Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 10991100110111021103 ... 3136>
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 22:44

  Delta official написав:
  super_bizon написав:ждем мнение vimex и дельта официал по этому поводу...

Уважаемый super_bizon,
согласно "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті" пункта 4.1.1:
"Всі Картки, що випускаються Банком, є власністю Банку і не можуть бути передані в користування іншим особам, крім Держателя."
и пункта 4.3.3:
"Держатель не має права передавати Картку в користування іншим особам та розголошувати реквізити Картки. Використання Картки для розрахунків в мережі Інтернет має підвищений ризик."
Только держатель имеет право получить карту в отделении Банка. Спасибо за вопрос!


а как тогда зарплатные карты получает бухгалтер?

и еще вопрос - а когда вы ее почтой посылаете - это не передача 3м лицам?
super_bizon
 
Повідомлень: 534
З нами з: 16.01.12
Подякував: 67 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:06

  Delta official написав:Уважаемый super_bizon,
согласно "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті" пункта 4.1.1:
"Всі Картки, що випускаються Банком, є власністю Банку і не можуть бути передані в користування іншим особам, крім Держателя."
и пункта 4.3.3:
"Держатель не має права передавати Картку в користування іншим особам та розголошувати реквізити Картки. Використання Картки для розрахунків в мережі Інтернет має підвищений ризик."
Только держатель имеет право получить карту в отделении Банка. Спасибо за вопрос!

Звідки такий висновок?А хто каже про використання? Мова йде про ОТРИМАННЯ...Назвіть мені нормативно - правовий акт яким заборонено не користуватися, а ОТРИМУВАТИ картку? Я пред"являю довіреність посвідчену нотаріусом у встановленому законом порядку разом з Витягом про реєстрацію в Єдиному реєстрі довіреностей, в якій довіритель, пред"явивши всі передбачені законодавством документи - виявив свою волю представляти свої інтереси через мене,як свого представника і зокрема отримувати карточку в КОНКРЕТНОМУ банку!
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28837
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2244 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:10

https://online.deltabank.com.ua

Мне сегодня в банке выдали скретч-карту для доступа к онлайн-банкингу, я иду по адресу https://online.deltabank.com.ua как указано на карте и получаю такую страницу:

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>


Что это такое? Онлайн банкинг вообще работает?
olivera
 
Повідомлень: 520
З нами з: 09.05.12
Подякував: 22 раз.
Подякували: 130 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:21

  super_bizon написав:
  Delta official написав:
  super_bizon написав:ждем мнение vimex и дельта официал по этому поводу...

Уважаемый super_bizon,
согласно "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті" пункта 4.1.1:
"Всі Картки, що випускаються Банком, є власністю Банку і не можуть бути передані в користування іншим особам, крім Держателя."
и пункта 4.3.3:
"Держатель не має права передавати Картку в користування іншим особам та розголошувати реквізити Картки. Використання Картки для розрахунків в мережі Інтернет має підвищений ризик."
Только держатель имеет право получить карту в отделении Банка. Спасибо за вопрос!


а как тогда зарплатные карты получает бухгалтер?

и еще вопрос - а когда вы ее почтой посылаете - это не передача 3м лицам?

Уважаемый super_bizon,
при обслуживании зарплатного проекта со стороны Банка может быть направлен представитель, который совершает выдачу карт сотруднику Клиента - юридического лица, непосредственно на самом предприятии.
В случае, если производится дистанционная выдача карты, она регламентируется пунктом 4.1.10 "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті":
4.1.10. Порядок дистанційної схеми надання Картки:
4.1.10.1. Банк на власний розсуд може прийняти рішення щодо використання дистанційної схеми видачі картки Держателю;
4.1.10.2. при дистанційній схемі видачі Картки ПІН та Картка доставляються за допомогою поштового зв’язку. Один та/або обидва конверта доставляються рекомендованим листом з приміткою "особисто в руки";
4.1.10.3. картка надсилається в неактивному стані;
4.1.10.4. для активації картки Держателю необхідно пройти ідентифікацію, зателефонувавши до Служби Клієнтської підтримки Банку та/або за допомогою ПІНу через банкомат Банку або обома шляхами. Дії для активації Картки визначаються згідно регламенту Банку та внутрішніх процедур, які у вигляді інструкцій доводяться у листі Держателю, надісланому разом з Карткою;
4.1.10.5. фактом отримання Держателем картки та ПІНу вважається поштовий корінець та відсутність скарги Клієнта про пошкодження конверту/конвертів з Карткою та ПІНом, відправленої рекомендованим листом на адресу Банку протягом 2х робочих днів з дня отримання Картки та ПІНу.
Более детально с "Правилами надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті" Вы можете ознакомиться на сайте Банка http://deltabank.com.ua/f/1/personal/de ... rtkamy.pdf. Спасибо за вопросы!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:26

  Delta official написав:Уважаемый super_bizon,
при обслуживании зарплатного проекта со стороны Банка может быть направлен представитель, который совершает выдачу карт сотруднику Клиента - юридического лица, непосредственно на самом предприятии.
В случае, если производится дистанционная выдача карты, она регламентируется пунктом 4.1.10 "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті":
4.1.10. Порядок дистанційної схеми надання Картки:
4.1.10.1. Банк на власний розсуд може прийняти рішення щодо використання дистанційної схеми видачі картки Держателю;
4.1.10.2. при дистанційній схемі видачі Картки ПІН та Картка доставляються за допомогою поштового зв’язку. Один та/або обидва конверта доставляються рекомендованим листом з приміткою "особисто в руки";
4.1.10.3. картка надсилається в неактивному стані;
4.1.10.4. для активації картки Держателю необхідно пройти ідентифікацію, зателефонувавши до Служби Клієнтської підтримки Банку та/або за допомогою ПІНу через банкомат Банку або обома шляхами. Дії для активації Картки визначаються згідно регламенту Банку та внутрішніх процедур, які у вигляді інструкцій доводяться у листі Держателю, надісланому разом з Карткою;
4.1.10.5. фактом отримання Держателем картки та ПІНу вважається поштовий корінець та відсутність скарги Клієнта про пошкодження конверту/конвертів з Карткою та ПІНом, відправленої рекомендованим листом на адресу Банку протягом 2х робочих днів з дня отримання Картки та ПІНу.
Более детально с "Правилами надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті" Вы можете ознакомиться на сайте Банка http://deltabank.com.ua/f/1/personal/de ... rtkamy.pdf. Спасибо за вопросы!

Т.е при дистанционном способе все же есть посредник - почта....а почему физлицо с доверенностью не может получить карту для передачи владельцу карты?Карту ведь все равно будет активировать владелец? Все же мне кажется это утверждение верным... :P

"Минулі роки банки видавали карточки по довіреностях без проблем і не виникало таких нюансів, то виходить, що банки раніше грубо порушували ЗУ, а тепер взялися за розум? На мою думку це робиться з однієї причини-щоб гроші заробітчан , які не можуть приїжджати і оформляти ці карточки кожен рік - зависали на банківських рахунках, що є їм вигідно. НБУ - нівелюється саме поняття представлення інтересів через довіренийх осіб, оскільки, таким чином, завтра може МРЕВ заборонити мені знімати з обліку автомобіль довірителя бо в них не буде гарантій,що я не продам машину чи не розіб"ю її, або , наприклад Державний Реєстратор відмовиться реєструвати право власності на нерухоме майно через представника..."
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28837
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2244 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:29

maxim_bo Нет, хочу сказать лишь то, что банк должен организовать работу, чтобы мне не приходилось называть свои данные для идентификации в присутствии других людей. А если я лично пришел в банк и предьявил паспорт, неужели меня работник банка не может идентифицировать и выдать мне информацию по договору, к которой он имеет доступ как работник.
Vitaliy987654321
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:33

После обращения через интернет, мне позвонили из банка для уточнения информации. Все мои претензии были рассмотрены и удовлетворены. Документы, которые я просил от банка, получены мной. Был сделан пересчет и переплаченную по кредиту сумму мне вернули через кассу банка. У меня больше претензий к банку нет. Спасибо работнику киевского офиса банка Наталье!
Vitaliy987654321
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:33

  Delta official написав:4.1.10. Порядок дистанційної схеми надання Картки:
4.1.10.1. Банк на власний розсуд може прийняти рішення щодо використання дистанційної схеми видачі картки Держателю;

Вот вот... :P Так почему доверенное лицо со всеми полномочиями не может получить карту для передачи владельцу?
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28837
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2244 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:34

  Козак-характерник написав:
  Delta official написав:Уважаемый super_bizon,
согласно "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті" пункта 4.1.1:
"Всі Картки, що випускаються Банком, є власністю Банку і не можуть бути передані в користування іншим особам, крім Держателя."
и пункта 4.3.3:
"Держатель не має права передавати Картку в користування іншим особам та розголошувати реквізити Картки. Використання Картки для розрахунків в мережі Інтернет має підвищений ризик."
Только держатель имеет право получить карту в отделении Банка. Спасибо за вопрос!

Звідки такий висновок?А хто каже про використання? Мова йде про ОТРИМАННЯ...Назвіть мені нормативно - правовий акт яким заборонено не користуватися, а ОТРИМУВАТИ картку? Я пред"являю довіреність посвідчену нотаріусом у встановленому законом порядку разом з Витягом про реєстрацію в Єдиному реєстрі довіреностей, в якій довіритель, пред"явивши всі передбачені законодавством документи - виявив свою волю представляти свої інтереси через мене,як свого представника і зокрема отримувати карточку в КОНКРЕТНОМУ банку!

Шановний Козак-характерник,
згідно пункту 5.1 договору "На відкриття поточного рахунку з використанням платіжної картки та обслуговування платіжної карти":
"З підписанням цього Договору Клієнт засвідчує, що він ознайомлений
з Правилами
, Тарифами та погоджується вважати їх обов’язковими до
застосування до відносин, які виникли на підставі цього Договору";
згідно пункту 4.1.1 "Правил надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті":
"Всі Картки, що випускаються Банком, є власністю Банку і не можуть бути передані в користування іншим особам, крім Держателя"
Таким чином, карта може бути передана в користування лише Держателю. Дякуємо за питання!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 17 тра, 2013 23:37

Re: Дельта

https://online.deltabank.com.ua/ - так и не работает...

такое вообще случалось раньше? или вообще ИБ часто падает?
dnn
 
Повідомлень: 36
З нами з: 19.10.11
Подякував: 4 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 10991100110111021103 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 214117
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 138572
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18075
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама