ПриватБанк (2010 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 698699700701702 ... 9038>
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 16:21

Уважаемый(-ая) представитель Приватбанка, я в вашем банке открыл евровый депозит на месяц, по его окончанию хотел переоформить на 1 год, но нет возможности посетить отделение приватбанка, т.к. буду за границей! Можно ли с помощью письменного заявления переоформить пролонгацию не на месяц, а на год?
Если нельзя какова комиссия при разрыве депозита?
Можно ли разорвать депозит онлайн, если он был оформлен в отделении?
kyle
 
Повідомлень: 83
З нами з: 06.05.14
Подякував: 14 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 16:27

kyle

так в день окончания снимите его на карту и с этой карты откройте новый на любой срок
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 16:33

IMPRINTER

Если я не ошибаюсь, то депозит переоформляется автоматически, а для его снятия требуется заявление после его окончания! Если я не прав поправьте, пожалуйста, я с банком недавно начал свое сотрудничество и не совсем понимаю как они работают..
kyle
 
Повідомлень: 83
З нами з: 06.05.14
Подякував: 14 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 16:49

  kyle написав:IMPRINTER

Если я не ошибаюсь, то депозит переоформляется автоматически, а для его снятия требуется заявление после его окончания! Если я не прав поправьте, пожалуйста, я с банком недавно начал свое сотрудничество и не совсем понимаю как они работают..


он продлится автоматически, если вы его не закроете в теч. трех дней как он закончится )) ... если закроете то не продлится .. поэтому вам проще его закрыть через П24 и открыть новый там же ...



2.2.1.9 . Процедура автоматичного продовження вкладів .
Дана процедура застосовується для всіх вкладів за винятком вкладів, зазначених у п.2.2.1.10 .
2.2.1.9.1 . У разі , якщо після закінчення терміну вкладу , Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження терміну вкладу , і Банк не заперечує проти продовження вкладу на новий термін , вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у Заяві . Термін вкладу продовжується неодноразово без явки Клієнта в Банк . При цьому числення нового терміну вкладу починається з дня , наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу. У тому випадку , якщо БАНК заперечує проти продовження вкладу , він письмово або через sms повідомляє про це КЛІЄНТА за реквізитами, вказаними в клієнтській базі ПриватБанку , не пізніше , ніж за 2 календарних дні до закінчення терміну вкладу. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування , у випадку, якщо після закінчення терміну вкладу Клієнт не подав дистанційне розпорядження Банку про закриття вкладу , вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у дистанційному розпорядженні на відкриття депозиту. Термін вкладу продовжується неодноразово без подачі Клієнтом дистанційного розпорядження про закриття вкладу. При цьому , обчислення нового терміну вкладу починається з дня , наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу
2.2.1.9.2 . При продовженні терміну вкладу розрахунок відсотків на кожний новий термін вкладу здійснюється за процентною ставкою, що діє в БАНКУ для депозитних вкладів даного найменування та строку на день закінчення попереднього терміну вкладу, без укладення додаткових угод до цього договору . Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.
2.2.1.10. Процедура автоматичного продовження вкладів "Стандарт" і "Депозит плюс" в іноземній валюті (долар США і євро) терміном 366 \ 367 днів з мінімальним терміном 366 \ 367 днів.
2.2.1.10.1. У разі, якщо після закінчення терміну депозиту вклад не затребуваний Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати кошти з депозиту на вклад "до запитання" Клієнта. Гроші з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і з депозитів померлих клієнтів на вклад "до запитання» не перераховуються.
2.2.1.10.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження коштів на вклад "до запитання" сума вкладу або її частина не затребувані Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати всю суму з вкладу "до запитання" на депозит того ж найменування і терміну, з якого раніше кошти надійшли на вклад "до запитання".
При цьому процентна ставка за вкладом відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок.
Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".
Якщо Клієнт вимагає закрити вклад «до запитання», то зобов'язання Банку за депозитним вкладом припиняються, і вклад повертається Клієнту.
2.2.1.11. З урахуванням особливостей програмного забезпечення БАНКУ, при продовженні терміну вкладу БАНК має право змінити номер рахунку без укладення додаткових угод до даного договору. При цьому новий номер рахунку відображається у виписці по вкладу.
2.2.1.12. При наявності у КЛІЄНТА простроченої заборгованості за кредитами та / або кредитними лімітами а також процентами за їх користування, або простроченої заборгованості за кредитами та / або процентам за їх користування, по яких КЛІЄНТ є поручителем, БАНК має право на свій розсуд:
- Після закінчення терміну вкладу, вклад та нараховані проценти перерахувати на поточний / картковий рахунок КЛІЄНТА або
- Розірвати даний договір. При достроковому розірванні договору Банк направляє КЛІЄНТУ письмове повідомлення із зазначенням дати розірвання цього договору. При цьому вклад і нараховані проценти перераховуються на поточний / картковий рахунок КЛІЄНТА.
Списання грошових коштів оформляється меморіальним ордером.
2.2.1.13. Вклад гарантується Фондом гарантування вкладів фізичних осіб в розмірі, визначеному чинним законодавством України на дату недоступності вкладу.
2.2.1.14. Банк зобов'язується здійснювати обслуговування клієнтів у відповідності з чинним законодавством України та Тарифами Банку, що діють на момент здійснення операції.
2.2.1.15. При отриманні інформації про несанкціоноване списання грошових коштів з депозитного рахунку (в тому числі за допомогою SMS інформування від Банку) Клієнт зобов'язується негайно повідомляти про це в Банк. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку, або зателефонувати за номером 3700 (цілодобово, безкоштовно по Україні для дзвінків з мобільних телефонів).
2.2.1.16. У разі настання обставин форс-мажору (пожежа, повінь, землетрус, військові дії тощо), які не залежать від волі сторін і перешкоджають виконанню зобов'язань за цим договором, терміни виконання таких зобов'язань відповідно відсуваються на час дії форс-мажору. Ці зобов'язання підлягають негайному виконанню після припинення дії форс-мажору.
2.2.1.17. Своїм підписом КЛІЄНТ підтверджує, що вся представлена ​​ним інформація є правильною і зобов'язується про всі зміни повідомляти банк не пізніше 15 днів з моменту їх виникнення. Для підвищення безпеки вкладу КЛІЄНТ не заперечує проти фотографування та інформування його про стан вкладу через e-mail або за допомогою SMS.
2.2.1.18. Усі спори, що виникають при реалізації даного Договору, вирішуються сторонами шляхом переговорів. У разі, якщо сторони не досягли взаємної згоди, суперечки розглядаються відповідно до чинного законодавства України та умовами Публічної Угоди.
2.2.1.19. У разі порушення однією із сторін умов цього договору вона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
2.2.1.20. Оподаткування за вкладом проводиться в порядку, встановленому чинним законодавством України.
2.2.1.21. Клієнт має право скласти заповідальне розпорядження по вкладу.
2.2.1.22. Угода про розміщенні вкладу набирає чинності з дня підписання Заяви і припиняється з виплатою Клієнту всієї суми вкладу разом з процентами, що належать відповідно до умов вкладу. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування, ця угода набирає чинності з дня подачі дистанційного розпорядження (заявки) на відкриття депозитного рахунку. Дія угоди припиняється з виплатою Вкладнику всієї суми вкладу разом з процентами, що належать відповідно до умов цієї угоди.
2.2.1.23. Банк має право стягувати комісію за поповнення вкладу іншої особи згідно з чинними Тарифами банку. Факт поповнення свого вкладу підтверджується ідентифікацією клієнта по пластиковій картці ПриватБанку. Операція поповнення, не підтверджена ідентифікацією клієнта по карті в базі клієнтів ПриватБанку, кваліфікується як поповнення вкладу іншої особи.
2.2.1.24. При розірванні вкладу за ініціативою Клієнта до закінчення 14 календарних днів з дати оформлення вкладу, Банк утримує комісію за оформлення документів при закритті депозитного рахунку згідно з діючими тарифами Банку.
2.2.1.25. При поверненні вкладу з ініціативи БАНКУ КЛІЄНТУ повертається сума вкладу та виплачуються проценти, нараховані відповідно до умов цього договору за фактичний строк користування вкладом. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування, клієнт має право достроково розірвати угоду відповідно до чинного законодавства, повідомивши про це іншу сторону шляхом відправлення в Банк відповідного дистанційного розпорядження. Сума вкладу протягом 1-2 банківських днів зараховується на рахунок клієнта, з якого були переведені кошти для відкриття депозитного рахунку або на будь-який інший рахунок, вказаний клієнтом в дистанційному розпорядженні на розірвання.
2.2.1.26. Банк має право запропонувати клієнту, який користується трьома або більше продуктами банку, надбавку до процентної ставки за вкладом в розмірі не більше 5% річних. Клієнт має право прийняти цю пропозицію, відправлену банком у форматі смс повідомлення або через спеціальне повідомлення в пристрої самообслуговування банку (терміналі самообслуговування або банкоматі) і оформити вклад.
2.2.1.27. Сторони домовилися, що умова лонгації вкладу, передбачене п.2.2.1.9 Умов, не поширюється на «сплячий» депозит у разі, якщо:
1. розмір сплячого вкладу на момент лонгації становить суму менше екв. 100 грн.;
2. Клієнт на момент лонгації не є користувачем інших послуг Банку;
3. в Банку відсутня актуальний номер мобільного телефону Клієнта для контакту з Клієнтом.
У такому випадку, Клієнт доручає Банку відкрити банківський рахунок у валюті вкладу та перерахувати грошові кошти в розмірі сплячого вкладу (менше екв. 100 грн.) На цей рахунок. Здійснюється закриття вкладного рахунку та повернення коштів вкладнику на відкритий рахунок. Моментом укладення договору банківського рахунку є момент виникнення "сплячого" депозиту у відповідності зі ст. 212 Цивільного кодексу України. Анкета-заяленіе, Умови та правила надання банківських послуг та Тарифи є договором банківського рахунку. За обслуговування Банком рахунку Клієнта, на який зараховуються кошти вкладу, Банк до моменту закриття рахунку стягує з Клієнта винагороду відповідно до тарифів Банку шляхом списання коштів з рахунку Клієнта (договірне списання).
2.2.1.28. При укладенні між клієнтом і банком договору застави майнових прав на вклад, договору цесії та виникненні простроченої заборгованості за договорами, які забезпечені таким внеском, клієнт доручає БАНКУ самостійно, без особистої участі клієнта, здійснити погашення заборгованості, що утворилася за рахунок коштів такого заставного депозиту, без якого -або перерахунку процентів і стягнення комісій з КЛІЄНТА, незалежно від дати оформлення вкладу і терміну його закінчення. Необхідна сума списується БАНКОМ в погашення заборгованості, забезпеченої заставою майнових прав на вклад.
У тому випадку, коли заставу майнових прав на вклад забезпечує виконання ще якихось зобов'язань якими особами (крім погашених за рахунок вкладу) згідно відповідних договорів з БАНКОМ, то після списання, Клієнт доручає Банку самостійно, без особистої участі клієнта, на розсуд банку, розпорядитися залишком вкладу та нарахованих процентів таким чином:
1. повернути залишок вкладу і нарахованих процентів на колишній вклад КЛІЄНТА такого ж типу і терміну, як первісний, з нарахуванням колишніх процентів по ставці. При цьому майнові права за таким вкладом є запорукою за тими зобов'язаннями, які були забезпечені первинними внеском.
2. у разі неможливості подальшого обслуговування депозиту на первісних умовах, БАНК перераховує залишок вкладу і нарахованих процентів на поточний картковий рахунок КЛІЄНТА, або укладає з клієнтом депозитний договір послуги "Копилка 12 міс." (Для фіз.осіб) / "Стандарт 12 міс." (Для ПП і юр.осіб).
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 19:20

  kyle написав:Уважаемый(-ая) представитель Приватбанка, я в вашем банке открыл евровый депозит на месяц, по его окончанию хотел переоформить на 1 год, но нет возможности посетить отделение приватбанка, т.к. буду за границей! Можно ли с помощью письменного заявления переоформить пролонгацию не на месяц, а на год?
Если нельзя какова комиссия при разрыве депозита?
Можно ли разорвать депозит онлайн, если он был оформлен в отделении?


kyle, добрый вечер!

Благодарим Вас за Ваше обращение.
Все депозитные договора содержат пункт о том, что если по окончании срока действия вклада ни одна из сторон не пожелает его расторгнуть, договор считается автоматически продленным на следующий срок без явки вкладчика в банк.
Если по окончании срока вклада Вы не заявили Банку о желании забрать свои средства, вклад автоматически продлевается еще на один срок. Срок вклада продлевается неоднократно без Вашей явки в Банк. Новый срок вклада начинается со дня, следующего за датой окончания предыдущего срока вклада.
Если депозит был оформлен в отделении, Вы сможете расторгнуть его только по обращению в отделение.
ПриватБанк расторгает депозиты как по сроку так и досрочно без ограничений. При расторжении вклада необходимо уведомить банк за 2 дня до расторжения.
Если у Вас возникнут дополнительные вопросы, уточните их на наш е-мейл help@pb.ua, будем рады помочь!
С уважением, ПриватБанк.
PrivatBank
 
Заблокований
Повідомлень: 8779
З нами з: 12.02.10
Подякував: 3 раз.
Подякували: 433 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 19:23

PrivatBank

ложь ... без проблем открытый в отделении депозит закрыл в П24
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: Суб 07 чер, 2014 19:35

  IMPRINTER написав:PrivatBank

ложь ... без проблем открытый в отделении депозит закрыл в П24

поддерживаю.закрывал ВАЛЮТНЫЙ депозит открытый в отделении,через П24.но только в течении 3 суток от срока окончания депозита(пока деньги висят на счету "до востребования".
металлург
 
Повідомлень: 179
З нами з: 25.11.12
Подякував: 16 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 чер, 2014 00:46

  crumd написав:
  uaprofi написав:вот и я думал, что будет только подпись - нужно будет чат потревожить, может чё то сделают хорошее...
пин не спрашивало только в макдональсе при оплате пейпассом ...

При оплате по чипу введите три раза подряд неправильный ПИН-код - и в дальнейшем будет только подпись.


Это не так, у меня блочилась карта.
Setta
Аватар користувача
 
Повідомлень: 770
З нами з: 13.02.07
Подякував: 17 раз.
Подякували: 104 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 чер, 2014 08:17

С карты для выплат долларовой деньги можно снимать только в кассе или можно в банкомате :roll: (в меня банкомата видел выбор валюты: Доллар, Евро) ?
SYV1984
Аватар користувача
 
Повідомлень: 160
З нами з: 04.05.14
Подякував: 46 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 08 чер, 2014 10:24

  Setta написав:
  crumd написав:
  uaprofi написав:вот и я думал, что будет только подпись - нужно будет чат потревожить, может чё то сделают хорошее...
пин не спрашивало только в макдональсе при оплате пейпассом ...

При оплате по чипу введите три раза подряд неправильный ПИН-код - и в дальнейшем будет только подпись.


Это не так, у меня блочилась карта.

А у меня именно так было с кредиткой ДБ, только paypass к тому же перестал работать (писалось "використайте чип"). И родной банкомат карту принимал, как ни в чём не бывало :P

Самое интересное, что со мной эта ситуация произошла из-за старого и конченого приватовского терминала на ж/д вокзале - я три раза ПРАВИЛЬНО вводил пин, а он посчитал что неправильно. Оплата прошла, но карта стала беспиновой. Пришлось её менять...

Думаю, что есть разница, какой пин вводится неправильно - онлайн или офлайн.
Vorlon
 
Повідомлень: 10480
З нами з: 14.06.13
Подякував: 490 раз.
Подякували: 1141 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 698699700701702 ... 9038>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7775553
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15824746
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5139375
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама