Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Козак-характерник написав:Працює. Вже на 180 грн.поповнив тіліпон.
Поділіться схемою Можна в ПП
Та які пп? Вже на всіх гілках розтредзвонили...)) Скоро прикриють лавочку...))) Реєструйте акаунти на всі доступні номери і карти. Кожний акаунт - 30 грн поповнення.
anis написав:На чьей стороне проблемы, банк или мастер?
Добрый день! Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Рекомендуем Вам повторно пройти процедуру регистрации на сайте, в случае возникновения трудностей обратитесь, пожалуйста, по удобному для Вас каналу которые указаны : https://bilshe.com.ua/ua/contacts.html С уважением, Владимир. ПриватБанк.
Козак-характерник написав:Зайшов у відділення КДВ отримати. Як на машині часу прокатився. Зайняв чергу і спостерігаю. Біля каси черга біля 10 людей. Що вони там хочуть? Менеджер консультує бабусю, яка грає на нервах і вимагає пояснити за що зняли ту чі іншу суму і чому? Потім дівчина пішла по черзі. Їй виписка потрібна. А термінал навіщо? Тіко зібрався йти по черзі до менеджера, то влетіла сумачеча бабка і без черги ломанулася переді мною: Караул! Терміново їй карту дайте, гроші згорять! А в мене часу немає. Я не уважив старість. Направив в чергу. Маленький стрес отримав. Совоооооок....Всі сидять пригнічені якісь, зашугані... аж ніяково.
Доброго дня! Нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з негативом при обслуговуванні у нашому банку. Ми активно працюємо над зниженням черги у відділеннях банку, шляхом додавання сервісів в віддалених каналах обслуговування. Ще раз приносимо свої вибачення. З повагою, Володимир. ПриватБанк.
KIM30 написав:а що то за фігня така. Родичу-пенсіонеру якось подзвонили навішали лапші на вуха (він нічого не зрозумів) і в результаті як потім виявилося підключили страховку. Тепер кожного місяця стягують 0,9% від суми кредиту по Універсалці. Що то за мода така підключати страховку по телефону? В договарі, який прикріпили а П24, звісно підпису родича не має. Хіба така авантюра з боку працівників Привату є законна: по телефону заключати договір страхування?
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк. Дійсно, за згодою клієнта, співробітник може підключити / оформити послугу "Страхування кредитного ліміту" в телефонному режимі. Зауважимо, що відключити цю послугу клієнт може в Приват24. У разі якщо послуга була підключена без згоди клієнта, направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і перевірити коректність підключення. З повагою, Володимир. ПриватБанк.
novichok написав:Коммуналька по прежнему 2000 грн без комиссий или подняли потолок?
Уважаемый Автор, добрый день! Лимит на оплату коммунальных платежей за счет кредитных средств без комиссий карты составляет 2000 грн. Подробнее https://privatbank.ua/ru/pay/ С уважением, Владимир. ПриватБанк.