|
ПриватБанк (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 17 гру, 2014 00:43
Приват. Мой счёт предпринимателя до сих пор не разблокирован. В чём дело?
-
big539
-
-
- Повідомлень: 7923
- З нами з: 05.12.08
- Подякував: 1622 раз.
- Подякували: 1405 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 09:49
Bvvbash написав:Western Union Скажіть будь-ласка, переводи в WU в євро з Франції видаються в євро чи будете видавати в гривнях?
Bvvbash, доброго ранку! Грошові перекази виплачуються на карту для виплат у валюті переказу, зняття коштів з картки в іноземній валюті здійснюється в розмірі до 15 000 грн (в еквіваленті) на день або в гривні в розмірі 150 000 грн в день. З повагою, Аліна, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 09:53
makor06 написав:Делал платеж через сендмоней Привата. Списали, а операция не успешна... Теперь 30 дней ждать?
makor06, доброе утро! Разрешите нам подробнее рассмотреть ситуацию. Пожалуйста, уточните на нашу почту help@pb.ua, ссылку на отзыв, номер карты, дату и сумму платежа, а также Ваши контактные данные. С уважением, Алина, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 10:09
shasoled написав:Ув. Приватбанк. Я заказал персонализированную карту для выплат, заплатил за нее 50,00 грн, ждал ее 14 дней. Вот сегодня ее забрал, а с ней проблемы при активации карты. Сделал заявку в чате на что мне сказали ждать еще 48 часов, а в случаи если нужно будет больше времени меня об этом уведомят. Если бы мне не нужна была карта, то я бы ее не заказывал, не платил бы за нее и не ждал ее. На данный момент мне нужна эта карта, а я ей воспользоваться не могу. Повысьте приоритет заявки 6321613 для скорейшего рассмотрения вопроса.
shasoled, доброе утро! Ваш вопрос на рассмотрении, мы приложим максимум усилий для скорейшего решения сложившейся ситуации. Как только вопрос будет решен, мы Вас сразу же проинформируем. Надеюсь на Ваше терпение и понимание! С уважением, Алина, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 10:43
Stringer написав:PrivatBank А это правильно, что в чате приват 24, в вашей идентификационной форме, нужно писать слово-пароль по карте? Приват банк всегда декларировал, что никакой секретной информации сотрудники требовать не должны, что скажите?
Stringer, доброе утро! Сотрудники банка не запрашивают персональные данные, если сами звонят клиентам. При обращении в чат Приват24, клиенту может понадобиться информация финансового характера, предоставить которую мы можем только после идентификации. Верификация в чате заменяет предоставление документов, удостоверяющих Вашу личность (паспорт, ИНН). Если Вы зайдете в чат из активной сессии приват24, проходить идентификацию не н С уважением, Алина, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 10:50
mike2014 написав:інчується 6 місячний строковий депозит на суму трішки більше 5 000 Євро, як зараз здійснюються виплати, в які терміни і чи потрібно повідомляти банк про те, що я не бажаю прод
mike2014, доброго ранку! дякуємо за питання! Усі виплати при розірванні депозиту проводяться на карту для виплат. Як і при достроковому розірванні вкладу, так і при розірванні вкладу по терміну, виплата може бути здійснена за бажанням Клієнта як у валюті вкладу, так і в гривні. При цьому депозитні кошти з картки для виплат виплачуються: - У гривні: не більше 150 000 гривень в один день на одного Клієнта. - У валюті: не більше еквівалента 15 000 гривень в один день на одного Клієнта (згідно Постанови НБУ). Для закриття вкладу по терміну, необхідно звертатися в Банк протягом 5 календарних днів, починаючи з наступного дня після закінчення попереднього терміну вкладу. Якщо після закінчення терміну вкладу (протягом 5 календарних днів, починаючи з наступного дня після закінчення попереднього терміну вкладу) Ви не заявите Банку про бажання забрати свої кошти, вклад автоматично продовжується ще на один термін. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий термін вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу. З повагою, Аліна, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 10:54
PrivatBank
Мені треба здійснити декілька невеликих переводів з картки на картку через приват 24. При спробі переводу призодять СМС з вимогою телефонувати в банк. Знаходжусь закордоном. Роумінг - 50грн/хв. Мені на один перевод на дзвінок тепер треба витратити 100-150 грн.! Що мені може запропонувати приватбанк щоби уникнути додаткових витрат?
-
robbot
-
-
- Повідомлень: 92
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 39 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 11:02
Tule написав:Уважаемый ПриватБанк. Недавно закончился срок депозита "стандарт пенсионерам" (грн, 1 год). Этот вид вклада давно не оформляется, но каждый год продлевался. А сейчас на вашем сайте, на странице "Вклады которые продлеваются, но не оформляются" вклада "стандарт пенсионерам" НЕТ ! Так продлился вклад или нет?, если "да", то в какой вид вклада и с какой %-ставкой ? Спасибо.
Tule, доброе утро! Разрешите нам подробнее рассмотреть ситуацию. Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua Ваши контактные данные и ссылку на отзыв. С уважением, |Алина, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 11:34
PrivatBank
Мені треба здійснити декілька невеликих переводів з картки на картку через приват 24. При спробі переводу призодять СМС з вимогою телефонувати в банк. Знаходжусь закордоном. Роумінг - 50грн/хв. Мені на один перевод на дзвінок тепер треба витратити 100-150 грн.! Що мені може запропонувати приватбанк щоби уникнути додаткових витрат?
-
robbot
-
-
- Повідомлень: 92
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 39 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 17 гру, 2014 11:47
robbot написав:PrivatBank Мені треба здійснити декілька невеликих переводів з картки на картку через приват 24. При спробі переводу призодять СМС з вимогою телефонувати в банк. Знаходжусь закордоном. Роумінг - 50грн/хв. Мені на один перевод на дзвінок тепер треба витратити 100-150 грн.! Що мені може запропонувати приватбанк щоби уникнути додаткових витрат?
Шановний клієнте, добрий день! Дякуємо за Ваше звернення! Для вирішення питання, просимо Вас повторити платіж у Приват24 і повідомити про його створення в особистому повідомленні. Сподіваємося на швидкий зворотний зв'язок! З повагою, Аліна, ПриватБанк
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7752263 |
|
|
101069 |
15785110 |
|
|
38157 |
5120741 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|