Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
у меня 3й день не получается совершить коммунальные платежи ч/з приват 24. то не зайдешь в приват 24 ( смс приходят когда заканчивается срок ввода для входа в приват 24), то при оплате пишет сообщение - "Извините, во время работы сервиса произошла ошибка. Пожалуйста, попробуйте позже!"
у кого есть похожая ситуация. это что за ошибка уже 3й день?
QNE написав:А по Вашей логике должен брать 1% (мiн 3 грн, макс 500 грн) Стандартний тариф (немає договору з отримувачем) https://privatbank.ua/pay/
На практике есть три вида получателей: когда комиссия вообще никакая не берётся с плательщика, когда за платёж берётся 1 гривна, и когда берётся 1 гривна + комиссия карты (для универсальной это 1% или 4% для кредитных). На практике интереснее знать не про 1 гривну, а про то, будет ли комиссия карты за данный платёж (особенно если есть желание оплатить кредитными). Но выяснить это, по-моему, до платежа невозможно никак.
Mirax написав:Депозит, якщо продовжується на новий термін, його на скільки можна поповнювати, на суму початкового внеску, чи на суму на момент продовження?
QNE написав:Злупив Приват 1 грн. та ще й комісію поцупив 3% за комунальний платіж з Уні. Не хоче повертати. Каже, мов - це не комуналка, це діт.садочок. Грабіж. Офійійний представник Приват Банку! Скажіть, будь ласка, що там з розглядом моєї скарги №7301506?
Шановний QNE! Ваша інформація знаходиться в роботі у відповідальних фахівців. За фактом обробки Вашого питання Банк Вас проінформує.
0mage0 написав:Приват останнім часом не радує. Пару днів тому прийшов в касі зняти з картки доллари. Перша відповідь, як завжди "У мене доларів нема". Спитав, що ж мені робити, щоб отримати з карти долари. Спитали, чого це я прийшов зранку, адже я знаю, що долари привозять після обіду (я цього не знав і ніде не написано). Сказав, що раніше приходив зранку і отримував. Спитали скільки, кажу 400. Касир знайшла 400 доларів, взяла картку, нервово провела зчитувачем так, що розкидались якісь речі зі столу. Поклацала-поклацала на комп'ютері, сказала "Програма не працює" і кинула картку на тарілочку, ніби це якась кака. Не став більше нічого питати, бо розмова явно не задалася. Дуже неприємно, що доводиться прямо-таки вимолювати видати гроші, що начебто вже є твоїми, на твоєму поточному рахунку. І результат далеко не завжди позитивний
Шановний 0mage0! Нам дуже прикро через незручності, з якими Вам довелося зіткнутися. Дозвольте нам детальніше розібратися в ситуації. Надішліть, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, зазначивши посилання на цей пост. Сподіваємося на зворотний зв’язок!
Приватбанк,в отделениях все мобильно - все с планшетами. Было бы замечательно,если бы чат Приват24 (юзер уже идентифицирован) переключал напрямую на операциониста отделения, где клиент обслуживается (для заказа денег или набору особо важных вопросов). Тех вопросов, которые решаются в отделении. Меньше очередей - больше кислорода)
di-vision написав:Приватбанк,в отделениях все мобильно - все с планшетами. Было бы замечательно,если бы чат Приват24 (юзер уже идентифицирован) переключал напрямую на операциониста отделения, где клиент обслуживается (для заказа денег или набору особо важных вопросов). Тех вопросов, которые решаются в отделении. Меньше очередей - больше кислорода)
Кроме обслуживания очереди клиентов, клеркам еще успевать отвечать в чатике, потому что Вам захотелось заказать на выдачу с карты 200 долларов ?