|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 25 гру, 2007 16:01
dosiaGuru написав:Шановний! Треба захищати свої права! Читати уважно договір і т.п. дискусія втрачає конструктив
dosiaGuru написав:Шановний! Треба захищати свої права! Читати уважно договір і т.п. дискусія втрачає конструктив
Чому клієнт має щосьзахищати? Як сказав один з моїх клієнтів "Якщо вже вам (банку) не довіряти, то кому тоді ж". Чому прийшовши в банк за кредитом, чи покласти гроші на депозит, повинні шукати - де ж підвох, читаючи мілкий шрифт, вчитуючись в плутані "мудрі" формулювання і т.д. Невже неможна клієнту все чесно і прозоро сказати? Мабуть тоді і відпаде необхідність у рекамі з 0% із зірочкою.
З.І. Це просто показує рівень як самого банку, так і відношення до клієнтів.
-
zvir
-
-
- Повідомлень: 378
- З нами з: 09.07.07
- Подякував: 18 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 25 гру, 2007 16:11
Полностью поддерживаю
-
smolig
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 25 гру, 2007 19:15
Чому клієнт має щосьзахищати? Як сказав один з моїх клієнтів "Якщо вже вам (банку) не довіряти, то кому тоді ж". Чому прийшовши в банк за кредитом, чи покласти гроші на депозит, повинні шукати - де ж підвох, читаючи мілкий шрифт, вчитуючись в плутані "мудрі" формулювання і т.д. Невже неможна клієнту все чесно і прозоро сказати? Мабуть тоді і відпаде необхідність у рекамі з 0% із зірочкою. З.І. Це просто показує рівень як самого банку, так і відношення до клієнтів.
Та хіба ж це лише ДельтаБанк? Він пішов по "протоптаній стежинці", по правилах гри, котрі заклали фундатори банківської системи незалежної України. та й становлення ї збіглося у часі з таким процесом як первинне накопичення капіталу, котрий має не зовсім легітимний характер. Помножемо це все на українську ментальність і отримаємо сучаснйи стан справ
-
dosiaGuru
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 26 гру, 2007 11:01
dosiaGuru написав:Та хіба ж це лише ДельтаБанк? Він пішов по "протоптаній стежинці", по правилах гри, котрі заклали фундатори банківської системи незалежної України. та й становлення ї збіглося у часі з таким процесом як первинне накопичення капіталу, котрий має не зовсім легітимний характер. Помножемо це все на українську ментальність і отримаємо сучаснйи стан справ
Я не збираюся вас у чомусь переконувати - ви нормально почуваєте себе і вас не мучить совість, що ви вводите в оману простих людей (в основній масі незаможних), але я не думаю, що цим можна хизуватись. І ментальність - ментальністю ( я теж українець), а певні цінності повинні бути присутні у кожній людині. У споживача тільки відродилась довіра до банківської системи (після банку "Україна"), а банки а-ля "Дельта- Альфа" все це нівечать своїми кредитами і т.д. Але як казав класик: "Судить не нам..."
З.І. Я просто висловлюю свою власну думку про відносини з цими банками, а особисто вас dosiaGuru чи ваше відділення (ЦО, філію) образити не хотів. Так як діяльність відділень одної фін. установи, навіть в межах одного міста, може суттєво відрізнятись.
-
zvir
-
-
- Повідомлень: 378
- З нами з: 09.07.07
- Подякував: 18 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 26 гру, 2007 19:41
Я не збираюся вас у чомусь переконувати - ви нормально почуваєте себе і вас не мучить совість, що ви вводите в оману простих людей (в основній масі незаможних), але я не думаю, що цим можна хизуватись. І ментальність - ментальністю ( я теж українець), а певні цінності повинні бути присутні у кожній людині. У споживача тільки відродилась довіра до банківської системи (після банку "Україна"), а банки а-ля "Дельта- Альфа" все це нівечать своїми кредитами і т.д. Але як казав класик: "Судить не нам..." З.І. Я просто висловлюю свою власну думку про відносини з цими банками, а особисто вас dosiaGuru чи ваше відділення (ЦО, філію) образити не хотів. Так як діяльність відділень одної фін. установи, навіть в межах одного міста, може суттєво відрізнятись.
Zvir, дякую за толерантність. Я абсоютного з Вами згоден, хоча слово "обман" не зовсім припустиме в даній ситуацій. Та менше з тим. 1ий мій пост був на тему "Досвід роботи". І я аналізував конкретнйи факт - створення належних умов в Дельті для працевлаштування молодих спеціалістів. Всім неподобаються "післяінститутні" працівники чи то ЦО, чи то відділення. А звідки беруться "непісляінститутні" працівники? Досвід=!)
-
dosiaGuru
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 27 гру, 2007 10:45
dosiaGuru написав: А звідки беруться "непісляінститутні" працівники? Досвід=!)
авжеж спершу такі працівникі , як стажори кажуть - "не подобаєця? -хендуй до іншого банку "
а потім вже як оксакали (з ДОСВІДОМ), посилають усіх кому не подобається 
-
Troll
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 27 гру, 2007 11:14
[quote="BigBOSS"]Кто сталкивался с этим банком? Кто брал кредиты? Какие условия, проценты, качество обслуживания? Кто работал/работает в Дельте? Набирают кредитных инспекторов - стоит ли туда идти, какой порядок приема, условия, зарплата?
На сайте банка размещена информация о депозитах и отделениях банка в Украине. Я обратился в Днепропетровский филиал по вопросу депозитов, где у сотрудников оказались очень круглые глаза по поводу такой услуги банка. Никто не смог ничего вразумительного ответить на этот вопрос, вернее ответили, что депозитами банк не занимется.(очень странно, когда на сайте банка висит информация о данной услуге). Кроме того, на сайте банка не мешало бы разместить телефоны отделений и головного офиса. А то создается впечатление - звони в рельсу, если хочешь решить какой-то вопрос. Кроме того, пресс-служба банка по заданному вопросу не нашла времени ответить в течение недели, что может говорить об уровне банка и уровне работы с клиентами. Кроме того, у Днепропетровского филиала напрочь отсутствует даже какая-то вывеска банка, в общем банк "хоть куда!!!"
-
alex
-
-
- Повідомлень: 519
- З нами з: 16.02.07
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 83 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 28 гру, 2007 14:29
Финал моей истории с поиском платежа:
через пол года после безуспешных поисков своих денег, я написала жалобу на президента банка, с копией в НБУ (на имя главы правления НБУ и в Департамент банковского регулирования и надзора), и с копией в Главное Киевское городское управления по защите прав потребителя.
и О ЧУДО через 10 дней деньги на моем счету (включая и проценты и плату за обслуживание)
за 1 день из банка мне позвонили 5 раз (рассыпаясь в извинениях и рассказывая о том, какие у них неприятности  )
В общем, моя эпопея с поисками закончилась!!!
Итог: если у вас потерялся платеж, и за 30 дней его не нашли (а так оно и будет, уж поверьте) - пишите жалобы!!! Все сразу найдется!!
(Если надо - обращайтесь - образец у меня уже есть!)
-
Vera
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 28 гру, 2007 15:25
О, я знаю, что такое Дельта-банк!!! Проработала я там три месяца, на больше просто не хватило. Это сплошной кошмар! До сих пор не рассчитались полностью, а самое интересное, так хитромудро все сделано, что никому ничего не докажешь. Да и кредит оформила, зря, конечно! Меня надули! Подсчитать-то я все смогла, да вот только несошлись у нас цифры! Это не банк - а разводиловка! 
-
Valeri
-
-
-
-
-
-
Додано: Нед 30 гру, 2007 14:49
Vera написав:Финал моей истории с поиском платежа: через пол года после безуспешных поисков своих денег, я написала жалобу на президента банка, с копией в НБУ (на имя главы правления НБУ и в Департамент банковского регулирования и надзора), и с копией в Главное Киевское городское управления по защите прав потребителя. и О ЧУДО через 10 дней деньги на моем счету (включая и проценты и плату за обслуживание) за 1 день из банка мне позвонили 5 раз (рассыпаясь в извинениях и рассказывая о том, какие у них неприятности  ) В общем, моя эпопея с поисками закончилась!!! Итог: если у вас потерялся платеж, и за 30 дней его не нашли (а так оно и будет, уж поверьте) - пишите жалобы!!! Все сразу найдется!! (Если надо - обращайтесь - образец у меня уже есть!)
Действительно, лучший метод найти платеж или решить другие проблемы это пожаловаться в банк. В Дельте существует большая централизованная служба поиска платежей и решения других ошибок. Желобу можно подать с рабочего места сотрудника Дельты в магазине или написав письменную жалобу. По опыту могу сказать что в 90% случаях потери платежей виноваты либо плательщик либо, что реже, либо банк отправителя. Поскольку, если ошибки нет, то система НБУ - СЕП зачисляет средства автоматически на счет клиента в другом банке. Если же вы платили через Почту, то процесс расследования неськолько долше, однако в банке есть эффективная служба, процент ошибок очень не велик. Но к сожалению бывает. По статистике банк обрабатывает 1 500 000 платежей ежемесячно и 1% ошибок составляет 15 000, из них только 150 -200 действительно трудно найти (больше 10 дней), но это 0,01% от всех платежей. И жалоба клиента, составленная правильно (не только эмоции, но и копии документов), позволяет сокращать поиск до дней а иногда до часов. При этом Дельта возвращает проценты или штрафы которые начислены клиенту из-за ошибки вне зависимости от того, чья это была вина.
-
vimex
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
3972166 |
|
|
24837 |
1174777 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1448043 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|