Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
kasask Просто у big539 дуже багато кредитних карток різних банків(він сам про це писав на форумі), а тому скорінгова система Дельти не пропустила, оскільки такі клієнти є ризикованими. Система кредитних балів (КРЕДИТНИЙ СКОРІНГ) – технологія, що використовується кредитно-фінансовими установами, для визначення та оцінки платоспроможності клієнтів. Кредитний скорінг дозволяє на основі певних характеристик існуючих клієнтів та потенційних постачальників, шляхом підрахунку балів, визначити ризики, пов’язані з кредитуванням. Крім того, кредитний скорінг може бути застосований для планування ефективної маркетингової компанії та залучення нових клієнтів.
Lucke написав:grigol33 проще работать с десятью клиентами у которых по 10тыс. лежит, чем со 100 у которых по 1000 лежит
Согласен, что проще, но что важнее банку, как бизнесу, простота и 10 клиентов по 10 000 или больше трудового пота и 10 клиентов по 10 000 плюс 90 клиентов по 1 000?
DIV написав:kasask Просто у big539 дуже багато кредитних карток різних банків(він сам про це писав на форумі), а тому скорінгова система Дельти не пропустила, оскільки такі клієнти є ризикованими. Система кредитних балів (КРЕДИТНИЙ СКОРІНГ) – технологія, що використовується кредитно-фінансовими установами, для визначення та оцінки платоспроможності клієнтів. Кредитний скорінг дозволяє на основі певних характеристик існуючих клієнтів та потенційних постачальників, шляхом підрахунку балів, визначити ризики, пов’язані з кредитуванням. Крім того, кредитний скорінг може бути застосований для планування ефективної маркетингової компанії та залучення нових клієнтів.
DIV Можно ли отсюда сделать вывод, что РД - при равных условиях (big539) - способен пойти на бОльшие, чем Дельта, риски?
Lucke написав:grigol33 проще работать с десятью клиентами у которых по 10тыс. лежит, чем со 100 у которых по 1000 лежит
Согласен, что проще, но что важнее банку, как бизнесу, простота и 10 клиентов по 10 000 или больше трудового пота и 10 клиентов по 10 000 плюс 90 клиентов по 1 000?
Попробую "в двух словах"... В фин.и бизнесс сферах есть принцип 80/20, т.е. 20% клиентов обеспечивают 80% деп.поступлений.. Исходя из этого, лучше потратить время на эти 20% депозитчиков (принесших 80% поступлений), а остальное время посвятить обслуживанию кредитчиков, приносящих банку прибыль. Таким образом повышается эффективность работы.
Не ахти конечно, но хоть какие-то сдвиги. Думаю, что сдвиги будут и дальше... когда ситуация в фин.системе еще усугубится. А это только вопрос времени. Видимо у Дельты пока еще есть запас более дешёвых ресурсов, раз она не спешит с поднятием %-ных ставок.
Вот это вообще, конечно, круто: "10 000 000 євро та більше 4,00 %" Это даже такие суммы Швейцарским банкам не снились... Расчет на наших депутатов? Так вроде уже всех продали...