Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
PrivatBank Цікавить депозит стандарт в доларах звіснож. Він з поповненням та щомісячною виплатою. Чи не пожна його з капіталізацією відкрити, всі параметри наче б то підходять.
Ukrainian Так, можна з капіталізацією, при цьому відсоткова ставка залишається тією ж самою. Але поповнення обмежене наразі сумою 2000$ в місяць, а якщо сума депозиту більша - то його сумою.
После того, как 22.7 на форуме обрисовал ситуацию с работой ПриватБанка в Новоайдаре (номинально отделение открыто, а по факту не работает) буквально на следующий день 23.7 ТСО и касса заработали. Большое спасибо представителю и специалистам ПриватБанка за решение проблемы.Там ведь не только мои родственники из сел не могли погасить кредиты. Там же еще и беженцы из Луганска и Станицы были с теми же проблемами... Спасибо. Теперь бы еще наладить работу аптеки и магазинов,которые под предлогом-типа терминал не работает и его забрали в банк, отказываются принимать карты к обслуживанию. ПриватБанк, помогите и в этой ситуации.
Ukrainian написав:PrivatBank Цікавить депозит стандарт в доларах звіснож. Він з поповненням та щомісячною виплатою. Чи не пожна його з капіталізацією відкрити, всі параметри наче б то підходять.
Ukrainian, доброго дня! При оформленні вкладу Стандарт Ви вибираєте один з варіантів зарахування відсотків: * виплата відсотків на Карту для виплат, відкриту у валюті вкладу; * додавання відсотків до суми депозиту (капіталізація відсотків). Оформити депозитний вклад Ви можете на нашому сайті http://privatbank.ua/depozit/, в Приват 24 в меню Депозити / Відкрити депозит або в будь-якому відділенні Банку.
LEZVIE написав:После того, как 22.7 на форуме обрисовал ситуацию с работой ПриватБанка в Новоайдаре (номинально отделение открыто, а по факту не работает) буквально на следующий день 23.7 ТСО и касса заработали. Большое спасибо представителю и специалистам ПриватБанка за решение проблемы.Там ведь не только мои родственники из сел не могли погасить кредиты. Там же еще и беженцы из Луганска и Станицы были с теми же проблемами... Спасибо. Теперь бы еще наладить работу аптеки и магазинов,которые под предлогом-типа терминал не работает и его забрали в банк, отказываются принимать карты к обслуживанию. ПриватБанк, помогите и в этой ситуации.
LEZVIE, здравствуйте!
Спасибо за Ваш отзыв. Рады, что наша работа оставила у Вас положительные впечатления.
Если Вам отказывают в оплате банковской картой, пожалуйста, уточните на help@pb.ua дату, приблизительное время посещения, точный адрес аптеки / магазина, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос.
Haza написав:1. Номер рахунку 2635, а не 2630. Таким чином вклад довгостроковий, >= 1 року. 2. В договорі так і написано "Вклад на 366". Те що мінімальний термін прописано 3 місяці, це добре, але по факту якщо я звернусь вчасно через 3 місяці з юридичної точки зору - це дострокове припинення вкладу, чи не так?
Haza, для короткострокових валютних вкладів застосовується додаткове поняття - мінімальний термін вкладу. Мінімальний термін - це термін, протягом якого ставка за договором не змінюється, і після закінчення якого клієнт може забрати вклад з усіма нарахованими відсотками без будь-яких штрафних санкцій. У Вашему випадку такий термін становить 3 місяці.
З повагою, ПриватБанк.
У випадку заборони достроково розривати депозитні договори, мій вклад перетворюється з 3-х місячного на річний, правильно? Тому що я в договорі не бачу ані слова про те, що по закінченню мінімального терміну я можу забрати вклад і це не буде вважатися достроковим його припиненням. Робили б звичайні 3-х місячні договори з автопролонгацією і не було б проблем...
PrivatBank написав: Если Вам отказывают в оплате банковской картой, пожалуйста, уточните на help@pb.ua дату, приблизительное время посещения, точный адрес аптеки / магазина, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос. С уважением, ПриватБанк.
Аптека, в которой был терминал ПБ для расчетов картой, там одна-аптека "МРИЯ" на Пролетарской. С уважением.
Haza написав:1. Номер рахунку 2635, а не 2630. Таким чином вклад довгостроковий, >= 1 року. 2. В договорі так і написано "Вклад на 366". Те що мінімальний термін прописано 3 місяці, це добре, але по факту якщо я звернусь вчасно через 3 місяці з юридичної точки зору - це дострокове припинення вкладу, чи не так?
Haza, для короткострокових валютних вкладів застосовується додаткове поняття - мінімальний термін вкладу. Мінімальний термін - це термін, протягом якого ставка за договором не змінюється, і після закінчення якого клієнт може забрати вклад з усіма нарахованими відсотками без будь-яких штрафних санкцій. У Вашему випадку такий термін становить 3 місяці.
З повагою, ПриватБанк.
У випадку заборони достроково розривати депозитні договори, мій вклад перетворюється з 3-х місячного на річний, правильно? Тому що я в договорі не бачу ані слова про те, що по закінченню мінімального терміну я можу забрати вклад і це не буде вважатися достроковим його припиненням. Робили б звичайні 3-х місячні договори з автопролонгацією і не було б проблем...
Haza, у Вас вклад стандарт на 3 місяці у валюті долар. Після закінчення 3 місяців Ви зможете забрати вклад з усіма нарахованими відсотками без штрафних санкцій. Можливість автоматичного продовження вкладу передбачена. З повагою, ПриватБанк.
PrivatBank написав: Если Вам отказывают в оплате банковской картой, пожалуйста, уточните на help@pb.ua дату, приблизительное время посещения, точный адрес аптеки / магазина, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос. С уважением, ПриватБанк.
Аптека, в которой был терминал ПБ для расчетов картой, там одна-аптека "МРИЯ" на Пролетарской. С уважением.
LEZVIE, по доступным контактным данным, к сожалению, нам не удалось связаться с Вами, чтобы проконсультировать по возникшему вопросу. При этом, в ближайшее время наши специалисты продолжат попытки связаться с Вами для консультации. Если по доступному банку № телефона мы так и не сможем связаться с Вами, пожалуйста, сообщите на help@pb.ua удобное время для звонка и контактный номер, для получения консультации от специалиста банка.