|
Платинум Банк 2009-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 10 жов, 2011 13:17
hazartilirot написав:MiraxВам дали обгрунтовану відповідь, що це за наказом НБУ.
Та почитав я цей наказ. Як кажуть, скажи дурневі молитися, то він лоба собі розшибить. А взагалі, така завзятість банку дещо дивує, на фоні того, що від інших банків такого маразму не приходить. Складається враження, що в банка не надто стійкі позиції стосовно цієї влади, порівнюючи з іншими банками.
Востаннє редагувалось Mirax в Пон 10 жов, 2011 13:21, всього редагувалось 2 разів.
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 13:18
нбу обязывает банк(и)! собирать инфо, а не клиента ее предоставлять. мне с институтской никакой корреспонденции не приходит. так то в данной ситуации по-моему абсолютно справедливое требование к банку быть более клиентоориентированным и менее бюрократичным. почему, имея в запасе 2 года как для "прочих клиентов", банк дал мне 2 недели на предоставление анкеты? я для банка террорист-отмыватель? почему нельзя предложить мне актуализировать анкету при следующем визите в отделение? я не нытик - это вы не про меня. заполнить формуляр не трудно, а вот заполнить и предоставить 5-10 формуляров, да еще отслеживать актуальность - напряжно.
-
булава
-
-
- Повідомлень: 697
- З нами з: 08.03.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 26 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 13:24
Mirax
Мне в своё время отказали открыть депозит в УКРСОЦБАНКЕ как нерезеденту. Я ушёл, открыл в соседнем банке. Если не устраивает банк, повторюсь, найдите для себя оптимальный выбор. Сегодня банков достаточное кол-во, много предложений.
я заполнял этот формуляр при открытии депозита три раза. Живой, ничего со мной не случилось.
-
hazartilirot
-
-
- Повідомлень: 1107
- З нами з: 18.03.11
- Подякував: 40 раз.
- Подякували: 173 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 16:44
hazartilirot, не гоніть. Банк в цілому влаштовує. Але є моменти, які не влаштовують. Клієнтам про це мовчати? Банк закостянілий і нема шансу знайти компроміс? Зробити банк кращим. Думаю принаймні обговорити це вартує. А то відразу "не підходить - пшнх". Не вихід це.
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 17:05
Batarejkin
Мы прикладываем максимальные усилия в уменьшении количества справок в отношениях «Банк - Клиент». Что касается необходимости проведения идентификации клиентов – это обязательное к выполнению требование НБУ в отношениях «Банк - НБУ». Поэтому просим вас все же заполнить необходимую анкету.
Приносим свои извинения за предоставленные неудобства и спасибо за понимание!
-
Platinum Bank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2915
- З нами з: 13.08.09
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 102 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 19:45
Platinum Bank А що планує робити банк у випадку неотримання (до 22-го здається числа) листів-щастя? Може відповісти на це питання офіційний представник банку? Будете розривати депозитні договори з клієнтами? Чи може зливаєте інформацію про "злісних" порушників в НБУ, Податкову..., з озвучуванням вкладених на депозит сум і відповідно наступним пресом клієнтів вже від інших державних, каральних служб?
Востаннє редагувалось Тарас Бульба в Пон 10 жов, 2011 21:21, всього редагувалось 1 раз.
-
Тарас Бульба
-
-
- Повідомлень: 816
- З нами з: 13.03.09
- Подякував: 27 раз.
- Подякували: 135 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 21:12
Platinum Bank Складывается впечатление, что Вы не способны понять то, что Вам пишут клиенты. Еще раз!!! Клиент у Вас открыл депозит. Вы взяли ксерокопию паспорта, налогового кода и ЗАПОЛНЕННЫЙ ФОРМУЛЯР. Клиент идентифицирован!!! Сколько еще раз и с какой частотой клиент Платинум-банка должен повторно проходить эту процедуру и ЗАПОЛНЯТЬ ФОРМУЛЯРЫ? Зачем ВЫ постоянно ссылаетесь на несуществующие требования НБУ? Почему это мифическое требование не получал и не осуществляет ни один другой банк в Украине? А может быть Вы сознательно разжигаете среди клиентов недовольство НБУ? Может быть нам клиентам нужно напрямую обращаться в НБУ, чтобы они разъяснили Вашему руководству суть своей инструкции?
-
incass
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 21:36
та есть такие требования ( я уже приводил на другой ветке ось вам _http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=249-15 Цитата: 5.11. Банк зобов'язаний уточнювати інформацію щодо ідентифікації та вивчення клієнта: не рідше одного разу на рік, якщо ризик проведення клієнтом фінансових операцій з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму оцінюється банком як високий; не рідше одного разу на два роки, якщо ризик проведення клієнтом фінансових операцій з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму оцінюється банком як середній. Для інших клієнтів строк уточнення інформації не повинен перевищувати трьох років.
і _http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=z0463-11 Цитата: 9. У разі ненадання клієнтом, з яким встановлені ділові відносини, необхідної інформації для ідентифікації та вивчення фінансової діяльності суб'єкт первинного фінансового моніторингу має право відмовити йому в проведенні подальших фінансових операцій.
-
булава
-
-
- Повідомлень: 697
- З нами з: 08.03.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 26 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 22:08
булава написав:та есть такие требования ( я уже приводил на другой ветке ось вам _http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=249-15 Цитата: 5.11. Банк зобов'язаний уточнювати інформацію щодо ідентифікації та вивчення клієнта: не рідше одного разу на рік, якщо ризик проведення клієнтом фінансових операцій з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму оцінюється банком як високий; не рідше одного разу на два роки, якщо ризик проведення клієнтом фінансових операцій з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму оцінюється банком як середній. Для інших клієнтів строк уточнення інформації не повинен перевищувати трьох років.
і _http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=z0463-11 Цитата: 9. У разі ненадання клієнтом, з яким встановлені ділові відносини, необхідної інформації для ідентифікації та вивчення фінансової діяльності суб'єкт первинного фінансового моніторингу має право відмовити йому в проведенні подальших фінансових операцій.
Ото і є звичайно дуже цікаво чи будуть розривати існуючі договора, які % при цьому нараховуються, чи будуть у них пріритетні вкладники (які вклали багацько бабла) і яким можна буде все.... Також тут потрібно розуміти що клієнт не кредит брав, а відкривав депозит, тобто позичав банку гроші і ще питання хто з кого питати має. Логічніше було б щоб банк "оправдовувався" перед клієнтом, що вони такі розумні, стільки то бабла заробили, на стільки збільшили статутний фонд, дуже класно попрацювали в кредитній сфері з мінімальними ризиками для того ж таки депозитного клієнта і перепрошую на слові не "просруть" його ж бабло, бо таких прикладів ми вже багато бачили...
-
Тарас Бульба
-
-
- Повідомлень: 816
- З нами з: 13.03.09
- Подякував: 27 раз.
- Подякували: 135 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 10 жов, 2011 23:26
ото ж бо й воно. та чи варто перейматися, що такий банк відмовить в обслуговуванні? інша справа, дійсно суттєво, чи відмова в подальших операціях - то розірвання договору, чи існуючі договори будуть виконуватися до кінця? а як ні, то слід пошукати в договорі "припинення дії з ініціативи банку".
-
булава
-
-
- Повідомлень: 697
- З нами з: 08.03.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 26 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15871625 |
|
|
50492 |
8323462 |
|
|
19707 |
3901861 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|