацією та банком, як правило ставка варіюється від 24 до 28%. Розмір кредиту - від 50% середньомісячної заробітної плати, але кредит не може перевищувати 45 000 грн. Більш детально Ви можете дізнатись у відділенні де відкритий картковий рахунок.
58sas19752014 написав:18.07.16 при пополнении карты "моя картка" через терминал Ощадбанка в отделении банка (Днепр Тополь 3) - произошло отключение интернета и терминал деньги съел, а карту не пополнил. Написал сразу же заявление. Работница Ощада обещала в течении 10 дней разобраться и вернуть деньги на карту. Сегодня было лень зайти в отделение - думаю дай позвоню на их горячую линию. Там мне девочка сказала, что заявления они рассматривают 45 календарных дней, но на горлинии данных по таким заявленим нет. Завтра пойду разбираться в отделение. Но как то не приятно от их сервиса. Совок как был так и остался.
Добрый день! Дело в том, что если Вы писали заявление на спорную операцию, то оно действительно рассматривается до 45 дней согласно законодательства.
т.е. то что банк не может обеспечить норм работу своего же терминала и мне может не хватить денег на свои нужды из за ошибки банк оборудования Вы называете спорной операцией. это пипец какой то 45 дней!!! дайте ссылку на законодательство - закон об обращениях граждан ощадбанку не указ?
Еще раз приносим извинения за предоставленные неудобства. Напишите, адрес где находится терминал, чтобы иметь возможность передать информацию в соответствующее подразделение. Согласно Закона Украины "Про обращения граждан" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80: "Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів"[/quote]
а что этот вопрос не подпадает под те которые не требуют дополнительного изучения?
"Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.