Тарифи для ПФ на сайті банку вже оновлено.
|
|
![]() Про заплановану зміну тарифів банк повідомив за місяць 26.05:
![]() Введено ліміти на розрахунки в інтернеті за допомогою міжнародних платіжних карток Visa і MasterCard, емітованих ПУАТ «ФІДОБАНК». Ліміти будуть діяти для нових та існуючих клієнтів-фізичних осіб і складатимуть: • для розрахунку за товари та послуги в інтернеті (у гривневому еквіваленті) на добу для карток MasterCard Standard, MasterCard Debit, Visa Classic, Visa Gold, MasterCard Gold, MasterCard Debit Gold, MasterCard Platinum, Visa Business, MasterCard Business, MasterCard Corporate – 1000 грн, для карток Cirrus Maestro Instant, Visa Electron – 0 грн; • кількість обслуговувань на добу через інтернет – необмежена. Ліміт можливо змінити на період до 8 годин, зателефонувавши до Контакт-центру банку 0 800 30 76 76. На постійній основі ліміт можна підвищити, написавши відповідну заяву у відділенні банку.
![]() Юля Кіндра, дзвонили з Фідобанку по моєму питанню. Сказали, що в процесі оформлення депозиту треба вибрати перерахунок коштів не з рахунків Фідо, а як із-за меж банку. Тоді ніби-то має все зарахуватися відразу.
Так і зробив, але ж у ПФ ліміт 2000 грн. Хотів перекинути на поточний рахунок і з нього попробувати відкрити депозит, теж не вийшло — видає помилку при спробі перекидання грошей з ПФ на поточний рахунок. Короче депозит я мабуть не відкрию ніяк у вашому банку! Востаннє редагувалось Webracer в Сер 25 чер, 2014 15:31, всього редагувалось 1 раз.
![]() Відповідно до п. 3.3. Правил надання банківських послуг на умовах комплексного банківського обслуговування для клієнтів-фізичних осіб в ПУАТ «ФІДОБАНК» (далі – Правила). Банк має право вносити зміни до Правил, в тому числі до Умов банківських продуктів та Тарифів. Зміни, що були внесені Банком до Правил, в тому числі до Умов банківських продуктів та Тарифів, набувають чинності через 30 (тридцять) календарних днів з дати розміщення відповідних змін на Офіційному сайті Банку. Інформація про введення окремих лімітів на розрахунки картками в мережі Інтернет була опублікована на Офіційному сайті Банку згідно умов Правил. З новиною можна ознацомитись за наступним посиланням. У випадку незгоди зі змінами до Правил (в тому числі, цих Умов, Тарифів), запропонованих Банком, Клієнт має можливість подати в Банк відповідну заяву в порядку, обумовленому Правилами, та разом з такою заявою подати заяву на закриття Рахунку, а також повернути до Банку всі Картки. При цьому, комісійні винагороди, сплачені Клієнтом за оформлення Карток та річне обслуговування, не повертаються. Неотримання Банком до моменту набрання чинності змін до Правил, в тому числі до Умов банківських продуктів та Тарифів, письмової заяви Клієнта про незгоду зі змінами, свідчить про згоду Клієнта з запропонованими змінами до Правил, в тому числі до Умов банківських продуктів та Тарифів, а подальше обслуговування Банком Клієнта за відповідними Договорами про надання банківських продуктів здійснюється з врахуванням таких змін. Також, відповідно до Правил, якщо Клієнта не влаштовую його Тарифний пакет та він бажає перейти на обслуговування за іншим Тарифним пакетом, йому необхідно звернутись до Установи Банку та змінити Тарифний пакет відповідно до діючих пропозицій Банку. Змінюючи Тарифний пакет Клієнт приймає нові умови обслуговування Рахунку та сплачує комісії відповідно до чинних Тарифів Банку чинних на дату зміни Тарифного пакету.
![]()
Юль, не зовсім точно. За ДКБО пункт 3.3.2. Зміна тарифів набуває чинності не раніше ніж за 30 календарних днів після повідомлення про зміни. Повідомили 26 травня. Змінювати 23 червня ще ніззя було.
|
|