|
МР Банк (Сбербанк) - режим ліквідації |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: П'ят 19 жов, 2012 01:04
AlexJ написав:Козак-характерник Т.е. не развернулись и не ушли, а таки стерпели, достоялись и взяли валюту из лап "злой собаки"!? М-да, чистоплюйство, видать, - не характерная черта козаков... 
Ні...там дві каси було.Інша касирка продала.А в ту касу чомусь взагалі черги не було.Взагалі нічого не зрозумів.Чим вона там займалася і який в неї клієнт був?  І взагалі...чому я повинен був не купляти валюту,а йти?Це ж не діло.А сваритися з жінкою,сперечатися не в моєму характері.Відповідати хамством на хамство?Взагалі у відділенні якась атмосфера недоброзичлива.Всіх "построили" як піонєров.Кажу...аж розгубився...  ...як у концтабір попав.  А взагалі якщо серйозно таке ставлення до клієнтів не додає іміджу банку.Ганьба!
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 19 жов, 2012 01:10
Козак-характерник написав:...А взагалі якщо серйозно таке ставлення до клієнтів не додає іміджу банку.Ганьба!
Согласен.
-
AlexJ
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 19 жов, 2012 01:16
AlexJ написав: Козак-характерник написав:...А взагалі якщо серйозно таке ставлення до клієнтів не додає іміджу банку.Ганьба!
Согласен.
Взагалі нагадало відділення Привату по ПРИВЕТливости.Почекаємо,чи спрацює зворотній звязок.Відправив повідомлення.Начебто протягом 10 днів повинна бути відповідь.Хотілося б сподіватися,що це прикрий,поодинокий випадок,а не система у роботі і ставленні до клієнтів.
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 19 жов, 2012 09:04
Козак-характерник написав:.Як потім зясувалося від більш привітного охоронника,що коли обслуговують одного клієнта,то не можна,щоб хтось стояв за спиною і спостерігав за його операціями.І черга стоїть трохи далі від віконця каси.Але немає ніякої перегородки...нічого.Хто виміряє і як цю відстань?Не зрозуміло...
в Ялте в отделении на набережной тоже охранник отпихивает клиентов от кассы, я ему тоже сказала, что это не входит в его функции и он сразу ушел на свой пост, а в Алуште - ул. Хромых все стадом у кассы стоят  , лучше уже ходить на набережную Алушты, меньше народу и приветливее обстановка; в Киеве была всего в одном отделении и хотела сделать перевод, так сертификат- ключей закончился у экономиста  всегда думаю, как россиянам повезло, у них такой "банк", другого у них выбора просто нет 
-
kievlyanka
-
-
- Повідомлень: 21084
- З нами з: 25.01.11
- Подякував: 675 раз.
- Подякували: 824 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 19 жов, 2012 11:13
kievlyanka написав: Козак-характерник написав:.Як потім зясувалося від більш привітного охоронника,що коли обслуговують одного клієнта,то не можна,щоб хтось стояв за спиною і спостерігав за його операціями.І черга стоїть трохи далі від віконця каси.Але немає ніякої перегородки...нічого.Хто виміряє і як цю відстань?Не зрозуміло...
в Ялте в отделении на набережной тоже охранник отпихивает клиентов от кассы, я ему тоже сказала, что это не входит в его функции и он сразу ушел на свой пост, а в Алуште - ул. Хромых все стадом у кассы стоят  , лучше уже ходить на набережную Алушты, меньше народу и приветливее обстановка; в Киеве была всего в одном отделении и хотела сделать перевод, так сертификат- ключей закончился у экономиста  всегда думаю, как россиянам повезло, у них такой "банк", другого у них выбора просто нет 
Навпаки,я вдячний цьому охороннику за те,що хоч пояснив,що до чого.Він не відпіхував,просто ввічливо пояснив.Хоча це мабуть не його обовязки.А з менеджерів навіть ніхто не прийшов на допомогу.Треба якось попереджати клієнтів про правила обслуговування.З тих самих причин як і я,інші люди можуть попасти в незручну для себе ситуацію!Це пряма провина банку!Правила в студію!
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 19 жов, 2012 12:28
АО «СБЕРБАНК РОССИИ» (далее - Банк) благодарит Вас за обращение. Отзывы наших клиентов очень ценны. Вы помогаете нам становиться лучше. По поводу Вашего сообщения относительно обслуживания в Донецком отделении Банка №6, сообщаем следующее. Мы сожалеем, что данная ситуация оставила у Вас негативное впечатление об уровне сервиса в Банке. Одной из приоритетных задач АО «СБЕРБАНК РОССИИ» является постоянное совершенствование качества обслуживания и повышение эффективности работы. Комфорт клиентов во время обслуживания в Банке является для нас основополагающей ценностью. Управление очередями в отделениях - одно из ключевых направлений работы с сотрудниками отделений. Мы провели расследование Вашего обслуживания в Донецком отделении №6, данная ситуация обсуждалась на совещании сотрудников отделения, с кассирами проведена дополнительная разъяснительная работа. Если аналогичная ситуация повторится, мы примем дополнительные дисциплинарные меры по отношению к ответственным сотрудникам. Надеемся, в следующий раз уровень обслуживания в Банке будет соответствовать Вашим ожиданиям, и дальнейшее сотрудничество с Банком будем для Вас комфортным. Пожалуйста, в случае повтора некорректного общения сотрудников, сообщайте нам, позвонив на горячую линии Контакт-центра АО «СБЕРБАНК РОССИИ» по телефону 0-800-5-03-033 (бесплатно по территории Украины со стационарных номеров), или +38-044-354-15-15 (для звонков со стационарных номеров, за пределами Украины) или пишите по электронному адресу sbrf(at)sbrf.com.ua. Начебто все вирішилося.Якщо випадково доведеться ще раз побувати у цьому відділенні,подивлюся,чи є якісь зміни. 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 22 жов, 2012 18:58
Снимал недавно в Атмосфере денюжку с зарплатной карты, и на чеке выбило доступный остаток на счету. Это случайность или Вы учли пожелания клиентов? Раньше бесплатно в Атмосфере информация не раскрывалась...
-
romanauscas
-
-
- Повідомлень: 1203
- З нами з: 23.11.09
- Подякував: 903 раз.
- Подякували: 124 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 23 жов, 2012 16:19
romanauscas написав:Снимал недавно в Атмосфере денюжку с зарплатной карты, и на чеке выбило доступный остаток на счету. Это случайность или Вы учли пожелания клиентов? Раньше бесплатно в Атмосфере информация не раскрывалась...
Добрый день, уважаемый romanauscas. Это не случайность. АО "СБЕРБАНК РОССИИ" (далее - Банк) учитывает пожелания и отзывы клиентов для усовершенствования качества обслуживания. С 12 октября 2012 г. при снятии наличных средств на чек банкомата выводится остаток на счете. Оплата за данную операцию не взимается. Данная услуга активна в банкоматах АО "СБЕРБАНК РОССИИ" и банков, которые поддерживают данную функциональность, а именно в следующих банкоматах банков-партнёров: - сети АТМосфера(Правексбанк, Форум, Креди Эгриколь, Кредитпромбанк, ОТП Банк, Дельтабанк, Пивденний, Легбанк и др.) - банков-партнёров: Укрсиббанк, Укрсоцбанк, Ощадбанк, Банк Крещатик.
-
Aleksandra_sbrf
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 23 жов, 2012 17:36
Aleksandra_sbrf написав: romanauscas написав:Снимал недавно в Атмосфере денюжку с зарплатной карты, и на чеке выбило доступный остаток на счету. Это случайность или Вы учли пожелания клиентов? Раньше бесплатно в Атмосфере информация не раскрывалась...
Добрый день, уважаемый romanauscas. Это не случайность. АО "СБЕРБАНК РОССИИ" (далее - Банк) учитывает пожелания и отзывы клиентов для усовершенствования качества обслуживания. С 12 октября 2012 г. при снятии наличных средств на чек банкомата выводится остаток на счете. Оплата за данную операцию не взимается. Данная услуга активна в банкоматах АО "СБЕРБАНК РОССИИ" и банков, которые поддерживают данную функциональность, а именно в следующих банкоматах банков-партнёров: - сети АТМосфера(Правексбанк, Форум, Креди Эгриколь, Кредитпромбанк, ОТП Банк, Дельтабанк, Пивденний, Легбанк и др.) - банков-партнёров: Укрсиббанк, Укрсоцбанк, Ощадбанк, Банк Крещатик.
Спасибо! Это усовершенствование очень сильно облегчает работу с зарплатной картой Сбербанка...
-
romanauscas
-
-
- Повідомлень: 1203
- З нами з: 23.11.09
- Подякував: 903 раз.
- Подякували: 124 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 24 жов, 2012 01:45
Когда отчетность за 3-й квартал появится?
-
Ревизор1
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 483
- З нами з: 20.02.12
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 130 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
21459 |
3576499 |
Сер 09 лип, 2025 17:59 nord
|
|
19 |
44614 |
|
|
401 |
166616 |
Сер 31 лип, 2024 18:13 won
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|