В Укрсибе два и-нет лимита - тот что с секюре (должно быть подключено смс-инфо) и обычный (не требуется подкл. смс инфо). Скорей всего и у Приватбанк два лимита. Так вот в Укрсибе с секюре и-нет открыт на несколько тыс.грн по умолчанию.
|
|
![]() То як виглядає Ваш алгоритм для даного випадку: купити білет на 10 грн. і зачекати 3 дні? Навіть якщо так, то, як ми добре знаємо, за 3 дні все може змінитись і можуть перерахувати транзакція ще за минулий рік. Чому ви вбачаєте вину саме клієнта у тому, що співробітники банку некомпетентні, а правила придумуються на ходу і змінюються заднім числом? ![]() Christmas, klug, если Вы с Приватом, значит - Вы сами виноваты во всех огрехах. Вы же в таком случае принимаете оферту, а в ней чётко указано, что за все сбои ответственность несёт клиент. Ну как дети малые, чесслово!
И да, были случаи, когда правила менялись задним числом и перерасчёт происходил за весь прошедший год. А сотрудники порой новости узнают от клиентов. Так сказать "по факту"... ![]()
то, что это неотъемлемый атрибут привата ... с приватом или работать при таком подходе - забыть номер 3700 как место где можно консультироваться о чем-то или чат или не работать с ним ... быть клиентом привата - это очень ответственная роль ... иначе будет как в том анекдоте папа и сын идут по улице. Сын видит, как две собаки траxаются. Вопрос к отцу: "Папа, а что собачки делают" Отец: "Ну видишь, сынок, одна собачка расслабилась, а вторая над ней издевается. Ты понял, сынок?" "Да, папа, я понял конечно .... Папа такой в недоумении ... "И что ты понял ![]() - нельзя расслабляться, а иначе тебя вы*бут, как последнюю суку!" Востаннє редагувалось IMPRINTER в Суб 03 січ, 2015 01:06, всього редагувалось 2 разів.
![]() Насправді, операція відбувається у 2 етапи: блокування суми на картці і її списання. Коли відбувалося блокування, у вас було достатньо коштів на рахунку, тому операція пройшла успішно і ви отримали свої квитки, а от коли відбувалося списання, то сума виявилася більшою. Але, так як ви вже отримали послугу (квитки), а можливо навіть і скористалися ними (банк нічого не знає про характер операції), то банку нічого не залишалося, як загнати вас у борг - він же не буде з власної кишені докладати. Чому суми блокування і списання відрізняються - питання відкрите. Вище вам дали посилання на офіційну байку від одного з керівників банку. Є думка, що однією з причин є не зовсім чесні маніпуляції банку, але до правди докопатись дуже важко. ![]() GAlexV
т.е. самый простой совет клиентам Привата - застрелиться? А более практичный совет можно получить? У меня кредитный лимит на карте - 0, а банк насчитал долг, курс доллара у них в интернете отличается от курса на их официальном сайте и нельзя ничего с этим сделать? ![]() Складність 0 - змиритись Складність 10 - змінити банк Складність 100 - змінити країну Складність 100000 - затягати банку по судах А ви впевнені, що дивились на сайті курс "По картах і для поповнення депозитів", а не курс у відділеннях? Востаннє редагувалось klug в Суб 03 січ, 2015 01:44, всього редагувалось 1 раз.
![]() klug
так они оба и оператор КЦ дывылысь не на то .. списало все правильно по тому курсу что был когда они смотрели - ток они не туда смотрели ...
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|