|
ПриватБанк (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:13
nickvp написав:Если вдруг кого-то еще это интересует, то спешу сообщить, что со мной связывались (не уверен, что поняли меня правильно, так как сотрудник изначально озвучил совсем другую проблему, не имеющую ко мне никакого отношения), но никакой консультации предоставлено не было Проблема еще не решена. Единственно что была получена смс типа (транслитом писать не буду) "Ваша заявка передана на более высокий уровень обработки". Пока на сегодня это все
nickvp, добрый день! Ваше обращение было рассмотрено. Справка предоставленная в отделение банка, а также на сайте limit.pb.ua прикреплена успешно. Попробуйте, пожалуйста, подать заявку на увеличение кредитного лимита в аккаунте Приват24, в меню: "Мои счета - Управление картой/счетом - Кредитный лимит". С уважением, Анна. ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:48
ALEXANDR_DNEPR написав: PrivatBank написав: ALEXANDR_DNEPR написав:PrivatBankДоброго дня, пані Ганно. Сьогодні мав бесіду за номером 0 800 504 707 з представником Романчиком Артемом. Неприємно вражений початковою неуважністю до мого звернення, та неодноразовими спробами перейти до іншого питання, не закінчивши спілкування з приводу першого питання. Розмова відбулася близько 14:10, 18.05.2015 р. Прошу прослухати записану розмову, оцінити уважність та ввічливість роботи Романчика Артема а також розуміння суті проблеми (помилки у відображенні виписки у Приват24). Також прошу підтвердити інформацію, надану мені Романчиком Артемом, з приводу того що день подання заявки, до терміну, протягом якого заявка має бути розглянута, не зараховується. Прошу проінформувати, відповіддю на це повідомлення. Дякую.
Добрий день, Олександр! Нами був прослуханий діалог з оператором. Порушень з боку співробітника не було виявлено. Заявка технічного характеру була зареєстрована оператором і на даний момент знаходиться на контролі. Про результати опрацювання даного питання ми інформуватимемо Вас в особистому повідомленні на форумі. Також, ознайомитися з результатами розгляду заявки Ви можете по дзвінку на номер 3700 або в чат-онлайн. З повагою, Анна. ПриватБанк.
Дякую за реакцію, пані Ганно. Спершу оператор повідомив що призначення платежу відображається у виписці системи Приват24 так, як закладено в технічному пристрої (терміналі). Але це була прибуткова операція за карткою, призначення якої відобразилося у виписці як зворотня операція, тобто, видаткова - "ВЫДАЧА СРЕДСТВ...", й оператор цього не зрузумів, тому що неуважно слухав. Саме це я й мав на увазі, вказуючи на неуважність оператора під час спілкування. Також просив Вас підтвердити інформацію, надану мені Романчиком Артемом, з приводу того що день подання заявки, до терміну, протягом якого заявка має бути розглянута, не зараховується. Дякую
Інформація в виписку по карті клієнта тягнеться з внутрішніх каналів банку, в даному випадку терміналу самообслуговування. Можемо припустити, що під час проведення платежу виникли технічні труднощі. Інформація щодо коректності відображення інформації у виписці по Вашій карті знаходиться на перевірці у наших співробітників і ми Вас проінформуємо про результати вирішення питання. Також, нами буде перевірена інформація і по іншим проведеним Вами платежам. На жаль, в період пікових навантажень, заявки, подані клієнтом можуть бути оброблені не в день їх подачі. У зв'язку з цим, оператором був названий орієнтовний регламент обробки заявки. Приносимо вибачення за доставлені незручності! З повагою, Анна. ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:51
Richi написав: Richi написав:Не рекомендую рассчитываться картами Привата за границей. Лотерея как отобразится транзакция – покупка или снятие наличных с вычетом процентов за обналичивание. Да же при том, что транзакция отображается как АЗС (заправлялся по пути), определяется как снятие наличных. Приват разводит руками, что мол какой запрос был – так и списали. Так что лучше за границу ехать с наличными или точно не с картой Привата. P.S. А в Румынии снимал леи в банкомате с евровой карты, так списание отобразилось в долларах. Похоже, что 3-ю конвертацию сделали: Евро >доллар> лей
Уже обращался, детали сообщал и результат написал выше. Я не стану беднее, а ваш банк богаче, но более я не использую ваши карты для расчетов за границей. Вообщем-то и раньше старался этого избегать, но проезжая несколько стран на автомобиле, вынужден пользоваться заправками, покупкой винеток, оплаты через мосты, паромы, платные дороги и сложно рассчитать точное количество денег в каждой стране и поэтому приходится пользоваться картами. Но вы молодцы - не даёте расслабиться и забыть о родине и нашем сервисе. P.S. Приват сообщил что ничего не может сделать, я сообщил что оставляю за собой право донести до общественности, чтобы другие не попали в подобную ситуацию.
Я от лише не доберу, чому ви так вперто акцентуєте на тому, що проблема саме з картою прихвата. З того, що ви описуєте, дійсно більше схоже, що неправильно налаштований був саме POS-термінал, але не схоже, що ви хочете розібратись у причинах. Чи є у вас якісь підстави вважати, що з картою іншого банку не сталася б аналогічна ситуація? Ваші питання і по комісії, і по конвертації зводяться радше саме до питання готівка vs картка, а не прихват проти усього світу. До того ж, готівка теж не позбавлена недоліків, адже, як ви кажете, не завжди можна вгадати, скільки буде потрібно грошей і потім у вас залишаються на пам'ять франки, динари, злоті, крони і т.д.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8871
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 373 раз.
- Подякували: 1248 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:55
klug именно. Если операция засветилась как снятие наличных, единственная причина - код MCC "cash advance". Мерчант при этом будет АЗС. И какую карточку не пихай, результат был бы один - попадание на комиссию за снятие.
-
makor06
-
-
- Повідомлень: 1267
- З нами з: 21.05.14
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:56
PrivatBank написав: ol_zy написав: PrivatBank написав:Спасибо, письмо от Вас получено! Передали Ваш вопрос в работу нашим сотрудникам. С уважением, ПриватБанк.
Просьба сообщить на форуме как решить подобную проблему. У меня на карте такая же история.
Добрый день, ol_zy! С Клиентом nickvp связался сотрудник банка и предоставил консультацию о причинах возникшей ситуации при увеличении кредитного лимита на карте. Если он посчитает нужным, он сообщит ее на ветке форума. Позвольте рассмотреть Ваш вопрос в индивидуальном порядке. Направьте, пожалуйста, Ваши контактные данные и детали ситуации на нашу почту help@pb.ua, с указанием ссылки на этот пост. С уважением, Анастасия. ПриватБанк.
nickvp написав:Всем привет, Если вдруг кого-то еще это интересует, то спешу сообщить, что со мной связывались (не уверен, что поняли меня правильно, так как сотрудник изначально озвучил совсем другую проблему, не имеющую ко мне никакого отношения), но никакой консультации предоставлено не было Проблема еще не решена. Единственно что была получена смс типа (транслитом писать не буду) "Ваша заявка передана на более высокий уровень обработки". Пока на сегодня это все
Интересует. И даже было озвучено, что вашу проблему разрешили  и если вы захотите, то расскажете в чем было дело. Теперь понятно как решили...
-
ol_zy
-
-
- Повідомлень: 7455
- З нами з: 20.01.15
- Подякував: 449 раз.
- Подякували: 788 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:57
DmitryZP написав:Webracer оператор вполне вежливо ответил на все Ваши вопросы. Имхо психовать не было причины. Если информация закрыта, то она закрыта. И ее получить можно только в отделении прийдя лично.
Мені від його ввічливості ні холодно, ні жарко. А причина написать була хочаби та, що я все-таки отримав вичерпну відповідь на питання, яке мене цікавило. І для цього мені не потрібно було ходити ні по яких відділеннях. Знайте свої права!
-
Webracer
-
-
- Повідомлень: 1704
- З нами з: 02.09.12
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 337 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 17:58
Ksellos написав: PrivatBank написав:Webracer, перепрошую за консультацію, яку Вам було надано в чаті. Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців. Якщо Ваше питання актуальне, надішліть, будь ласка номер картки на нашу почту help\@pb.ua, вказавши посилання на цей відгук. З повагою, Аліна. ПриватБанк
Ця та сотні інших подібних ситуацій вже більше року залишаються без всілякої уваги!
Отримав відповіть через десять хвилин після звернення в особистих повідомленнях. Мабуть вам не так пощастило, як мені! 
-
Webracer
-
-
- Повідомлень: 1704
- З нами з: 02.09.12
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 337 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 19:22
PrivatBank написав: ALEXANDR_DNEPR написав:Дякую за реакцію, пані Ганно. Спершу оператор повідомив що призначення платежу відображається у виписці системи Приват24 так, як закладено в технічному пристрої (терміналі). Але це була прибуткова операція за карткою, призначення якої відобразилося у виписці як зворотня операція, тобто, видаткова - "ВЫДАЧА СРЕДСТВ...", й оператор цього не зрузумів, тому що неуважно слухав. Саме це я й мав на увазі, вказуючи на неуважність оператора під час спілкування. Також просив Вас підтвердити інформацію, надану мені Романчиком Артемом, з приводу того що день подання заявки, до терміну, протягом якого заявка має бути розглянута, не зараховується. Дякую
Інформація в виписку по карті клієнта тягнеться з внутрішніх каналів банку, в даному випадку терміналу самообслуговування. Можемо припустити, що під час проведення платежу виникли технічні труднощі. Інформація щодо коректності відображення інформації у виписці по Вашій карті знаходиться на перевірці у наших співробітників і ми Вас проінформуємо про результати вирішення питання. Також, нами буде перевірена інформація і по іншим проведеним Вами платежам. На жаль, в період пікових навантажень, заявки, подані клієнтом можуть бути оброблені не в день їх подачі. У зв'язку з цим, оператором був названий орієнтовний регламент обробки заявки. Приносимо вибачення за доставлені незручності! З повагою, Анна. ПриватБанк.
Пані Ганно, щойно перевірив виписку у Приват24: призначення платежу в ранковій операції сьогодні, та у вчорашній операції відображається коректно. Дякую! Але. Гадаю, що якщо у двох поспіль операціях, причому здійснених різним способом (поповнення через термінал самообслуговування готівкою, й поповнення мобільного телефону через сайт оператора мобільного зв'язку), в різні дні, та взагалі, різного характеру: видаткова, прибуткова, не можуть бути випадковими. Про це також свідчить і наступна операція за карткою (прибуткова) через касу ПриватБанку: у виписці призначення платежу вказано як "ВЫПЛАТЫ БАНКОВ АВТОМАТИЗИРОВАННЫЕ НАЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ...", що знову неправильно, оскільки свідчить про видаткову, а не про прибуткову операцію. Проблема більш системна. Сподіваюся, що причину знайдете та виправите. Дякую.
Востаннє редагувалось ALEXANDR_DNEPR в Вів 19 тра, 2015 04:10, всього редагувалось 3 разів.
-
ALEXANDR_DNEPR
-
-
- Повідомлень: 248
- З нами з: 23.12.14
- Подякував: 93 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 тра, 2015 19:57
klug написав:Я от лише не доберу, чому ви так вперто акцентуєте на тому, що проблема саме з картою прихвата. З того, що ви описуєте, дійсно більше схоже, що неправильно налаштований був саме POS-термінал, але не схоже, що ви хочете розібратись у причинах. Чи є у вас якісь підстави вважати, що з картою іншого банку не сталася б аналогічна ситуація? Ваші питання і по комісії, і по конвертації зводяться радше саме до питання готівка vs картка, а не прихват проти усього світу. До того ж, готівка теж не позбавлена недоліків, адже, як ви кажете, не завжди можна вгадати, скільки буде потрібно грошей і потім у вас залишаються на пам'ять франки, динари, злоті, крони і т.д.
А почему Вы считаете что я вообще должен в этом разбираться? Вы знаете почему на западе так популярны карты? Потому что клиент защищён. Если возникает подобная проблема, то клиент обращается в банк, ему возмещают, а далее банк сам разбирается. ВСЕ банки подключены к системе Visa работают по определённым правилам. Если какая-то торговая точка или банк настроили свои терминалы не как надо, а как им удобно или выгодно, то МОЙ банк должен защищать мои интересы. Т.е. вернуть мне несанкционированные платежи и подать жалобу на данную транзакцию. Далее Visa рассматривает и наказывает эту торговую точку или банк. Однако Приват на это не хочет тратить свои ресурсы т.к. количество подобных обращений не является критичным. Приват вообще не отрывает зад пока гром не грянет. Один раз, у меня не дошел перевод за границу и я 3 недели не мог добиться чтобы они начали его искать. Мне поддержка советовала, чтобы получатель пошёл в банк и выяснил, почему ему не дошли деньги. Вдумайтесь над этим абсурдом. Все мои объяснения, что ТОЛЬКО банк отправитель может отследить пути прохождения транзакции и выяснить где застряли деньги - разбивались о стену тупости. Поддержка банка даже не понимала, почему получатель не может пойти в банк и спросить. Я тоже не представлял как получатель может прийти в свой банк и сказать: мне должны поступить деньги, не можете их поискать? Что искать, где искать и пр. Только личной инициативой работник банка, который поднял информацию, отследил транзакцию, перезвонил в банк получателя и сказал как эти деньги завести на счет, разрулил ситуацию. Так что давайте каждый будет заниматься своим делом. P.S. Кстати, у нас на автосервисе так же хотел рассчитаться картой, но меня сразу предупредили что выгоднее рассчитаться наличными т.к. оплата пойдёт как снятие наличных в банкомате чужого банка с вытекающими.
-
Richi
-
-
- Повідомлень: 1767
- З нами з: 25.09.08
- Подякував: 933 раз.
- Подякували: 887 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7779582 |
|
|
101069 |
15836376 |
|
|
38157 |
5141728 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|