Приватбанк 2010-2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 12051206120712081209 ... 2296>
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 11:54

Re: Приватбанк

Только внимательно читаем:
  omak написав:"...У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку.

Вы где-то нашли слово "БЕЗКОШТОВНО"? ;)
apollo
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1434
З нами з: 17.08.12
Подякував: 12 раз.
Подякували: 373 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 12:03

  Dikoy написав:Доброго времени. На П24 есть 2 аккаунта (2 телефона). На один не могу зайти - не приходят СМС. Сутки подождал (иногда с задержкой потом пачка поступает) - ничего нет. В отделение (как вспомню...) идти не хочется. Что делать?



Уважаемый Dikoy, для проверки предоставленной информации и решения вопроса, уточните, пожалуйста, в личном сообщении, Ваши контактные данные, для обратной связи с Вами.
С уважением, ПриватБанк.
PrivatBank
 
Заблокований
Повідомлень: 8779
З нами з: 12.02.10
Подякував: 3 раз.
Подякували: 433 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 12:26

Re: Приватбанк

http://news.eizvestia.com/news-markets/ ... rivatbanka
всё большое,внушает не только восхищение,но волнение и страх...
над предисловием ,задумался,кому то ,такие выводы ,нужны....
Востаннє редагувалось aleks2009orion в Вів 05 лют, 2013 12:31, всього редагувалось 1 раз.
aleks2009orion
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 12:26

  Dikoy написав:Доброго времени. На П24 есть 2 аккаунта (2 телефона). На один не могу зайти - не приходят СМС. Сутки подождал (иногда с задержкой потом пачка поступает) - ничего нет. В отделение (как вспомню...) идти не хочется. Что делать?


Попробуйте в таких случаях написать в чат слова: не приходит смс. Чатовский робот сразу предлагает отправить тестовые смс на ваш телефон. После прохождения теста, обычно начинает работать. Это по всей видимости заморочки с смс-шлюзами, а не с приватом. И тест пытается настроиться на работоспособный в данный момент шлюз.
kolomatic
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 12:37

  omak написав:Вчора після роботи зайшов до відділення Привату на вул. Волоській у Києві щоб поповнити карту.
Працюють 2 каси - перед ними нікого. Я до каси №2- "ПОПОВНІТЬ КАРТУ" , а касирка мені - "Поповнення менше 10 000 грн через термінал, у мене в програмі стоїть обмеження".
У відділенні три ТСО - біля кожного по одному клієнту, наче нормально, скоро якойсь звільниться.
І тут виявляється, що один з ТСО несправний. Але ж ми маємо ще два - правда ж?
ОЙ, один з двох переповнений купюрами і більше не приймає.
От і маємо: дві касирки нудьгують в своїх віконцях, а перед единим "живим" терміналом черга з чотирьох чоловік. Скільки довелось би чекати - не знаю, бо плюнув і пішов.
Браво Приват! Це СУПЕРБАНК для тих, кому нема куди подіти вільний час!



Шановний omak, згідно внутрішньої політики ПриватБанку, поповнення карткового рахунку, сумою до 10 000гр. проводиться через термінал самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
PrivatBank
 
Заблокований
Повідомлень: 8779
З нами з: 12.02.10
Подякував: 3 раз.
Подякували: 433 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 14:51

  apollo написав:Только внимательно читаем:
  omak написав:"...У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку.

Вы где-то нашли слово "БЕЗКОШТОВНО"? ;)

ОБЯЗАН выдать. Понимаете? Даже если я не хочу и отбиваюсь руками и ногами банк ОБЯЗАН сделать эту справку и положить ее передо мной на стол. А дальше мои проблемы.
Saltan
Аватар користувача
 
Повідомлень: 538
З нами з: 09.02.11
Подякував: 18 раз.
Подякували: 102 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 15:04

  PrivatBank написав:
  omak написав:Вчора після роботи зайшов до відділення Привату на вул. Волоській у Києві щоб поповнити карту.
Працюють 2 каси - перед ними нікого. Я до каси №2- "ПОПОВНІТЬ КАРТУ" , а касирка мені - "Поповнення менше 10 000 грн через термінал, у мене в програмі стоїть обмеження".
У відділенні три ТСО - біля кожного по одному клієнту, наче нормально, скоро якойсь звільниться.
І тут виявляється, що один з ТСО несправний. Але ж ми маємо ще два - правда ж?
ОЙ, один з двох переповнений купюрами і більше не приймає.
От і маємо: дві касирки нудьгують в своїх віконцях, а перед единим "живим" терміналом черга з чотирьох чоловік. Скільки довелось би чекати - не знаю, бо плюнув і пішов.
Браво Приват! Це СУПЕРБАНК для тих, кому нема куди подіти вільний час!



Шановний omak, згідно внутрішньої політики ПриватБанку, поповнення карткового рахунку, сумою до 10 000гр. проводиться через термінал самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.

Даже если два из трех терминалов неисправны, а кассиры сидят и курят бамбук?
Ню-ню...
Перефразируя представителя привата - "Согласно внутренней политики ПриватБанка нас не волнуют проблемы клиента, как нам удобнее так вы (клиенты) и будете делать." :shock:
Saltan
Аватар користувача
 
Повідомлень: 538
З нами з: 09.02.11
Подякував: 18 раз.
Подякували: 102 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 16:30

  omak написав:Читаємо Інструкцію Нацбанку №492
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1172-03/page7
п. 20.6 останній абзац:
"...У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку."

Видати довідку - ОБОВ'ЯЗОК банку, а не послуга. Банк не має права вимагати за це гроші. На таке треба писати скаргу до Нацбанку.

Omak, Вы забыли одну пикантную подробность (или особенность) в работе приХвата: текущие счета никто не закрывает...
apstranger
Аватар користувача
 
Повідомлень: 668
З нами з: 29.07.12
Подякував: 17 раз.
Подякували: 115 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 16:34

украина оказалась в преддефолтном положении вследствие непродуманной и непрофессиональной экономической политики властей в течение предыдущих 2 лет, в том числе в финансово-банковской сфере. :mrgreen:
http://podrobnosti.ua/opinion/2013/02/05
samaritan36
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 05 лют, 2013 17:05

Re: Приватбанк

  PrivatBank написав:Шановний omak, згідно внутрішньої політики ПриватБанку, поповнення карткового рахунку, сумою до 10 000гр. проводиться через термінал самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.


"Гладко было на бумаге, да забыли про овраги".
Політика банку полягає в створенні черг перед єдиним працюючим ТСО з трьох, в той час, коли каси вільні? Мені така політика не до вподоби. Приват в Україні не єдиний банк.
omak
Аватар користувача
 
Повідомлень: 528
З нами з: 28.07.10
Подякував: 93 раз.
Подякували: 85 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 12051206120712081209 ... 2296>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 356052
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
159 106223
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 21:56
harry_
ПриватБанк (2010 - 2021) 1 ... 9036, 9037, 9038
Anonymous » Сер 22 вер, 2004 09:16
90371 21169650
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 20:51
Amethyst
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама