|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 16 гру, 2007 15:45
Мой друг ложил год назад, недавно забирал вклад + проценты.
Ложил гдето часа три!!!!! Реально я задолбался его ждать!!!1 Девочка какихто боков напорола, потом три часа исправляля!!!
Снимал свой вклад он недели две, причин по которым ему не отдавали вклад было немеряно... Когда в итоге отдали деньги, то отдали часть в доларах а часть в гривнах ( ложил в доларах) он начал возмущатся, и знаете что ему ответили???? Дословно:
-Скажи спасиба что вообще отдали!!!
Вот так... 
-
zimbo
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 17 гру, 2007 10:13
NATA написав:Кто и что может сказать по работе с депозитами в дельте? Уж очень и них привлекательные проценты? Одни из самых высоких в Киеве. Не хотелось бы влететь.
Ребята это ж Дельта!!!!!!!!!!
Вы видели их рекламу депозитных вкладов? 18% при вкладе от 1 млн. грн. больше года, но жирным шрифтом при этом пишут, что они учасники ФГВН  . Тоесть с милиона вы полюбом получите 50т.
По моему все ясно сразу.
А насчет высоких процентов - не могут выйти на дешевые кредиты за рубежом, вот и мутят. По поводу возврата - прочтите пост zimbo. Мне добавить нечего.
-
zvir
-
-
- Повідомлень: 378
- З нами з: 09.07.07
- Подякував: 18 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 18 гру, 2007 11:53
Кроме того, что % по депозиту насторожил, так еще был неприятно удивлен, что эта акция действует только на определенные гоорда.. даже не на все обласные центры.  Почему нету в Харькове они не компетентны отвечать 
-
Troll
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 19 гру, 2007 20:52
а що ви хотіли від банку, вузькоспеціалізованого, ще й спеціалізація - споживче кридитування. лихварство було колись гостро розкритиковане християнською мораллю.ринок насичений. гравців багато.Дельта не подобається - щасти Вам в іншій установі.
Та я не про це. Я про умови. Вже багато людей писали про те, що тут з радістю беуть студентів воістину так.я обходив багато банків. для студентів в основному пропонують позицію - асистент помічника замісника менеджера по роботі з бозна чим. цікаво? перспективно. але таким чином можна весь потенціал пригальмувати.
В Дельті ситуація дещо інакша. Мені запропонували позицію в управління, що займається моніторингом та fraudprevention. З/п прийнятна. Графік я написав сам собі. Тобто я без пролем навчаюся на стаціонарі і працюю.
Не дивлячись на відношення до клієнтів,на інші "дірки" (банку все ж 2 роки), умови для здобуття досвіду не найкращі, але досить гарні.
такі ось пирогі.
-
dosiaGuru
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 гру, 2007 16:51
dosiaGuru написав:Дельта не подобається - щасти Вам в іншій установі..
Цікаве зауваження працівника банку.. 
-
Troll
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 20 гру, 2007 17:02
-
smolig
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 21 гру, 2007 19:27
Молодец. просто молодец. И вот так сотрудники ДБ отшивают практически всех клиентов.  [/quote]
не треба мої слова перекручувати. я мав на увазі, якщо Дельта така погана (на Вашу суб"єктивну думку), то Ви маєте, як і кожен споживач, обрати іншу фінансово-кредитну установу, яка повністю Вас задовольнить. Але, мабуть,в Україні є більше мільйона ірраціоналістів, котрі є клієнтами Дельта банку.
-
dosiaGuru
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 24 гру, 2007 12:01
не треба мої слова перекручувати. я мав на увазі, якщо Дельта така погана (на Вашу суб"єктивну думку), то Ви маєте, як і кожен споживач, обрати іншу фінансово-кредитну установу, яка повністю Вас задовольнить. Але, мабуть,в Україні є більше мільйона ірраціоналістів, котрі є клієнтами Дельта банку.[/quote]
А никто и не перекручивал, все всё и так поняли. Написано то было точно и понятно. А вот по поводу выбора заведения Вы правы, только в тот момент когда в Дельте тебя объегорили, уже поздно куда-то идти.
-
smolig
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 24 гру, 2007 16:51
Шановний!
Треба захищати свої права!
Читати уважно договір і т.п.
дискусія втрачає конструктив
-
dosiaGuru
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 25 гру, 2007 16:00
dosiaGuru написав:Шановний! Треба захищати свої права! Читати уважно договір і т.п. дискусія втрачає конструктив
Чому клієнт має щосьзахищати? Як сказав один з моїх клієнтів "Якщо вже вам (банку) не довіряти, то кому тоді ж". Чому прийшовши в банк за кредитом, чи покласти гроші на депозит, повинні шукати - де ж підвох, читаючи мілкий шрифт, вчитуючись в плутані "мудрі" формулювання і т.д. Невже неможна клієнту все чесно і прозоро сказати? Мабуть тоді і відпаде необхідність у рекамі з 0% із зірочкою.
З.І. Це просто показує рівень як самого банку, так і відношення до клієнтів.
-
zvir
-
-
- Повідомлень: 378
- З нами з: 09.07.07
- Подякував: 18 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
3966739 |
|
|
24837 |
1174285 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1447354 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|