МР Банк (Сбербанк) - режим ліквідації

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 110111112113114 ... 660>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

МР Банк (Сбербанк) - режим ліквідації 3.1 5 380
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
28%
105
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
9%
34
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
50
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
102
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
89
Всього голосів : 380
Повідомлення Додано: П'ят 19 жов, 2012 01:04

  AlexJ написав:Козак-характерник
Т.е. не развернулись и не ушли, а таки стерпели, достоялись и взяли валюту из лап "злой собаки"!?
М-да, чистоплюйство, видать, - не характерная черта козаков... :)

Ні...там дві каси було.Інша касирка продала.А в ту касу чомусь взагалі черги не було.Взагалі нічого не зрозумів.Чим вона там займалася і який в неї клієнт був? :roll: І взагалі...чому я повинен був не купляти валюту,а йти?Це ж не діло.А сваритися з жінкою,сперечатися не в моєму характері.Відповідати хамством на хамство?Взагалі у відділенні якась атмосфера недоброзичлива.Всіх "построили" як піонєров.Кажу...аж розгубився... :P ...як у концтабір попав. :P А взагалі якщо серйозно таке ставлення до клієнтів не додає іміджу банку.Ганьба!
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 19 жов, 2012 01:10

  Козак-характерник написав:...А взагалі якщо серйозно таке ставлення до клієнтів не додає іміджу банку.Ганьба!

Согласен.
AlexJ
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 19 жов, 2012 01:16

  AlexJ написав:
  Козак-характерник написав:...А взагалі якщо серйозно таке ставлення до клієнтів не додає іміджу банку.Ганьба!

Согласен.

Взагалі нагадало відділення Привату по ПРИВЕТливости.Почекаємо,чи спрацює зворотній звязок.Відправив повідомлення.Начебто протягом 10 днів повинна бути відповідь.Хотілося б сподіватися,що це прикрий,поодинокий випадок,а не система у роботі і ставленні до клієнтів.
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 19 жов, 2012 09:04

Re: Сбербанк Росії

  Козак-характерник написав:.Як потім зясувалося від більш привітного охоронника,що коли обслуговують одного клієнта,то не можна,щоб хтось стояв за спиною і спостерігав за його операціями.І черга стоїть трохи далі від віконця каси.Але немає ніякої перегородки...нічого.Хто виміряє і як цю відстань?Не зрозуміло...
в Ялте в отделении на набережной тоже охранник отпихивает клиентов от кассы, я ему тоже сказала, что это не входит в его функции и он сразу ушел на свой пост, а в Алуште - ул. Хромых все стадом у кассы стоят :shock:, лучше уже ходить на набережную Алушты, меньше народу и приветливее обстановка;
в Киеве была всего в одном отделении и хотела сделать перевод, так сертификат- ключей закончился у экономиста :evil:
всегда думаю, как россиянам повезло, у них такой "банк", другого у них выбора просто нет :mrgreen:
kievlyanka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 21084
З нами з: 25.01.11
Подякував: 675 раз.
Подякували: 824 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 19 жов, 2012 11:13

  kievlyanka написав:
  Козак-характерник написав:.Як потім зясувалося від більш привітного охоронника,що коли обслуговують одного клієнта,то не можна,щоб хтось стояв за спиною і спостерігав за його операціями.І черга стоїть трохи далі від віконця каси.Але немає ніякої перегородки...нічого.Хто виміряє і як цю відстань?Не зрозуміло...
в Ялте в отделении на набережной тоже охранник отпихивает клиентов от кассы, я ему тоже сказала, что это не входит в его функции и он сразу ушел на свой пост, а в Алуште - ул. Хромых все стадом у кассы стоят :shock:, лучше уже ходить на набережную Алушты, меньше народу и приветливее обстановка;
в Киеве была всего в одном отделении и хотела сделать перевод, так сертификат- ключей закончился у экономиста :evil:
всегда думаю, как россиянам повезло, у них такой "банк", другого у них выбора просто нет :mrgreen:

Навпаки,я вдячний цьому охороннику за те,що хоч пояснив,що до чого.Він не відпіхував,просто ввічливо пояснив.Хоча це мабуть не його обовязки.А з менеджерів навіть ніхто не прийшов на допомогу.Треба якось попереджати клієнтів про правила обслуговування.З тих самих причин як і я,інші люди можуть попасти в незручну для себе ситуацію!Це пряма провина банку!Правила в студію!
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 19 жов, 2012 12:28

Відповідь на скаргу

АО «СБЕРБАНК РОССИИ» (далее - Банк) благодарит Вас за обращение. Отзывы наших клиентов очень ценны. Вы помогаете нам становиться лучше.

По поводу Вашего сообщения относительно обслуживания в Донецком отделении Банка №6, сообщаем следующее. Мы сожалеем, что данная ситуация оставила у Вас негативное впечатление об уровне сервиса в Банке. Одной из приоритетных задач АО «СБЕРБАНК РОССИИ» является постоянное совершенствование качества обслуживания и повышение эффективности работы. Комфорт клиентов во время обслуживания в Банке является для нас основополагающей ценностью.

Управление очередями в отделениях - одно из ключевых направлений работы с сотрудниками отделений. Мы провели расследование Вашего обслуживания в Донецком отделении №6, данная ситуация обсуждалась на совещании сотрудников отделения, с кассирами проведена дополнительная разъяснительная работа. Если аналогичная ситуация повторится, мы примем дополнительные дисциплинарные меры по отношению к ответственным сотрудникам.

Надеемся, в следующий раз уровень обслуживания в Банке будет соответствовать Вашим ожиданиям, и дальнейшее сотрудничество с Банком будем для Вас комфортным. Пожалуйста, в случае повтора некорректного общения сотрудников, сообщайте нам, позвонив на горячую линии Контакт-центра АО «СБЕРБАНК РОССИИ» по телефону 0-800-5-03-033 (бесплатно по территории Украины со стационарных номеров), или +38-044-354-15-15 (для звонков со стационарных номеров, за пределами Украины) или пишите по электронному адресу sbrf(at)sbrf.com.ua.

Начебто все вирішилося.Якщо випадково доведеться ще раз побувати у цьому відділенні,подивлюся,чи є якісь зміни. :roll:
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 22 жов, 2012 18:58

снятие в Атмосфере

Снимал недавно в Атмосфере денюжку с зарплатной карты, и на чеке выбило доступный остаток на счету. Это случайность или Вы учли пожелания клиентов? Раньше бесплатно в Атмосфере информация не раскрывалась...
romanauscas
 
Повідомлень: 1203
З нами з: 23.11.09
Подякував: 903 раз.
Подякували: 124 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 23 жов, 2012 16:19

ОТВЕТ: Снятие в Атмосфере

  romanauscas написав:Снимал недавно в Атмосфере денюжку с зарплатной карты, и на чеке выбило доступный остаток на счету. Это случайность или Вы учли пожелания клиентов? Раньше бесплатно в Атмосфере информация не раскрывалась...

Добрый день, уважаемый romanauscas. Это не случайность. АО "СБЕРБАНК РОССИИ" (далее - Банк) учитывает пожелания и отзывы клиентов для усовершенствования качества обслуживания. С 12 октября 2012 г. при снятии наличных средств на чек банкомата выводится остаток на счете. Оплата за данную операцию не взимается. Данная услуга активна в банкоматах АО "СБЕРБАНК РОССИИ" и банков, которые поддерживают данную функциональность, а именно в следующих банкоматах банков-партнёров:
- сети АТМосфера(Правексбанк, Форум, Креди Эгриколь, Кредитпромбанк, ОТП Банк, Дельтабанк, Пивденний, Легбанк и др.)
- банков-партнёров: Укрсиббанк, Укрсоцбанк, Ощадбанк, Банк Крещатик.
Aleksandra_sbrf
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 23 жов, 2012 17:36

  Aleksandra_sbrf написав:
  romanauscas написав:Снимал недавно в Атмосфере денюжку с зарплатной карты, и на чеке выбило доступный остаток на счету. Это случайность или Вы учли пожелания клиентов? Раньше бесплатно в Атмосфере информация не раскрывалась...

Добрый день, уважаемый romanauscas. Это не случайность. АО "СБЕРБАНК РОССИИ" (далее - Банк) учитывает пожелания и отзывы клиентов для усовершенствования качества обслуживания. С 12 октября 2012 г. при снятии наличных средств на чек банкомата выводится остаток на счете. Оплата за данную операцию не взимается. Данная услуга активна в банкоматах АО "СБЕРБАНК РОССИИ" и банков, которые поддерживают данную функциональность, а именно в следующих банкоматах банков-партнёров:
- сети АТМосфера(Правексбанк, Форум, Креди Эгриколь, Кредитпромбанк, ОТП Банк, Дельтабанк, Пивденний, Легбанк и др.)
- банков-партнёров: Укрсиббанк, Укрсоцбанк, Ощадбанк, Банк Крещатик.


Спасибо!
Это усовершенствование очень сильно облегчает работу с зарплатной картой Сбербанка...
romanauscas
 
Повідомлень: 1203
З нами з: 23.11.09
Подякував: 903 раз.
Подякували: 124 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 24 жов, 2012 01:45

Re: Сбербанк Росії

Когда отчетность за 3-й квартал появится?
Ревизор1
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 483
З нами з: 20.02.12
Подякував: 113 раз.
Подякували: 130 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 110111112113114 ... 660>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ФІДОБАНК (у стадії ліквідації) 1 ... 2144, 2145, 2146
Anonymous » Чет 06 жов, 2005 17:39
21459 3576499
Переглянути останнє повідомлення
Сер 09 лип, 2025 17:59
nord
19 44614
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
Аркада (у стадії ліквідації) 1 ... 39, 40, 41
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 16:19
401 166616
Переглянути останнє повідомлення
Сер 31 лип, 2024 18:13
won
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама