ФІДОБАНК (у стадії ліквідації)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 7374757677 ... 2146>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ФІДОБАНК (у стадії ліквідації) 3.3 5 276
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
21%
59
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
10%
27
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
41
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
26%
71
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
28%
78
Всього голосів : 276
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 10:49

  Stringer написав:И еще вопрос, карту пластик-фантастик как то надо активировать - а то я ее открыл, на счету 0, а в фидомаркете пишет, что она не активна? Или надо просто денег на нее заслать и она активируется?


Можна навіть гривню перечислити, і вона активується.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 12:51

  Юля Кіндра написав:
  Stringer написав:И еще вопрос, карту пластик-фантастик как то надо активировать - а то я ее открыл, на счету 0, а в фидомаркете пишет, что она не активна? Или надо просто денег на нее заслать и она активируется?


Можна навіть гривню перечислити, і вона активується.
спасибо, еще подскажите, редактировать шаблоны в фидомаркете как то можно?
Stringer
 
Повідомлень: 11631
З нами з: 23.01.13
Подякував: 346 раз.
Подякували: 1629 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 16:50

  Ferlakur написав:Прошу разъяснить...

В Правилах Фидомаркета сказано:

7.1.2. Якщо КЛІЄНТ вже був на момент реєстрації ідентифікований БАНКОМ в зв’язку з придбанням банківських послуг/продуктів, та надавав БАНКУ дозвіл на використання свого номеру телефону у якості ідентифікатору для цілей надання йому послуг з дистанційного обслуговування, то при реєстрації КЛІЄНТ повинен зазначити той номер мобільного телефону, який був наданий БАНКУ КЛІЄНТОМ у якості такого ідентифікатору. Такий КЛІЄНТ одразу отримує статус «КЛІЄНТ БАНКУ».


Дальше читаем:

7.2.1.1.1. «Зелений номер».
Для того, щоб в майбутньому «номер телефону» міг використовуватися КЛІЄНТОМ у якості ідентифікатору для вчинення операцій/дій/розпоряджень в FIDOMARKET та отримання інформації про здійснені операції/надані розпорядження, КЛІЄНТ повинен пройти процедуру реєстрації «Зеленого номеру». Реєстрація «Зеленого номеру» здійснюється КЛІЄНТОМ шляхом подання відповідної письмової заяви до БАНКУ. Така заява може бути окремим письмовим документом чи бути включеною до змісту інших заяв КЛІЄНТА. При цьому на зазначений КЛІЄНТОМ номер мобільного телефону одразу ж надходить згенерований БАНКОМ ОТР-пароль, який КЛІЄНТ повинен повідомити співробітнику відділення БАНКУ, що приймає заяву.
Для КОРИСТУВАЧА в статусі «КЛІЄНТ БАНКУ» «Зеленим номером» є номер телефону, зазначений в Заяві про прийняття пропозиції ПУАТ «ФІДОБАНК» укласти Договір комплексного банківського обслуговування (Згоді).


И вот я, например - клиент банка, подписывал "Заяву про прийняття пропозиції ПУАТ «ФІДОБАНК» укласти Договір комплексного банківського обслуговування", давал согласие на обработку персональных данных, указывал свой телефон , на который и сейчас приходит всякая информация от Фидобанка.
Должен ли я для регистрации "зеленого номера" снова топать в отделение, и если да, то не противоречит ли это Правилам Фидомаркета, в частности п.7.2.1.1.1 ?
Спрашиваю, потому что зарегистрировавшись под своим номером телефона, я не вижу в маркете своих счетов, то есть система не определяет меня как "Клієнта банку".


Реєстрація "зеленого номеру" - це не просто залишити свій номер мобільного у відділенні - завданням є аутентифікація, підтвердження цього номеру. При реєстрації номеру на ваш мобільний прийде смс з кодом підтвредження, який необхідно показати менеджеру, який вводить його в систему і, таким чином, закріплює за даним номером статус "зеленого". Цей номер стає ключем доступу до всіх ваших рахунків, тому ми не можемо нехтувати цією процедурою з ціллю безпеки коштів клієнтів, а також не можемо самостійно визначати номер, який ним буде (цілком же ж можливо, що клієнт має два телефони чи змінив номер). В тому числі банк не може самостійно брати номери, що були внесені по клієнтах раніше.

Але відтепер, коли клієнт відкриватиме будь-який продукт у ФІДОБАНКу, він одразу проходитиме реєстрацію "зеленого номеру", і надалі приходити до відділення повторно не знадобиться.

Можливо, трохи незручно для існуючих клієнтів, але безпечно. Тому сподіваємося на розуміння і запрошуємо у відділення :)
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 16:53

  clientage написав:2bas
ФИДОМаркет пашет
Но оплатить Киевстар чужой картой не удалось. Подвисла проверка 3Д-секьюр. Денег с карты кабуд-то не сняло, и то карашо :)

АП. Со второй попытки, уже по созданному шаблону оплата ушла :)... Проверим через денька два MCC-код платежа теперь :)

Юля Кіндра, предлагаю:
1. в Маркете в Личный кабинет добавить менюшку типа "Шаблоны" и туда собрать шаблоны, подготовленные пользователем. Сейчас эти шаблоны распиханы по выпадающим меню различных видов платежей в "Банковские услуги". Хай там и остаются, но до купы собрать все шаблоны тоже полезно будет :)
2. В Истории покупок (Личный каб.) не мешало бы рядом с пимпочкой Квитанция влепить кнопку "Повторить" для повтора выполненного платежа с возможностью предварительного изменения всех рекв-ов платежа. Или даже влепите туды контексную кнопку-список "Ещё": Квитанция, Повторить, Создать шаблон
3. Предлагаю в названиях меню у Личном кабинете убрать притяжательные местоимения (мой, моё). Кабинет то -- личный, там и так всё ток моё, личное. А менюшки будут однотипные, с короткими названиями.
4. А мона на квитанцию платежа наложить хотя бы какой-нить штампик (не печать), желательно цветной(сиреневый)? Наши коммунальщики страсть как обожают бумажки с таким атрибутом :)


Дякуємо за коментарі - передала колегам, що працюють над ФМ.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 16:56

  Stringer написав:
  Юля Кіндра написав:
  Stringer написав:И еще вопрос, карту пластик-фантастик как то надо активировать - а то я ее открыл, на счету 0, а в фидомаркете пишет, что она не активна? Или надо просто денег на нее заслать и она активируется?


Можна навіть гривню перечислити, і вона активується.
спасибо, еще подскажите, редактировать шаблоны в фидомаркете как то можно?


Ні, такої можливості немає. Можна створити новий шаблон.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 17:15

ФИДО

Юля Кіндра
Юлия, задавал Вам вопрос в личку. Ответ так и не получил.
_Slava_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 683
З нами з: 30.11.12
Подякував: 76 раз.
Подякували: 76 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 17:17

  _Slava_ написав:Юля Кіндра
Юлия, задавал Вам вопрос в личку. Ответ так и не получил.


Питання отримала. Відповідаю в приват.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 18:55

Юля Кіндра

Чи буде у маркеті (а може вже є? не бачив , бо ще не зареєстрував зелений номер ) таке:

- можливість відключення контролю CVV коду карток на певний час (потрібно для купівлі не деяких сайтах);

- можливість змінювати добові ліміти на зняття готівки і розрахунків у торгових мережах і інтернеті?

А також дуже бажано:
- україномовний інтерфейс
- звертання на "ви" до клієнта (вважаю, що "введи номер телефона", "введи пароль"- це неподобство.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4430
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 19:24

  Ferlakur написав:Юля Кіндра

Чи буде у маркеті (а може вже є? не бачив , бо ще не зареєстрував зелений номер ) таке:

- можливість відключення контролю CVV коду карток на певний час (потрібно для купівлі не деяких сайтах);

- можливість змінювати добові ліміти на зняття готівки і розрахунків у торгових мережах і інтернеті?

А також дуже бажано:
- україномовний інтерфейс
- звертання на "ви" до клієнта (вважаю, що "введи номер телефона", "введи пароль"- це неподобство.


Відповідаю по пунктах:
1. Такої опції немає. Але клієнт може зняти CVV на період до 8 годин за допомогою дзвінка в Контакт-центр ФІДОБАНКу 0 800 30 76 76
2. Поки що немає можливості змінювати самостійно добові ліміти, але ми розглядаємо можливість додати таку опцію в майбутньому. Знову ж таки це можна зробити, зателефонувавши в Контакт-центр банку.
3. Україномовний інтерфейс буде, версія українською вже наполовину готова.
4. Щодо звертань. Ми свідомо обрали таку комунікацію, оскільки таким чином хочемо бути ближчими до наших клієнтів. ФІДОМАРКЕТ – це сучасна, інноваційна, проста платформа, вона має «дружній» інтерфейс (як зараз говорять) – і така комунікація допомагає передавати стиль та простоту сервісу. І ми прагнемо до покращення надалі. Звертаю увагу, що це загальний підхід комунікацій на ФІДОМАРКЕТі, подача даних, але у особистому звертанні – ми продовжуємо говорити клієнтам «Ви».

Дякуємо за відгук!
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2014 19:27

Re: ФІДО (СЕБ) Банк

Смена лимитов и CVV on/off очень актуально для банков обслуживающихся в процессинге Аваля , потому как он не обрабатывает запросы некоторых американских сайтов и Paypal . Я бы вообще такое ставил в первую десятку нужных фич.
Batarejkin
 
Повідомлень: 1348
З нами з: 29.07.11
Подякував: 13 раз.
Подякували: 48 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 7374757677 ... 2146>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Аркада (у стадії ліквідації) 1 ... 39, 40, 41
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 16:19
401 166540
Переглянути останнє повідомлення
Сер 31 лип, 2024 18:13
won
NEOBANK (у стадії ліквідації) 1 ... 51, 52, 53
Ірина_ » Вів 05 жов, 2021 13:16
526 143943
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 22:07
Папа
382 248997
Переглянути останнє повідомлення
Нед 10 вер, 2023 19:39
Howl
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама