|
Правекс-Банк (2004 - 2020) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 29 гру, 2008 03:29
Hobbit_Jedi написав:А на табличке именно НИЖНИЙ был 9.6, а ВЕРХНИЙбыл за 10... Может они просто табличку забыли поменять, а работали уже по заниженному курсу (о котором и на сайте отчитались)... Но это обстоятельство тоже не повышает рейтинг данного банка.
Да всетаки врятли... Ну не могут там сидеть настолько тупые сотрудники... Я кстати пару раз путал курсы доллара и евро местами..., т.е. то что относилось к евро думал на доллар... Но здравый смысл в моих мыслях брал верх и я логически осознавал, что наверное я перепутал...
Меня смущает то, что Правекс уволил за два захода 2500 человек (2000 + 500), и после нового года уволит еще людей... в третий заход... Хотя может такое уже по всем банкам.
-
Злобный Бурундук
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 12:47
Мої поневіряння в нетрях Правекс-банка.
Частина перша. Прелюдія.
Не був ябєдою в дитинстві, не писав ні кому і ні на кого всіляких кляуз в молодості, не «катаю анонімних тєлєг» на колег чи сусідів. Батьки так навчили. І казали, що будь-які питання необхідно з’ясовувати цивілізовано, а ще краще - запобігати їм. Та мої взаємини з вище зазначеним банком … ні не змінили мої переконання, та все таки змусили взяти перо та згадати шкільні уроки літератури. То ж спробую…
Частина друга. Основна.
Маючи деяку вільну копійчину, в кінці 2007 року вирішив оформити депозит. На той момент мій вибір зупинився на Правексі. Взявши «кревні» тисячі, рушив до банку. До цього я вже мав певний досвід спілкування з банківськими установами – він був різним, цікавим та з усіх боків повчальним (враження про інші банки я обов’язково викладу наприкінці, якщо не забуду). Але такого … У обраному відділенні, я пробув загалом трохи більше 2,5 годин. До цих пір я не уявляв, що на вітчизняні банківські послуги існує такий «шалений» попит. То ж цілу годину (а саме стільки тривало моє перебування у черзі) я спостерігав за усім, що відбувалося переді мною. Туди-сюди з серйозними і заклопотаними виразами облич тинялися, як зараз модно казати «банковские служащие». Кожен носив стоси якихось паперів, які вони один у одного підписували, а потім усі гуртом ставили печатки. А в цей час реально з людьми працював тільки один менеджер. Вивчивши на пам’ять усіх Галь, Валь та Вась цього офісу та їхні гастрономічні уподобання (а їх вони обговорювали у голос, не звертаючи уваги на інших присутніх), я перейшов на підрахунок мух, павуків та інших повзючих та летючих у приміщені. Від цього неймовірно цікавого захоплення мене відволік голос того ж таки менеджера, що він готовий мене вислухати. Сльозу щастя я звісно не пустив, але майже був готовий його поцілувати. Та я не знав у що я вплутався… Розпочався довгий (іноді мені вже здавалося нескінченний) процес оформлення депозиту. У Правексі є така система «Барс», яка відповідає за реєстрацію вкладів. Не знаю хто її створив і яка була мотивація так її назвати (напевно як у тому фільмі, пам’ятаєте Нікулін казав: «Шоб никто не догадался»), та це комп’ютерне диво більше не працювало, а ніж виконувало свої функції, а що це не поодинокий випадок, а щоденна «быль», я зрозумів вже пізніше і ще обов’язково до цього повернусь. Окрім того, в мене склалось враження, що менеджер який мене обслуговував, м’яко кажучи був слабо в «тємє». Або як у тому анекдоті – «я нэ врач, мы просто тут красым-бэлым». Він перексерив усі мої документи вздовж і в поперек і ще трохи я б сам заліз у той ксерокс, кудись постійно бігав щось питав і як результат вклад переоформлював тричі. За цей час я поставив стільки підписів, скільки не мазав з тих пір як зробив свою першу карлючку у паспорті. Та після 2,5 годиного сидіння в тій душегубці, я був згоден підписати будь-що, аби мене тільки звідти випустили. Якби тут тут були мєнти чи службісти, я б взяв би на себе усі нерозкриті злочини які б мені не підсунули – і отруєння Ющенка, і як треба, то і вбивство Кеннеді. Нарешті, нарешті все завершилось і я знову побачив небо і вдихнув ковток свіжого повітря. З роботи я відпросився на годинку, а не було мене там більше трьох. Тож ті вставлені мені пістони моїм начальником, я ще довго згадував. Зарікшись більше не мати справу з таким банком, я старався забути про все, бо нескоро прийду за своїми «золотими». Ех, якби я знав тоді у що мені виллється спілкування з Правексом через рік…
Частина третя. Свято триває.
Термін дії вкладу завершувався 1 січня. Тож, цілком логічним було моє припущення про те, що навряд співробітники банку проводили Старий і зустрічали Новий рік на робочому місці, щоб тільки в цей день повернути мені мій вклад. Я вирішив скористатись їхньою цілодобовою довідкою. Дівчина дуже милим голосом повідомила мені, що наступний операційний день буде аж 5-того числа. Оскільки я людина «сіра і неписьменна» в банківській справі, а тому що таке операційний день для мене щось з розряду китайської грамоти, я ще раз перепитав коли зможу отримати вклад і проценти. Мені все розжували і пообіцяли, що все буде «вері гуд» і хвилюватися не варто – зачекайте до понеділка. Чемно подякувавши, я став покірно чекати. І цей день настав…Слова з вірша «помню был сильный мороз» - повністю описують погоду в цей час. І саме в таких умовах почався мій денний крос, між кількома відділеннями, «местами переходящий в галоп». Це був перший робочий день у новому році, тож відпросившись по своїй наївності (і чого мене життя не вчить?) з роботи на «півгодинки» , я о 13-00 вирушив у путь. Оскільки дівчина-оператор запевнила мене, що гроші можна отримати у будь-якому відділенні банку (бо вони перераховуватимуться на карточку), я звернувся до найближчого до мене – на Хрещатику, в приміщені ЦУМу. Спершу мою ейфорію пригасив банкомат, відповівши на мій запит про наявну суму на рахунку, великим і круглим бубликом. Ще нижче мою радість загасили дівчата з гарного новорічного віконця, 15 хвилин з’ясовуючи що мені робити, щоб отримати грошенята. А остаточно мене прибив менеджер, до якого мене і відправили снігурки з Правекса. Його я правда чекав майже 40 хвилин – десь тинявся магазином. Так цей менеджер, перевіривши картку, сказав що вона порожня. На моє скромне питання: «А, мол, чого так?» - Він ще 20 хвилин щось з’ясовував по телефону, потім стільки ж намагався зайти у ту ж славну систему «Барс», що йому вдалось не одразу і взагалі як я зрозумів вимагає недюжинної витривалості та терпіння. І нарешті повідомив, що виявляється рух грошей у банку туди-сюди відбувається строго у визначений час, а саме після 4-ої години дня. Побачивши на моєму обличчі природнє здивування, почав дивуватись моїй м’яко кажучи необізнаності – «типа – это само собой понятно», хоча перед цим мені про це і не заїкався, і був готовий видати мені готівку. До речі про це мені не говорив НІХТО. Але нічого, я й це сприйняв з притаманним мені гумором, сказавши, що я підійду до Вас о четвертій. Та не тут то було – він ледь у віконечко не випав з криком: «Сюди не приходьте, бо ми не можемо Вам видати ці кошти». Мій мозок почав потроху закипати. Я вже не питав чого, а лише простогнав: «А хто може?» Перевівши погляд на стелю і трохи подумавши, він «ізрьок» - тільки те відділення, де я оформляв депозит. Я зрозумів, що як не буду «сопротівляться», то мною зіграють у футбол, а що це вони вже добре знають я чомусь був упевнений. Я наполіг на тому, щоб він туди зателефонував і уточнив усі необхідні моменти. Після активного діалогу зі своїми колегами, він мене запевнив, що мене там чекають, практично з грошима. Закутавши свого носа, я поплівся в те відділення (воно знаходиться на Прорізній). Після марш-кидка сильним морозом переступаю поріг того пам’ятного відділення, де почалось моє знайомство з Правексом … І так зустріч - Гоголь відпочиває: «Нє ждали» - це м’яко кажучи. Почався знайомий марафон перевірок, з’ясовувань, звонків по телефону і т.д. і т.п. В якийсь момент виявляється, що система «Барс» знову не працює, як сказав хлопчина-менеджер (до речі, той самий що оформляв мені договір – а я так сподівався його вже не бачити) збій по всій Україні, і так пальчиком важно потряс у повітрі… Напевно, це повинно було справити на мене сильне враження…Годину, ще раз – ГОДИНУ, я чекав на на відновлення роботи системи (якщо мені хтось скаже, що це нормально для банка, то я застрелюсь). І ось мені кажуть – все готове, підходьте. Я дивлюсь на папери, а там лише сума вкладу, а процентів нема! Я цікавлюсь цим «незначним і дрібним» моментом. Після кількахвилинного жування соплей, мені повідомляють, що от нема інших грошей на Вашому рахунку і все! І взагалі, гроші перечислюються тільки після 4-ої години. На моє несміливе заперечення, що зараз 15-40, а сума вкладу ж якось з’явилась на рахунку, у підтримку до свого колеги, який нічого логічно і що хоч якось триматиметься купи сказати неможе, підключаються його колеги… Як у школі Льва Толстого – кожен говорить своє і всі одночасно. Я почув і про Нацбанк, і про Новий рік, який тільки-но прийшов, далі я втратив нитку їхніх балачок і зупинив все це голосним матом. Я не пам’ятаю, коли взагалі сварився, а не те що вживав нецензурщину! Але так довести…Я говорив довго і голосно! Та цю публіку не проб’єш, видно звикли до такого. Як я очікував і після 4-ої потрібна сума не надійшла. Тут випливла нова часова дата – 8-ма година вечора, тоді мол точно буде. Та я був «утомльон», та і хто працює після 8-ої?...На роботу я прийшов о 16-30. Побачивши мій «свєрєпий» видон, ніхто не став задавати якихось питань…Я відклав усі справи до завтра…
Частина четверта. Апогей апофігіозу.
То ж сьогодні вранці я вирушив знову у банк з надією, яка не дивлячись ні на що, ще жевріла в моєму серці. Ще раз кажу, моїй наївності позаздрив би і вовк у казці… Виявилось що тепер на картці було все навпаки – основна сума щезла, а проценти з’явились. Все - аут, абзац причому повний. Як кажуть вистава завершилась – завіса…Щодних пояснень, щодних обгрунтувань того що відбувається я не почув. Грошей нема і крапка. Щось потрібно звоніть у центр обслуговування. На моє прохання зробити це їм, вони сказали, що це потрібно мені, тож …Я зателефонував. Мені знову навішали макаронних виробів про якусь там 4-ту годину, і взагалі мол що я від них хочу…
Частина п’ята. «Ітого».
На теперішній момент, нагодований до «нехочу» обіцянками, я сиджу без СВОЇХ грошей. Може хтось скаже, що це який окремий і конкретний випадок, який не є загальною характеристикою роботи даного банку. А ще хтось скаже, що це антиреклама цього ж таки банку. Вважайте як хочете, бо насправді я волію просто попередити тих, хто захоче мати стосунки з даною установою. Думайте чи варто це робити. І, справді, може якщо «бити» такі банки гаманцем, то вони нарешті почнуть працювати відповідально і з повагою до своїх клієнтів, а їхні співробітники матимуть достатню кваліфікацію для цього. А то складається враження що максимум, що вони мають за своєю спиною – це курси швейок-мотористок. Нажаль.
P.S До речі, я мав стосунки і з іншими банками (теж по депозитах). Ще банк «Надра» міг би позмагатися в «любові» до клієнтів з Правексом. Назву ті, з якими в мене не було жодних проблем – «Таврика», «Кредитпромбанк», «Укргазбанк», «Фінанси та кредит». Висновок – якщо є бажання працювати добре, а не тільки «бабки» лопатою гребти, то все можливо.
-
Arsenfpu
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 13:28
Шановний ви просто Остап Вишня - вам гуморески писати  Співчуваю вашим поневірянням
-
drmarkus
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 14:19
Правекс - это классический антибанк. На его базе можно было бы создать школу начинающего банкира и проводить семинары на тему "как не надо". Я имел печальный опыт общения с этим банкомеще в 2004 году, с тех пор туда ни ногой. И даже смена владельца ничего не изменит в отношении к клиентам в этом непорядочном заведении.
-
Sir John
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 15:04
Arsenfpu написав:Не був ябєдою в дитинстві, не писав ні кому і ні на кого всіляких кляуз в молодості
Я то же не был никогда ябедой но пришёл к выводу что жалоба действует на работников банков, налоговых (по этим организациям знаю из своего опыта) и прочих ну очень важных учреждений, отрезвляюще (очень часто эти товариСЩи думают что, все люди как люди и только они боги или пупочки земли).
---------------------------------------------------------------------------
Что же касаеться вкладов (дипозитов), нужно делать так:
За неделю-две лично появиться в отделении где открывался счет
и встретившись с начальнику отделения (желательно зайти в кабинет)
обьявить приблизительно следующее.
"Знаю что бывают случаи недобрововестной выдачи вкладов.
Надеюсь что ваш банк не делает таких пакостей.
Я буду забирать свой вклад приблизительно такого-то числа
и хочу что б обошлось без эксцессов, поэтому прошу вас подготовить
оную сумму, дабы не заставлять меня нервничать и создавать вам неприятности,
ну если вдруг случиться такая накладочка.
Благодарю за понимание! (обязательно милая  )
Мне то же приятно иметь с вами дела. (обязательно милая  )
До свидания! "
-
Гринвич
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 15:58
это все работает только в случае - если возврат-невозврат вклада зависит от начальника отделения.
Но обычно это указания "сверху". И начальник отделения хоть весь изулыбается в ответ вам, но если скажут - не возвращать - то и все. жалобы здесь тоже не помогут. если это указание свыше - ....... А по своей инициативе начальники отделений вклады не могут не отдавать. Это не их сфера.
-
yarg
-
-
- Повідомлень: 13899
- З нами з: 06.01.09
- Подякував: 107 раз.
- Подякували: 3598 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 16:57
Читаю все отзывы о Правэксе, в основном отрицательные, и диву даюсь.
Жалуетесь на большие очереди, так не стойте в очереди - идите в другой банк или приходите в другое время, когда очереди не будет. Или это стадная привычка стоять вместе со всеми в очереди.
Жалуетесь на "кидалово" в тех или иных услугах, так вы внимательно читайте договора. Прежде, чем пойти в банк (любой) за услугой, нужно изучить предложение этой услуги на рынке банковских услуг. Потому что каждый банк все равно выигрывает и получает свой доход.
 Согласен, в Правексе есть проблема некомпетентного персонала, больших очередей и агрессивной жесткой политики по отношению к клиентам. Но неужели у вас - "плачущих", "жалеющихся" горе-клиентов нет головы на плечах, чтобы не идти туда, где вашим кошелькам делают больно.
Я - сотрудник Правэкса, работал и на отделениии, и в головном офисе. Знаю банк и снаружи, и изнутри. Политика жесткая как к клиентам, так и к сотрудникам. Но все проблемы не только от некомпетентности сотрудников банка, но и от неграмотности клиентов в сфере банковских услуг.
Ну, не хотят люди понять сути услуг, всех комиссий, способов их (комиссий) избежания! Не хотят и не надо! Теряйте дальше!
-
Volkodav
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 17:32
Ответ на проблему Arsenfpu: простым понятным языком.
В любом банке при вложении денег открывается депозитный счет.
Депозитный счет закреплен за конкретным отделением. Снять средства с депозитного счета можно только на этом конкретном отделении.
Банк пользуется средствами клиента до даты, указанной в договоре. Дольше не имеет права и не пользуется. Далее:
1. Клиенту открывается отдельный счет (карточный или текущий), куда зачисляются вклад и проценты.
2. У клиента есть два способа забрать вклад:
- обратиться в день окончания на отделение, где "оставил" деньги, и забрать средства напрямую с депозитного счета;
- или, если не получается прийти в день окончания депозита, снять деньги позже, например, с карточного счета В ЛЮБОМ ОТДЕЛЕНИИ ИЛИ БАНКОМАТЕ с помощью карточки. Если открыт текущий счет, нужно обратиться за вкладом исключительно на отделение, где "оставил" деньги.
Что сделал Arsenfpu? На карте денег нет. Сразу паника, побежал разбираться, где деньги. Никуда ваши деньги не денутся. Нужно знать, что куда зачисляется и все. А так своей паникой не дал деньги ни на карточный счет зачислить, ни выдать через кассу отделения, где обслуживался. На отделении тоже сидят пугливые люди, а не роботы, и боятся нестандартных ситуаций.
100% деньги потом попали в руки законного владельца. Эхо сберкнижек СССР??!! В результате потеря времени, недовольство начальника и испорченное настроение. Глупо.
-
Volkodav
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 06 січ, 2009 17:40
И вообще, все зависит от отделения и его персонала. Здесь отзывы одних "неудачников" в этом плане. Есть хорошие, компетентные, внимательные и т.д. и т.п. Все, как во всех банках 
-
Volkodav
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 07 січ, 2009 00:00
yarg написав:это все работает только в случае - если возврат-невозврат вклада зависит от начальника отделения.
Вполне возможно, спорить не буду. Я забирал вклады 2 раза без проблем, правда в "Райффайзен Банке Аваль". Второй раз, перед самым-самым началом кризиса. Volkodav написав:И вообще, все зависит от отделения и его персонала. Здесь отзывы одних "неудачников" в этом плане. Есть хорошие, компетентные, внимательные и т.д. и т.п. Все, как во всех банках 
Послностью согласен с предыдущим оратором. Хотелось бы процетировать себя любимого, мое мнение совершенно не изменилось. Когда обслуживался как СПДешник, нареканий никаких не было (то есть абсолютно, перешёл в "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" из-за перемены места жительства и как следствие неудобства расположения отделения Правэкс-Банка). Однако наблюдал какие очереди стоят и людей становиться жалко. Сам то я обслуживался без очереди, как юр.лицо.
-
Гринвич
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7802780 |
|
|
101069 |
15915390 |
|
|
50492 |
8334133 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|