Дельта

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 202203204205206 ... 1037>
Повідомлення Додано: Пон 13 лип, 2009 23:24

Bio Rhythm написав:
ruvex написав:Кстати вкладчикам вопрос - предварительно кто-то перезванивал уточнял вопрос выдачи или просто можно прийти и забрать?

Я не разу не перезванивал и проблем с выдачей не было.


А мне дня за три-четыре сами звонят, интересуются, буду продлевать или нет, заказывать сумму или как?..
tank
 
Повідомлень: 745
З нами з: 13.10.08
Подякував: 1 раз.
Подякували: 12 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 14 лип, 2009 09:49

Або просто нагадують, що такого-то числа у Вас закінчується депозит
V2
4
 
Повідомлень: 8327
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 15 лип, 2009 17:10

V2 написав:Або просто нагадують, що такого-то числа у Вас закінчується депозит


Ситуація: Вчора в касі дельти в 9 годині ранку заплатив внесок по кредиту.
Сьогодні в 15 год дня дзвінок з номеру 80443230047 і робот монотонним голосом мені розказує що до платежу залишилось менше 5 днів.

Питання. Чи можлива така ситауція в порядному банку?
І до працівників банку. Ви важаєте це нормальним? Я наприклад людина неадекватна, у мене більше 30 дзвінків в день, я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Igor75
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 15 лип, 2009 20:54

Igor75 написав:я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Чоловіче добрий, ти в якій країні живеш? :lol:
finder
 
Повідомлень: 186
З нами з: 22.01.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лип, 2009 09:12

finder написав:
Igor75 написав:я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Чоловіче добрий, ти в якій країні живеш? :lol:

ну не в Нігерії ж? Правда?
Якщо Дельта мені можуть мозги копасувати, чому мені не можна?
Буде трохи часу піду напишу лист на керівника філії, нехай розбираються і офіційно відповідають.
Я розумію що це нічого не вирішить в принципі, але усе одно приємно.
Igor75
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лип, 2009 11:59

Igor75 написав:
finder написав:
Igor75 написав:я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Чоловіче добрий, ти в якій країні живеш? :lol:

ну не в Нігерії ж? Правда?
Якщо Дельта мені можуть мозги копасувати, чому мені не можна?
Буде трохи часу піду напишу лист на керівника філії, нехай розбираються і офіційно відповідають.
Я розумію що це нічого не вирішить в принципі, але усе одно приємно.


Лист рекомендую писати не на керівника філії, а в головний офіс банку в м. Київ. Або можна написати заяву у відділені - офіційна відповідь буде надана у встановлений законодавством термін.
Hot-line
 
Повідомлень: 299
З нами з: 10.09.08
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лип, 2009 13:21

Igor75 написав:
V2 написав:Або просто нагадують, що такого-то числа у Вас закінчується депозит


Ситуація: Вчора в касі дельти в 9 годині ранку заплатив внесок по кредиту.
Сьогодні в 15 год дня дзвінок з номеру 80443230047 і робот монотонним голосом мені розказує що до платежу залишилось менше 5 днів.

Питання. Чи можлива така ситауція в порядному банку?
І до працівників банку. Ви важаєте це нормальним? Я наприклад людина неадекватна, у мене більше 30 дзвінків в день, я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?


Доброго дня, Ігор!
Дякуємо Вам за повідомлення.
Дельта Банк піклується про своїх клієнтів і саме тому здійснює дзвінки за контактим телефоном клієнта з метою нагадати, що підходить дата сплати чергового платежу за кредитом. Ми впевнені, що такі нагадувальні дзвінки є важливими, оскільки клієнт проводить вчасну сплату за кредитом та йому не нараховуються штрафні санкції за прострочення платежу.
Стосовно перевірки проплати хотіли б повідомити, що даний процес є повністю автоматизованим, оновлення даних по платежам клієнтів відбувается 1 раз на день та враховує всі здійснені проплати. На підставі Вашого повідомлення ми здійснили перевірку роботи системи та встановили, що саме 15.07.09 оновлення данних відбулося п***. Відповідальною особою було прийняте рішення не зупиняти обзвону клієнтів, оскількі дані дзвінки є важливими як для клієнтів, так і для банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою,
Ваш Дельта Банк
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лип, 2009 13:47

Молодці! Оперативно та коректно!
Так тримати! Успіхів банку!!!
V2
4
 
Повідомлень: 8327
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Чет 16 лип, 2009 14:04

можно ли в дельте продлить сроки по кредиту, если на данный момент не возможно делать платежи???? :?:
Tsvetochek
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 16 лип, 2009 16:43

Delta official написав:Доброго дня, Ігор!
Дякуємо Вам за повідомлення.
Дельта Банк піклується про своїх клієнтів і саме тому здійснює дзвінки за контактим телефоном клієнта з метою нагадати, що підходить дата сплати чергового платежу за кредитом. Ми впевнені, що такі нагадувальні дзвінки є важливими, оскільки клієнт проводить вчасну сплату за кредитом та йому не нараховуються штрафні санкції за прострочення платежу.
Стосовно перевірки проплати хотіли б повідомити, що даний процес є повністю автоматизованим, оновлення даних по платежам клієнтів відбувается 1 раз на день та враховує всі здійснені проплати. На підставі Вашого повідомлення ми здійснили перевірку роботи системи та встановили, що саме 15.07.09 оновлення данних відбулося п***. Відповідальною особою було прийняте рішення не зупиняти обзвону клієнтів, оскількі дані дзвінки є важливими як для клієнтів, так і для банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою,
Ваш Дельта Банк

Хлопці, а Ви самі зрозуміли, що Ви написали?
Ви ж тільки що написали, що ваша інформцаійна мережа працює не в реальному режимі часу, і прийняття рішень може відбуватись на основі некоректної інформації. Ми в якому столітті?
А тепер по суті питань:
1. Я прошу вказати причину непроведення обміну(технічна, людський фактор, вплив позаземних цивілізацій, хакерська атака на мережу).
2. Чому до мене дзвонив робот, а не працівник банку, якому я був готовий надати достовірну інформацію про сплату кредиту.
3. Дзвінок для мене був абсолютно не інформативний, внаслідок чого мені довелось міняти графік роботи і включати в нього візит до банку, що є для мене затратним.
П.С. Дякую за реагування. Бажаю Вам поменше мати таких неприємних приводів для прояву турботи про клієнта.
Igor75
 
 
 
  #<1 ... 202203204205206 ... 1037>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Дельта - 2014 - 2 1 ... 6231, 6232, 6233
Алексей77 » Нед 01 чер, 2014 08:04
62323 4156253
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 січ, 2015 01:00
Delta official
Дельта 2014 1 ... 2482, 2483, 2484
Delta official » Сер 01 січ, 2014 00:20
24837 1231534
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 чер, 2014 00:20
Mirax
Дельта 2013 1 ... 3134, 3135, 3136
big539 » Вів 01 січ, 2013 15:49
31350 1522155
Переглянути останнє повідомлення
Суб 03 тра, 2014 17:35
Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама