|
Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 06 кві, 2012 18:00
Я: Доброго дня! Цікавить подальша доля платежу, під час здійснення якого стався збій. У заявках я його не бачу, а ось сума заблокована. Дякую. 4 квітень в 10:37
Банк: Дякуємо за вибір ПАТ «Банк Руский Стандарт» в якості партнера.
Інформуємо Вас, що у разі неуспішного проведення операції з переказу коштів з карти, через три дні після здійснення такої операції кошти повертаються назад на Рахунок, з якого були зняті.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Сподіваємося і надалі бачити Вас серед Клієнтів Банку.
З повагою, Олександра. 4 квітень в 11:40, ВЛАСОВА О.А.
Я: Відповіді так і не отримав. Доведеться розповісти про горе-сервіс на спеціалізованих фінансових форумах, щоб застерегти клієнтів від подібних сюрпризів ІБ. 4 квітень в 12:27
Банк: Відповідь на Ваше запитання була відправлена раніше.
Дякуємо Вам за вибір банку «Руский Стандарт» в якості партнера, сподіваємось і надалі бачити Вас серед клієнтів Банку.
З повагою, Олександра. 4 квітень в 11:41, ВЛАСОВА О.А.
Я: На жаль, я допустився помилки, обравши «Руский Стандарт» в якості партнера, - про такі НИЗЬКІ стандарти навіть не здогадувався. Доведеться невдовзі розпрощатись й не бути "щасливчиком" серед клієнтів вашого банку. 4 квітень в 13:01
Банк: Інформуємо Вас, що операція грошового переказу з рахунку Вашої карти "Коробочный продукт (Украина)" 03.04 в сумі 5 700,00 грн була проведена неуспішно з технічних причин. Зазначена проблема могла виникнути у зв'язку з регламентними роботами в системах Банку, які проводилися з метою поліпшення й оптимізації роботи сервісів.
Грошові кошти відобразяться у доступному залишку карти 05.04 у другій половині дня.
Банк в своїй роботі завжди орієнтується на уважне ставлення до клієнтів, враховує їх потреби та інтереси, докладає зусилля для поліпшення якості обслуговування Клієнтів.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Сподіваємося і надалі бачити Вас серед Клієнтів Банку.
З повагою, Олександра. 4 квітень в 15:08
Я: Доброго дня! Не перестаю дивуватись: замість 5700 грн сьогодні на рахунок повернулось аж 0,01 UAH. Це знущання! Оце так стандарт! 5 квітень в 16:02
Банк: мовчить Я: Доброго дня! Якщо він, звісно, добрий. Обіцяли повернути на рахунок гроші вчора, 5 квітня. З 5700 грн ощасливили аж на 0,01 грн. Де мої гроші? Коли вони повернуться на рахунок? Чекаю на нову обіцянку-цяцянку. Скриншоти цього листування відправлю в НБУ і у ЗМІ. 6 квітень в 12:10
Банк: мовчить Я: Де мої гроші? 6 квітень в 15:45
Банк: мовчить Я: Коли банк поверне гроші? 6 квітень в 17:08
Банк: мовчить (Далі буде) 
-
DIV
-
-
- Повідомлень: 5559
- З нами з: 19.09.08
- Подякував: 157 раз.
- Подякували: 635 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 19:17
Добрый день!
Информирую вас, что сегодня планируется установка обновлений в системах банка. В системе Интернет банк на время проведения работ будет недоступен следующий функционал
Отображение актуальных остатков по картам Отображение последних 25 операций по картам Функционал внутренних и внешних переводов (в том числе оплаты страховок) Функционал обновления статусов переводов
Плановое время начала установки – 22:00. продолжительность 4 часа
-
cjdean[kompas]
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 19:28
DIV Ответил Вам в почте ИБ
-
cjdean[kompas]
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 19:56
Хух, встиг поюзати нетбанкінг півчаса тому;))
-
chipmunk
-
-
- Повідомлень: 9058
- З нами з: 15.04.09
- Подякував: 572 раз.
- Подякували: 590 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 20:37
cjdean[kompas] Дякую. Принаймні хоч за намагання допомогти. Здійснив операцію, хоча все без змін. Адже на рахунку 0.01 грн, чим поповнив депозит, аби "зрушити" картку. На жаль, нічого не змінилось.
-
DIV
-
-
- Повідомлень: 5559
- З нами з: 19.09.08
- Подякував: 157 раз.
- Подякували: 635 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 20:47
DIV написав:cjdean[kompas] Дякую. Принаймні хоч за намагання допомогти. Здійснив операцію, хоча все без змін. Адже на рахунку 0.01 грн, чим поповнив депозит, аби "зрушити" картку. На жаль, нічого не змінилось.
"зрушити" - прямо в точку!) Должно помочь при следующей синхронизации. После 12-00 по Киеву.
-
cjdean[kompas]
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 20:55
cjdean[kompas] Буду надіятись. Дякую.
-
DIV
-
-
- Повідомлень: 5559
- З нами з: 19.09.08
- Подякував: 157 раз.
- Подякували: 635 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 06 кві, 2012 21:57
Сумний досвід ( на счастя не мій ) з ВТБ , Сбербанком , зараз Русский Стандарт . Підтвержує мою власну аксіому в рос банки ні ногою , які б золоті гори там не обіцяли . * Бизнес по Русски * йо ма йо 
-
Ukrainian
-
-
- Повідомлень: 12145
- З нами з: 18.06.08
- Подякував: 59 раз.
- Подякували: 782 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 06 кві, 2012 21:58
Ukrainian написав:Сумний досвід ( на счастя не мій ) з ВТБ , Сбербанком , зараз Русский Стандарт . Підтвержує мою власну аксіому в рос банки ні ногою , які б золоті гори там не обіцяли . * Бизнес по Русски * йо ма йо 
Можно поподробней?)
-
cjdean[kompas]
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7796642 |
|
|
101069 |
15897168 |
|
|
38157 |
5157935 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|