|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 29 чер, 2009 19:07
Напевно в обовязки операторів банку входить сидіти на цьому форумі, тому внесу деяку ясність як стороння людина.
Отже:
1. при роботі з даною установою треба чітко зважати що це не бенк, а ТзОВ а вже потім "Дельта Банк" з усіма звідси витікаючими.
2. Бані не приховує, що він на вас хоче заробити, але це навевно єдине, що тут добре: кредитна картка з кредитним лімітом 3% на залишок і 3% на початкову суму в місяць! Загалом виходить більше ніж (3 + 3) * 12 = 72% річних? Це нормально
3. Банк самолстійно позакривав кредитні ліміти на картках. Я розумію що криза, я усе розумію, але в цьому випадку можна би було піти назустріч клієнту і знизити відсоткову ставку.
4. Кредитна картка без комісії поповнюється тільки у відділенні дельти, кошти поступають на рахунок 5 днів! (вони напевно пішки мішки з грошима до Києва носять).
5. Нульова компетентність персоналу, по будь-якому питанню - дзвінок на гарячу лінію.
6. Була ситуація з подвійним нарахуванням відсотків. Я додивився, а скільки таких шщо мовчки заплатили?
і ще багато "приємних" дрібниць .
Висновок: Дана установа є не більше ніж фінансовою пірамідою і я в жодному разі би не довірим їм свої кошти на депозит.
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 29 чер, 2009 22:02
Да, есть у них такой недостаток - любят посылать на горячую линию. Но депозит мне вернули.
-
Alex Smith
-
-
- Повідомлень: 181
- З нами з: 23.02.09
- Подякував: 35 раз.
- Подякували: 13 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 29 чер, 2009 22:47
Igor75 написав:Дана установа є не більше ніж фінансовою пірамідою
Ну так его никто банком и не считает. Даже у них на сайте написано, что они только движутся в этом направлении. 
-
Free_man
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 29 чер, 2009 23:32
Хотілось би знати чому переносяться відділення в Одесі, Харкові і Дніпропетровську? Часом не з центру в спальні райони з дешевшою орендою? 
-
Karabas Barabas
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 29 чер, 2009 23:33
Igor75 написав:Напевно в обовязки операторів банку входить сидіти на цьому форумі, тому внесу деяку ясність як стороння людина. Отже: 1. при роботі з даною установою треба чітко зважати що це не бенк, а ТзОВ а вже потім "Дельта Банк" з усіма звідси витікаючими. 2. Бані не приховує, що він на вас хоче заробити, але це навевно єдине, що тут добре: кредитна картка з кредитним лімітом 3% на залишок і 3% на початкову суму в місяць! Загалом виходить більше ніж (3 + 3) * 12 = 72% річних? Це нормально 3. Банк самолстійно позакривав кредитні ліміти на картках. Я розумію що криза, я усе розумію, але в цьому випадку можна би було піти назустріч клієнту і знизити відсоткову ставку. 4. Кредитна картка без комісії поповнюється тільки у відділенні дельти, кошти поступають на рахунок 5 днів! (вони напевно пішки мішки з грошима до Києва носять). 5. Нульова компетентність персоналу, по будь-якому питанню - дзвінок на гарячу лінію. 6. Була ситуація з подвійним нарахуванням відсотків. Я додивився, а скільки таких шщо мовчки заплатили?
Висновок: Дана установа є не більше ніж фінансовою пірамідою і я в жодному разі би не довірим їм свої кошти на депозит.
1. Вид господарського товариства в даному випадку значення не має. Згідно закону, юридична особа, яка має виключне право на підставі ліцензії Національного банку України здійснювати у сукупності такі операції: залучення у вклади грошових коштів фізичних і юридичних осіб та розміщення зазначених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик, відкриття і ведення банківських рахунків фізичних та юридичних осіб. ТОВ - різновид юридичної особи.
2. Ваші слова є нісенітнецею. Кредитний ліміт - сума, яку банк дає на картку для користування. Він виражається у гривнях, а не відсотках. Мабуть, Ви мали на увазі річний відсоток. Це по-перше. По-друге - відсоткова ставка по картках є досить різною. І аж ніяк не виходить 72% річних. Раніше ця тема вже піднімалася і обгрунтовувалася. Почитайте дану гілку форуму.
3. В даному випадку банк діяв згідно договору. Крім того, із січня 2009 року клієнти мають змогу оплачувати по картці лише відсотки, а тіло кредиту - за бажанням. А отже банк пішов клієнтам назустріч.
4. Відділення банку є у багатьох великих містах та у всіх обласних центрах України. Крім того - якщо Ви поповнюєте рахунок через відділення Дельти - кошти зараховуються протягом робочої доби. До 5 робочих днів кошти можуть бути зараховані при оплаті через інші фінансові установи. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів. (Закон України "Про платіжні системи")
5. Дзвінок на "гарячу лінію" є безкоштовним в межах України. У всіх відделеннях встановлено телефони для зв'язку з "гарячою лінією"
6. Після виправлення подібних ситуацій проводиться перерозрахунок по кредиту, і надлишково оплачені кошти погашають тіло кредиту.
І останнє - в мої обов'язки не входить "сидіння" на форумі. Це моя власна ініціатива.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 07:50
Igor75 написав:Напевно в обовязки операторів банку входить сидіти на цьому форумі, тому внесу деяку ясність як стороння людина. Отже: 1. при роботі з даною установою треба чітко зважати що це не бенк, а ТзОВ а вже потім "Дельта Банк" з усіма звідси витікаючими. 2. Бані не приховує, що він на вас хоче заробити, 4. Кредитна картка без комісії поповнюється тільки у відділенні дельти, кошти поступають на рахунок 5 днів! (вони напевно пішки мішки з грошима до Києва носять). 5. Нульова компетентність персоналу, по будь-якому питанню - дзвінок на гарячу лінію. 6. Була ситуація з подвійним нарахуванням відсотків. Я додивився, а скільки таких шщо мовчки з Висновок: Дана установа є не більше ніж фінансовою пірамідою і я в жодному разі би не довірим їм свої кошти на депозит.
Теж як стороння людина  :
- це добре, що на форумі є представник банку, це значить, що банк цікавиться результатами своєї діяльності, шкода що не на всіх гілках форуму так і там переважають пусті балачки.
- якщо Ви подивитесь на перелік наших банків, то побачите весь можливий спектр підприємницької діяльності (хіба що спрощене оподаткування не трапляється  ), але якщо вони виконують вимоги Нацбанку і визнаються ним, то це банки.
- всі банки за перерахування коштів в інші установи беруть комісійні, і до речі, за це Ви платите не Дельті, а тому банку, в чию касу принесли гроші, так що питання про розмір цих комісійних - до них;
- про справедливість Ваших претензій до обслуговування не мені судити, але навіть якщо все це так, то не зрозумілий висновок про фінансову піраміду. Якраз в фінансових пірамідах обслуговування супер, бо вони повинні весь час в геометричній прогресіїї збільшувати кількість вкладників. Зараз по-моєму ні в одній фінансовій установі кількість вкладників не зростає, тому про організацію фінасової піраміди можна тільки мріяти. А депозит можете віднести в будь-який інший банк, - ризик однаковий. Хто міг би подумати, що одними з перших ляжуть Надра? І не треба казати про надійність державних банків, - що Ощадбанк уже повернув знецінені вклади  ? Чи банкУкраїна з усіма розрахувався?
-
optimist
-
-
- Повідомлень: 297
- З нами з: 12.02.09
- Подякував: 9 раз.
- Подякували: 53 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 10:41
Hot-line написав:1. Вид господарського товариства в даному випадку значення не має. Згідно закону, юридична особа, яка має виключне право на підставі ліцензії Національного банку України здійснювати у сукупності такі операції: залучення у вклади грошових коштів фізичних і юридичних осіб та розміщення зазначених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик, відкриття і ведення банківських рахунків фізичних та юридичних осіб. ТОВ - різновид юридичної особи.
Вам пояснити різницю між ВАТом і ЗАТом згідно чинного законодавстава? Власне все питання у відповідальності власника перед кредиторами. Hot-line написав:2. Ваші слова є нісенітнецею. Кредитний ліміт - сума, яку банк дає на картку для користування. Він виражається у гривнях, а не відсотках. Мабуть, Ви мали на увазі річний відсоток. Це по-перше. По-друге - відсоткова ставка по картках є досить різною. І аж ніяк не виходить 72% річних. Раніше ця тема вже піднімалася і обгрунтовувалася. Почитайте дану гілку форуму.
Розрахунок на основі тарифів банку. http://www.deltabank.com.ua/upload/pdf/ ... eckaya.pdfПроцент за користування кредитною лінією, % річних: 29.9 Плата за обслуговування кредитного залишку, % від суми використаних кредитних коштів, включає в себе надання послуг інформування Держателя про стан кредитного залишку у вигляді телефонних дзвінків та надсилання щомісячних виписок по рахунку, % в місяць: 3.99 перераховуємо в річні: 29.9 + 3.99 * 12 = 77,78% річних. Може я де помилився? Направте на рівну дорогу. Hot-line написав:3. В даному випадку банк діяв згідно договору. Крім того, із січня 2009 року клієнти мають змогу оплачувати по картці лише відсотки, а тіло кредиту - за бажанням. А отже банк пішов клієнтам назустріч.
Прикольний крок на зустріч. А не пробував банк зменшити відсоткові ставки? Кажуть помічне? Hot-line написав:4. Відділення банку є у багатьох великих містах та у всіх обласних центрах України. Крім того - якщо Ви поповнюєте рахунок через відділення Дельти - кошти зараховуються протягом робочої доби. До 5 робочих днів кошти можуть бути зараховані при оплаті через інші фінансові установи. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів. (Закон України "Про платіжні системи")
В нашому місті на 300 тисяч населення 1 відділення, банкомат всередині відділення, зони цілодобового доступу немає. Кошти стають доступні на картці через 5 днів після внесення у касі відділення. Це власний досвід. Hot-line написав:5. Дзвінок на "гарячу лінію" є безкоштовним в межах України. У всіх відделеннях встановлено телефони для зв'язку з "гарячою лінією"
А для чого персонал сидить на робочих місцях, для краси? Чому не можна на місці взнати багато параметрів(залишки і т.д.)? Hot-line написав:6. Після виправлення подібних ситуацій проводиться перерозрахунок по кредиту, і надлишково оплачені кошти погашають тіло кредиту.
Іншими словами ніхто не звернувся нікому не перерахували?
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 11:32
а Вам яка різниця щодо виду господарського суб"єкту? суб"єкт стає банком виключно після отримання ліцензії в НБУ, з т.з. НБУ для нього всі банки однакові не залежно від виду , власника тощо, більш того Фонд гарантування вкладів ГАРАНТУЄ вклади для банків в незалежності від виду, форми тощо
ви кажете про відповідальність власника, то шановний, тоді треба всі банки реєструвати у формі повного чи командітного  такого ніде в світі не має, зазвичай у таких формах реєструють юридичні контори та аудиторські - традиційно підкреслюють власну відповідальність та персональну залежність (оскільки в такому випадку відповідають не тільки майном фірми, але і власним)
"Вам пояснити різницю між ВАТом і ЗАТом згідно чинного законодавстава? Власне все питання у відповідальності власника перед кредиторами." - це Ваша цитата і вона є неправдою! в западній юридичній практиці такого як ЗАТ взагалі нема , така норма з"явилася у нас під час роботи над законм, це , так звана хвороба росту  , та до відповідальності перед кредиторами вона нічого не має - в обох випадках відповідальність виражена майном товариства, а акціонери несуть збитки виключно в межах вартості акцій
а ось різниця між ЗАТ і ВАТ полягає у тому хто може бути акціонерами та як розповсюджуються та передаються в подальшому акції - у ВАТ відкрита підписка та продають після кому хочуть без згоди, а у ЗАТ - виключно між колом погодженних осіб, в подальшому не можуть бути продані без згоди решти акціонерів , які мають переважне право на такі акціїї - нічого спільного з відповідальністю!!!!
та ще один момент - з жовтня місяця цього року ВСІ банки мають переєструватися у акціонерні товариства - це вимога закону про банки та банківську діяльність, а він для банків головний (так як є спеціальним , тоді як господарський кодекс загальгим)
отже не хвилюйтесь, в жовтні-листопаді всі банки будуть акціонерні товариства, тільки б всім нам стало краще від цього
щодо кроку на зустріч - маю кредит в одному банку (значний, як і всі поважні українці "по вуха в іпотеці"  ) , направлено на банк звернення, щоб 1 рік тільки проценти платити, а у відповідь - дякуємо за звернення платіть і %% і частину тіла, у іншому випадку .....
так що, кому як, а як на мене, то сьогодні це реальний крок на зустріч, бо коли кредит беруть все зважують і вартість і графік, але коли тяжко, не всі йдуть на зустріч
а про помилки - то в кого їх не буває? помиляються всі , навіть лікарі, а в них мова про життя йде ... головне, щоб виправляли, а ще банки перевіряють так як жодну установу в Україні (вони щоденно(!) сдають баланс, а ще сотні форм звітності), помилки там виключення , та , як правило, їх швидко з"ясовують, Ви праві в тому, що перевіряєте все, але ж мова йде про Ваші кошти, отже частина відповідальності і на Вас
так що, маю депозит в Дельті та , як на мене головне, щоб зобов"язання по виплаті виконували, а решта - навчаться
-
OP
-
-
- Повідомлень: 581
- З нами з: 27.10.08
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 148 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 12:20
OP написав:а Вам яка різниця щодо виду господарського суб"єкту? суб"єкт стає банком виключно після отримання ліцензії в НБУ, з т.з. НБУ для нього всі банки однакові не залежно від виду , власника тощо, більш того Фонд гарантування вкладів ГАРАНТУЄ вклади для банків в незалежності від виду, форми тощо ... отже не хвилюйтесь, в жовтні-листопаді всі банки будуть акціонерні товариства, тільки б всім нам стало краще від цього 
Ну стосовно фонду я коментувати не буду, він сам за себе коментую.... Але от щодо форми власності, то чоготоді виникла така вимога від НБУ? На рівному місці пригоди шукають? Чи усе таки проблема має місце? OP написав:щодо кроку на зустріч - маю кредит в одному банку (значний, як і всі поважні українці "по вуха в іпотеці"  ) , направлено на банк звернення, щоб 1 рік тільки проценти платити, а у відповідь - дякуємо за звернення платіть і %% і частину тіла, у іншому випадку .....  так що, кому як, а як на мене, то сьогодні це реальний крок на зустріч, бо коли кредит беруть все зважують і вартість і графік, але коли тяжко, не всі йдуть на зустріч
І яка у вас ставочка по іпотеці? Авжеж не така як я порахував по кредитці? І скажіть мені будь-ласка чи я правильно розрахував відсоткову ставку по кредиту? OP написав:а про помилки - то в кого їх не буває? помиляються всі , навіть лікарі, а в них мова про життя йде ... головне, щоб виправляли, а ще банки перевіряють так як жодну установу в Україні (вони щоденно(!) сдають баланс, а ще сотні форм звітності), помилки там виключення , та , як правило, їх швидко з"ясовують, Ви праві в тому, що перевіряєте все, але ж мова йде про Ваші кошти, отже частина відповідальності і на Вас
Безумовно помилки бувають, але чомусь ще жоден банк не помилився собі в збиток(принаймі зі мною). OP написав:так що, маю депозит в Дельті та , як на мене головне, щоб зобов"язання по виплаті виконували, а решта - навчаться
Так проблема в тому що не вчаться.
Немає розвитку інфраструктури, немає банкоматіфв, немає нічого. І бажання немає щось міняти.
Завтра філію закриють і де ви депозит заберете?
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 13:36
Вам пояснити різницю між ВАТом і ЗАТом згідно чинного законодавстава? Власне все питання у відповідальності власника перед кредиторами.
Мені не треба пояснювати - я юрист за освітою  На разі ми не маємо ЗАТів і ВАТів. Тепер є товариства публічні і приватні. Хоча, якщо потрібно, я відповім на це Ваше запитання. І, до речі, між ВАТ і ЗАТ немає різниці у відповідлальності перед кредиторами. Розрахунок на основі тарифів банку. http://www.deltabank.com.ua/upload/pdf/ ... eckaya.pdfПроцент за користування кредитною лінією, % річних: 29.9 Плата за обслуговування кредитного залишку, % від суми використаних кредитних коштів, включає в себе надання послуг інформування Держателя про стан кредитного залишку у вигляді телефонних дзвінків та надсилання щомісячних виписок по рахунку, % в місяць: 3.99 перераховуємо в річні: 29.9 + 3.99 * 12 = 77,78% річних. Може я де помилився? Направте на рівну дорогу.
Відсотки нараховуються на залишок по кредиту! А не на всю суму. Тому Ваша формула не є правильною. Знову таки - дивіться дану гілку раніше - подібна дискусія вже мала місце. Прикольний крок на зустріч. А не пробував банк зменшити відсоткові ставки? Кажуть помічне?
А може взагалі клієнтам нічого не платити? ) Таке банку помічне?))) Банк готовий йти на зустріч. Але це є кредит, а не благодійна акція "візьми гроші і нічого не плати". Банк до мінімуму, наскільки це можливо, зменшив платежі клієнтам. Іншими словами ніхто не звернувся нікому не перерахували?
Я такого не казав. Уважніше читайте мої слова, будь ласка. В нашому місті на 300 тисяч населення 1 відділення, банкомат всередині відділення, зони цілодобового доступу немає. Кошти стають доступні на картці через 5 днів після внесення у касі відділення. Це власний досвід.
З приводу зони цілодобового доступу я буду уточнювати. Поки що ниічого повідомити не можу. Якщо у Вас по картці заборгованість - нічого дивного, що через 5 днів: 2 робочих дні + 2 вихідні дні + 1 робоча доба на розблокування картки = 5  В такому випадку - звичайно так  В іншому випадку - неможливо. А для чого персонал сидить на робочих місцях, для краси? Чому не можна на місці взнати багато параметрів(залишки і т.д.)?
Персонал на місцях має ряд інших повноважень, зокрема це оформлення кредитних і депозитних договорів, прийняття платежів кассою, прийняття письмових заяв від клієнтів, допомога у створенні таких заяв, вирішення питань забезпечення відділення і т.д., і т.п. Невже так складно набрати простий номер прямо з відділення і натиснути 2 клавіші? ... Так проблема в тому що не вчаться. Немає розвитку інфраструктури, немає банкоматіфв, немає нічого. І бажання немає щось міняти. Завтра філію закриють і де ви депозит заберете?
А Ви не звернули увагу, за який термін банк збільшив кількість відділень по Україні у 4.5 рази?  Протягом року! Ви можете назвати ще один банк з подібними показниками?  Банк розвивається. Відділення у Одесі, Дніпропетровську та Харкові перенесли для зручності обслуговування клієнтів. Наприклад, я власне знаю, що у Харкові два відділення знаходилися у 500 метрах одне від одного  Навіщо так? : ) З приводу банкоматів - банк став учасником "Атмосфери", партнером мережі "Євронет". Разом з банкоматами самої Дельти виходить близько 2500-3000 банкоматів по Україні. Хіба мало?
Наостанок відмічу - у того ж Надра-банку була дуже розвинена інфраструктура. Я так бачу, їм це не дуже допомогло...
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4157122 |
|
|
24837 |
1231565 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1522329 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|