|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 13 лип, 2009 23:24
Bio Rhythm написав:ruvex написав:Кстати вкладчикам вопрос - предварительно кто-то перезванивал уточнял вопрос выдачи или просто можно прийти и забрать?
Я не разу не перезванивал и проблем с выдачей не было.
А мне дня за три-четыре сами звонят, интересуются, буду продлевать или нет, заказывать сумму или как?..
-
tank
-
-
- Повідомлень: 745
- З нами з: 13.10.08
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 лип, 2009 09:49
Або просто нагадують, що такого-то числа у Вас закінчується депозит
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8327
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 15 лип, 2009 17:10
V2 написав:Або просто нагадують, що такого-то числа у Вас закінчується депозит
Ситуація: Вчора в касі дельти в 9 годині ранку заплатив внесок по кредиту.
Сьогодні в 15 год дня дзвінок з номеру 80443230047 і робот монотонним голосом мені розказує що до платежу залишилось менше 5 днів.
Питання. Чи можлива така ситауція в порядному банку?
І до працівників банку. Ви важаєте це нормальним? Я наприклад людина неадекватна, у мене більше 30 дзвінків в день, я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 15 лип, 2009 20:54
Igor75 написав:я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Чоловіче добрий, ти в якій країні живеш? 
-
finder
-
-
- Повідомлень: 186
- З нами з: 22.01.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лип, 2009 09:12
finder написав:Igor75 написав:я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Чоловіче добрий, ти в якій країні живеш? 
ну не в Нігерії ж? Правда?
Якщо Дельта мені можуть мозги копасувати, чому мені не можна?
Буде трохи часу піду напишу лист на керівника філії, нехай розбираються і офіційно відповідають.
Я розумію що це нічого не вирішить в принципі, але усе одно приємно.
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 16 лип, 2009 11:59
Igor75 написав:finder написав:Igor75 написав:я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Чоловіче добрий, ти в якій країні живеш? 
ну не в Нігерії ж? Правда? Якщо Дельта мені можуть мозги копасувати, чому мені не можна? Буде трохи часу піду напишу лист на керівника філії, нехай розбираються і офіційно відповідають. Я розумію що це нічого не вирішить в принципі, але усе одно приємно.
Лист рекомендую писати не на керівника філії, а в головний офіс банку в м. Київ. Або можна написати заяву у відділені - офіційна відповідь буде надана у встановлений законодавством термін.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лип, 2009 13:21
Igor75 написав:V2 написав:Або просто нагадують, що такого-то числа у Вас закінчується депозит
Ситуація: Вчора в касі дельти в 9 годині ранку заплатив внесок по кредиту. Сьогодні в 15 год дня дзвінок з номеру 80443230047 і робот монотонним голосом мені розказує що до платежу залишилось менше 5 днів. Питання. Чи можлива така ситауція в порядному банку? І до працівників банку. Ви важаєте це нормальним? Я наприклад людина неадекватна, у мене більше 30 дзвінків в день, я не замовляв цього дзвінка і для нього не має причин. Чому ніхто в банку не удосужився перевірити проплату?
Доброго дня, Ігор!
Дякуємо Вам за повідомлення.
Дельта Банк піклується про своїх клієнтів і саме тому здійснює дзвінки за контактим телефоном клієнта з метою нагадати, що підходить дата сплати чергового платежу за кредитом. Ми впевнені, що такі нагадувальні дзвінки є важливими, оскільки клієнт проводить вчасну сплату за кредитом та йому не нараховуються штрафні санкції за прострочення платежу.
Стосовно перевірки проплати хотіли б повідомити, що даний процес є повністю автоматизованим, оновлення даних по платежам клієнтів відбувается 1 раз на день та враховує всі здійснені проплати. На підставі Вашого повідомлення ми здійснили перевірку роботи системи та встановили, що саме 15.07.09 оновлення данних відбулося п***. Відповідальною особою було прийняте рішення не зупиняти обзвону клієнтів, оскількі дані дзвінки є важливими як для клієнтів, так і для банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою,
Ваш Дельта Банк
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лип, 2009 13:47
Молодці! Оперативно та коректно!
Так тримати! Успіхів банку!!!
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8327
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 16 лип, 2009 14:04
можно ли в дельте продлить сроки по кредиту, если на данный момент не возможно делать платежи???? 
-
Tsvetochek
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 16 лип, 2009 16:43
Delta official написав:Доброго дня, Ігор! Дякуємо Вам за повідомлення. Дельта Банк піклується про своїх клієнтів і саме тому здійснює дзвінки за контактим телефоном клієнта з метою нагадати, що підходить дата сплати чергового платежу за кредитом. Ми впевнені, що такі нагадувальні дзвінки є важливими, оскільки клієнт проводить вчасну сплату за кредитом та йому не нараховуються штрафні санкції за прострочення платежу. Стосовно перевірки проплати хотіли б повідомити, що даний процес є повністю автоматизованим, оновлення даних по платежам клієнтів відбувается 1 раз на день та враховує всі здійснені проплати. На підставі Вашого повідомлення ми здійснили перевірку роботи системи та встановили, що саме 15.07.09 оновлення данних відбулося п***. Відповідальною особою було прийняте рішення не зупиняти обзвону клієнтів, оскількі дані дзвінки є важливими як для клієнтів, так і для банку. Приносимо вибачення за завдані незручності. З повагою, Ваш Дельта Банк
Хлопці, а Ви самі зрозуміли, що Ви написали?
Ви ж тільки що написали, що ваша інформцаійна мережа працює не в реальному режимі часу, і прийняття рішень може відбуватись на основі некоректної інформації. Ми в якому столітті?
А тепер по суті питань:
1. Я прошу вказати причину непроведення обміну(технічна, людський фактор, вплив позаземних цивілізацій, хакерська атака на мережу).
2. Чому до мене дзвонив робот, а не працівник банку, якому я був готовий надати достовірну інформацію про сплату кредиту.
3. Дзвінок для мене був абсолютно не інформативний, внаслідок чого мені довелось міняти графік роботи і включати в нього візит до банку, що є для мене затратним.
П.С. Дякую за реагування. Бажаю Вам поменше мати таких неприємних приводів для прояву турботи про клієнта.
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4156253 |
|
|
24837 |
1231534 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1522155 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|