Когда начнется обвал нереалных цен на жилье в Киеве? (2010)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Архіви розділу Все про Гроші
  #<1 ... 419420421422423 ... 2815>
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 13:16

Ну причем тут новое жилье и строительство? Причем тут сколько настроили? Тема ветки не о строительстве. а о РН вообще!
Сравниваете конкретного продавца. Я могу поступить так же и показать что с учетом его скидок цена упала на 20%

1 На сьогодні ціна на нове житло нижча від цін вторинки
2 На нове житло присутнє кредитування як від забудовників так і від повязаних з ними банків
3 Я взяв конкретного забудовника який займає 20-25 % РН нового житла Києва
4 Отже на сьогодні основні продажі проходять за рахунок новобудов.
Видите ли, стабильный курс доллара сегодня, точнее поддержание его на стабильном уровне - бомба замедленного действия

1 Як на мене курс на кінцеву ціну впливає з швидкістю повного циклу виробництва певного товару ( будівництво це 3 роки , тому середній курс сьогодні (5+6+8,2)/3 = 6,40 ) . Тому ми зараз спостерігаємо плавний ріст цін у всіх галузях народного господарства за рахунок того що велика частина в собівартості продукції це енергоносії , а їх ми вже більше року купуємо по світових цінах + новий ( 8,00 грн ) курс .
2 Зверніть увагу як змінюються гривневі доходи населення ( і Ваші в тому числі ) , йде ріст.
3 Чому Ви вважаєте що розвиваючись разом з усією державою будівельна галузь нарощувала ціни швидше ніж інші :?: Я приводив табличку росту мінімальних зарплат - пряма відповідність з 2001 по 2010 , з збуренням в 2007-2008 , але цей пік ми вже стесали .
4 Чому Ви вважаєте що у всіх галузях буде ріст заробітних плат в звязку з новим рівнем цін , а у 680 000 будівельників повинно бути падіння , хоча той самий Держкомстат не показує що в будівництві середні зарплати вищі від загальноукраїнських
середня по будівництву____середня по Україні_ нижче на % в будівництві
2000 __ 230,17 ____________ 241,66 ________________ 5
2001 __ 300,55 ____________ 326,72 ________________ 9
2002 __ 356,46 ____________ 395,34 ________________ 11
2003 __ 443,85 ____________ 485,47 ________________ 9
2004 __ 582,16 ____________ 618,98 ________________ 6
2005 __ 751,19 ____________ 846,14 ________________ 13
2006 __ 958,01 ____________ 1093,22 ________________ 14
2007 __ 1236,3 ____________ 1417,90 ________________ 15
budivelnik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 27119
З нами з: 15.01.09
Подякував: 292 раз.
Подякували: 2991 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 13:46

budivelnik написав:В тому то і прикол і що собівартість виготовлення автомобіля - мізерна в порівнянні з ціною продажу , тому продаж в два рази нижчій ціні заради розчищення складів для моделей слідуючого модельного року - оправданий .

Вы говорите исключительно о китайских авто? Или каких?
Можно ссылку на двухкратную прибыль автопроизводителей? :)
Особенно интересуют европейские... на одного из них я косвенно работал в Германии.
jde
 
Повідомлень: 2449
З нами з: 03.12.09
Подякував: 12 раз.
Подякували: 53 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 13:55

budivelnik
Считаете ли вы правильным и справедливым, что новое жилье стОит дешевле 40-летней панельки в одном и том же месте? Если новое жилье падать в цене не будет (а я и не давал таких прогнозов), а старое упадет - как изменятся индексы цен на домике?
Поэтому я постоянно повторяю что это форум не о цене на новое жилье и не о себестоимости строительства.
Точно так же энергоносители - это не только газ!.
А по средним доходам и ценам мы уже общались - цены стали мировыми и доходы так же..
Отсюда и рост. Тут потенциала больше нет - чтобы больше зарабатывать надо больше или эффективнее работать.
jde
 
Повідомлень: 2449
З нами з: 03.12.09
Подякував: 12 раз.
Подякували: 53 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 14:30

Можно ссылку на двухкратную прибыль автопроизводителей?

Якщо по прикладу того як рахують на форумі собівартість житла яке на думку форумчан складається з бетону , цегли , так і я можу заявити що автомобіль складається з 800 кг чорного металу , 100 кг ( кольорового- алюміній, мідь і 300 кг органічних сполук , таким чином вартість авто становть :
0,8 t х 600 $ = 480
0.1 t x 3 000 = 380
0.3t x 3 000 = 300
Всього 1160 :D + вартість розробки одного автомобіля ( від 2 000( масова модель з тиражем в 1 000 000 і більше до 500 000 ( тираж до 1 000 шт )
Отже середньостатистичне авто коштує 1160 матеріали + 3480 робота+ 2000 розробка = 6640 , середня ціна продажу дорожче 15 000 .
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?p=4017779
Вот если сравнить 2 автомобиля ВАЗ-2107 и Приору. У первого цена 150 тыс, у второго под 300... А ведь себестоимость этих автомобилей не может сильно различаться. У каждого по полтонны железа в кузове, одинаковая пластмасса в салоне, резина на колесах, двигатели хоть и разные, но наверное не сильно различающиеся в производстве. А трансмиссия и подвеска у семерки еще и посложнее...
При всем при этом смерку продают явно не в убыток, иначе не жила бы она столько лет на конвеере. Пусть себестоимость семерки 100 тыс., тогда приорка никак не может стоить более 150-200 тыс, потому что нет в ней ничего принципиально дорогого чего бы не было в семерке. Все эти ABSы, ГУРы, подушки и моторедукторы вряд ли вытянут более 50-100 тысяч. Так что я считаю, что на топовые модели автоваза маржа ну очень хорошая...



Считаете ли вы правильным и справедливым, что новое жилье стОит дешевле 40-летней панельки в одном и том же месте?

Ні , але :
1 Навіть за 40 років у випадку повноцінного догляду за житлом ( хоча б 0,5-1 % від вартості житла в рік на обслуговування і поточний ремонт , порівняйте цей відсоток з авто :wink: ) - вартість панельки не буде нижчою внаслідок якихось конструктивних негараздів, друге питання - планування квартири , але " на вкус и цвет друзей нет "
2 Як правило 40-річна панелька стоїть у кращому місці ніж новобудова
3 Низька різниця між новим і старим товаром завжди присутня у випадку дефіциту товарів ( яскравий приклад Німеччина , де новобудови в рази ( а деколи навіть і на порядок ) дорожчі від бездоганного з нашої точки зору житла збудованного за часів НДР)
budivelnik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 27119
З нами з: 15.01.09
Подякував: 292 раз.
Подякували: 2991 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 14:39

budivelnik написав:Якщо по прикладу того як рахують на форумі собівартість житла яке на думку форумчан складається з бетону , цегли , так і я можу заявити що автомобіль складається з 800 кг чорного металу , 100 кг ( кольорового- алюміній, мідь і 300 кг органічних сполук , таким чином вартість авто становть :
0,8 t х 600 $ = 480
0.1 t x 3 000 = 380
0.3t x 3 000 = 300
Всього 1160 :D + вартість розробки одного автомобіля ( від 2 000( масова модель з тиражем в 1 000 000 і більше до 500 000 ( тираж до 1 000 шт )
Отже середньостатистичне авто коштує 1160 матеріали + 3480 робота+ 2000 розробка = 6640 , середня ціна продажу дорожче 15 000 .

стоп.
а где стоимость оснастки и оборудования?;)
однако, в стоимости такого изделия как автомобиль, ее доля куда как повыше, чем в стоимости арматуры
;)
откуда взялись 3480? как работа...
и почему на разработку Вы даете 2000???
br-harl
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 14:51

стоп.


откуда взялись 3480? как работа...
и почему на разработку Вы даете 2000???

Читайте уважніше те що я пишу :
Якщо по прикладу того як рахують на форумі собівартість житла

Знайдіть мені вартість оснастки і обладнання на будівництві в розрахунках собіватрості житла .
а где стоимость оснастки и оборудования?
однако, в стоимости такого изделия как автомобиль, ее доля куда как повыше, чем в стоимости арматуры

Можливо , але як Вам таке :

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%92%D0%90%D0%97
22 декабря 2006 года «АВТОВАЗ» подписал рамочный контракт с канадской компанией Magna International о сотрудничестве в области разработки новой платформы автомобилей Lada и организации в Тольятти нового автосборочного завода. Планировалось, что совокупная стоимость проекта составит $1,6-1,7 млрд; итоговая мощность завода составит 440 тыс. автомобилей в год[4]. Эти планы на 2009 год осуществлены не были.

Отже час життя однієї моделі на конвеєрі на заході - 4 роки , у нас 10 :D , таким чином вартість оснастки на один автомобіль становить :
1 700 000 000 $ /( 440 000 х 10 років ) = 400 доларів на авто + не забудьте що амортизація до нуля за 10 років не можлива

откуда взялись 3480? как работа...

Виходив стандартно з того що якщо у нас величина заробітної плати у ВВП = 49 % , то на заході 60-70 % .
budivelnik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 27119
З нами з: 15.01.09
Подякував: 292 раз.
Подякували: 2991 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 15:07

budivelnik
я читаю ВСЕ слова, которые Вы пишете.. :D
Вы пытаетесь аргументированно отвечать\говорить?
или будете, как барышня, обижаться, что кто-то там как-то не так делал? разве это повод и самому поступать так же?
это раз..
два - аммортизация оборудования и оснастки должна выходить в ноль раньше цикла жизни изделия.
потому, ее доля в цене изделия будет выше, чем Вы даете...

при чем тут НАШИ статданные (которые тоже под огромным вопросом, как и сама идея ими пользоваться), к БУРЖУЙСКИМ автам?

обьясните?
br-harl
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 15:26

или будете, как барышня, обижаться,

Де я ображався :?: Я просто просив звернути увагу .
два - аммортизация оборудования и оснастки должна выходить в ноль раньше цикла жизни изделия

Яка різниця коли . В мене вийшло що за 10 років зменшення вартості обладнання до нуля в вартості авто буде становити 400 доларів , нехай 5 років , тоді ця величина зросте до 800 .
при чем тут НАШИ статданные (которые тоже под огромным вопросом, как и сама идея ими пользоваться), к БУРЖУЙСКИМ автам?

Я не володію іноземною в межах які позволять знайти статдані для буржуйських авто , тому і оперую нашими , або перекладами ( звиняйте , але ж повинен і я чогось не знати )
1 Щодо 2 000 - вартість розробки моделі , то просто читав що в середньому на розробку витрачають 1-2 млрд , і випускають тиражем в 500 000 - 1 000 000 , тому просто поділивши вийшов на 2000 , це ж не бізнес план а форум де похибки рахують не в процентах а в разах
2 Зарплата в ВВП на заході становить 60-70 % , тому якщо ми знаємо вартість первинних матеріалів з якими працюють люди ( в мене це - 1200 доларів на авто або 30-40 % , тоді величина зарплати повинна становити 1200 (30-40% ) = ( 60-70%) = 3000-4000 доларів .
Таким чином кінцева собівартість автомобіля становить :
1200 матеріали + 3500 робота + 800 обладнання + 2000 розробка = 7500
Все що над цією ціною - податки + прибутки
В китайських авто вартість розробки моделі наближається до нуля + дешева робоча сила + обладнання з знижкою за рахунок того що вони викуповують лінії по випуску моделей попередніх років .
budivelnik
Аватар користувача
 
Повідомлень: 27119
З нами з: 15.01.09
Подякував: 292 раз.
Подякували: 2991 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 15:41

будивельник стал спецом по автопрому?))

он даже не в курсе шо есть герметики для заделки стыков в панельных домах))

а о таких вещах как продажа залежавшегося товара ниже себестоимости они не в курсе
бо в их понимании дом это не товар, а нечто особенное

вобщем мышление работников РН находится на зачаточном уровне

не удивительно шо целую отрасль в тупик загнали,
валенки)))

кто то не верит?
покажите хоть одну отрасль хде дела были столь плачевны

по сравнению с РН даже бюджетная сфера выглядит бодрячком)))
Андрей_В
 
Повідомлень: 16813
З нами з: 14.10.08
Подякував: 5 раз.
Подякували: 475 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 28 бер, 2010 15:41

budivelnik
ну что тут сказать?
меня восторгает Ваша неуемная энергия при перетасовке цыфири:)
ее бы да в мирных целях:)
но весь это движняк бессмысленный без корректных исходных данных.
а их, очевидно, да и по Вашему же признанию, нет..
тогда о чем разговор?

Я не володію іноземною в межах які позволять знайти статдані для буржуйських авто , тому і оперую нашими , або перекладами ( звиняйте , але ж повинен і я чогось не знати )

анбеливибл!:)
Вы чего-то не знаете?
"... говорила мама, учи английский... пригодится..."
;)
br-harl
 
 
 
  #<1 ... 419420421422423 ... 2815>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
47692 1502573
Переглянути останнє повідомлення
Пон 01 січ, 2018 00:40
airmax78
62848 1962888
Переглянути останнє повідомлення
Нед 01 січ, 2017 00:58
flyman
41443 1258359
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 січ, 2016 00:44
Первый
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама