Шановні клієнти, до вашої уваги інформація щодо платежів.
Вчора, 14 березня 2014 року, на момент закриття банківського дня, всі платежі були проведені. Ситуація з проведенням платежів стабілізувалася, надалі очікуємо, що платежі будуть проходити в звичайному режимі – дрібні платежі впродовж кількох годин, великі платежі – до 3 днів.
Приносимо свої вибачення за спричинені незручності.
Гроші повернулись на рахунок. Я так і не зрозумів, чому вони не пішли. Я перевірив реквізити - все правильно. Гроші зняв в касі. Конфлікт вичерпано, але залишок лишився. Я звик робити платежі через Ерстовський інтернет-банкінг (для фіз осіб). Нажаль у Фідо такого немає.
rembo написав:Гроші повернулись на рахунок. Я так і не зрозумів, чому вони не пішли. Я перевірив реквізити - все правильно. Гроші зняв в касі. Конфлікт вичерпано, але залишок лишився. Я звик робити платежі через Ерстовський інтернет-банкінг (для фіз осіб). Нажаль у Фідо такого немає.
Банкинг (на сайте справа http://fidobank.ua) бесплатный,но под java.Гроши вернули-получатель мог закрыть счет.Что-то Вы не договариваете,а жути нагоняли!
Хутін Пуй написав:Банкинг (на сайте справа http://fidobank.ua) бесплатный,но под java.Гроши вернули-получатель мог закрыть счет.Что-то Вы не договариваете,а жути нагоняли!
Банкинг в бывших отделениях Эрсте не оформляют... А в главном мне проморочили голову больше часа, так и не открыли.
rembo написав:Гроші повернулись на рахунок. Я так і не зрозумів, чому вони не пішли. Я перевірив реквізити - все правильно. Гроші зняв в касі. Конфлікт вичерпано, але залишок лишився. Я звик робити платежі через Ерстовський інтернет-банкінг (для фіз осіб). Нажаль у Фідо такого немає.
Банкинг (на сайте справа http://fidobank.ua) бесплатный,но под java.Гроши вернули-получатель мог закрыть счет.Что-то Вы не договариваете,а жути нагоняли!
Счет мой (в другом банке) и он не закрыт. И как уже ответили в моем отделении (бывший Ерсте) интернет банкинг не открывают. А я тогда и не знал про этот нюанс. Мне просто сказали что интернет-банк не открывают. Насчет жути - я для того и написал, что все нормально, чтоб успокоить тех, кого я напугал.
Дякуємо за інфо. Ми вже відчули "покращення" (тут без сарказму), бо дійсно наші платежі пішли в межах двох днів. Які довгострокові перспективи банку? Які Ваші слабкі сторони зараз, і що Ви робите для їх посилення? Чим білтше банк буде прозорий, тим більше шансів залишити старих клієнтів, думаю із новими все ще складно.
dunczyk, ще раз дякую за ваше питання!
Нижче коротко про наш статус-кво та плани: Наприкінці січня ми фінально приєднали Ерсте Банк до ФІДОБАНКу, перейшли на єдиний МФО. Об’єднання було доволі трудомістким процесом, і не вдалося уникнути деякого зниження рівня в сервісу, тому зараз ми розпочали посилено працювати над його покращенням. Крім того, на даний момент в режимі тестування знаходиться наш великий проект – фінансово-роздрібна платформа ФІДОМАРКЕТ, що замінить сайт, інтернет-банкінг для фізосіб і з часом пропонуватиме більше цікавих послуг.
ФІДОБАНК продовжить розвиватися як універсальний банк з акцентом на транзакційний бізнес, в чому важливу роль відіграє платіжний сервіс MoneXy та інновація банку – передплачена картка «Штука», яка є «ключем» до електронного гаманця MoneXy.
Найближчим часом ФІДОБАНК буде сфокусований в основному на існуючих клієнтах – індивідуальних та корпоративних і МСБ, покращуючи рівень сервісу та розширюючи можливості в першу чергу для них.
Юля, дякую за Ваше повідомлення. Невпевнений що Ви відповідали на моє запитання, але я сприймаю Вашу відповідь як те, що банк настроєний розвивати свій бізнес та продукти , та тим утримувати стабільну ситуацію для себе та готувати фундамент для зростання, коли таке буде можливо.
Оскільки ви торкнулися інтернет банкінгу, а банк сам робить акцент на свої інформаційні технології, то не могли б Ви прояснити наступні питання:
1. Як відкрити інтернет банкінг, в якому відділенні це можна зробити. У відділенні де я обслуговуюся (Київ), мені сказали що вони не відкривають доступ до ІБ. Читав повідомлення одного із дописувачів, що йому так і не відкрили доступу до ІБ в головному відділенні на Бесарабці. 2. Ви працювали в Ерсте, і я впевнений що Ви пам’ятаєте яким зручним був ІБ в Ерсте. Яких функцій, які були в Ерсте, не буде в Фідо? 3. Можливо б банк провів би вебінар, або повісив у себе на сайті відео презентацію про свій ІБ, як він працює сьогодні, та які зміни очікуються в майбутньому.
dunczyk написав:Юля Кіндра Оскільки ви торкнулися інтернет банкінгу, а банк сам робить акцент на свої інформаційні технології, то не могли б Ви прояснити наступні питання:
1. Як відкрити інтернет банкінг, в якому відділенні це можна зробити. У відділенні де я обслуговуюся (Київ), мені сказали що вони не відкривають доступ до ІБ. Читав повідомлення одного із дописувачів, що йому так і не відкрили доступу до ІБ в головному відділенні на Бесарабці. 2. Ви працювали в Ерсте, і я впевнений що Ви пам’ятаєте яким зручним був ІБ в Ерсте. Яких функцій, які були в Ерсте, не буде в Фідо? 3. Можливо б банк провів би вебінар, або повісив у себе на сайті відео презентацію про свій ІБ, як він працює сьогодні, та які зміни очікуються в майбутньому.
Оскільки я коментував інтернет банкінг,Юлія може підправити,якщо неповністю,відповім за особистим досвідом на п.1: 1.оформлював в грудні в Центральному Фідо (Київ,Бессарабка,Льва Дебелого )-Заява,через декілька днів дали пін-конверт з 6-ма цифрами логіну.Треба встановлена та оновлена на залізяці (ПК) JAVA(халява),кол-центр казав бажано браузер Internet Explorer або Mozilla Firefox,але в мене працює і в Google Chrome, і в Opera!Ключ згенерував на флеху(рекомендують).З досвіду банкінгів Укрпром,Укрсоц,Приват,Платинум,НСМЕП- було найскладніше через оновлення непотрібної(мені до Фідо) java.Вважав найнезручним НСМЕП з його кардрідером під час оновлення java.Але й піся освоєння ІБ Фідо продовжую вважати найнезручним НСМЕП з його кардрідером .Платіжки оброблюють 30-50 хвилин,спочатку вгорі дата "прийнято банком",після обробки зазначають дата і час (до секунд) "проведено банком".Інструкції з користування тут https://online.fidobank.ua. Юлія,чекаєм МАРКЕТ...