Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Clientage, номер поточного вони бачать. Не бачать номерів депо, кредитних і ощадних в не рідному відділенні. Треба буде сідати за комп менеджерів і заходити в ІБ Руського стандарту.
tatop написав:Clientage, номер поточного вони бачать. Не бачать номерів депо, кредитних і ощадних в не рідному відділенні. Треба буде сідати за комп менеджерів і заходити в ІБ Руського стандарту.
А вариант И почему в отд. нема компа с доступом к ИБ ?!
tatop написав:Не бачать номерів депо, кредитних і ощадних в не рідному відділенні. Треба буде сідати за комп менеджерів і заходити в ІБ Руського стандарту.
та все вони бачать тіки не зразу й не всі... так в прозі хитро заховане усе, але інфу добути мона.
Інформуємо Вас про те, що взаємини Клієнта та Банку в рамках Кредитного договору регулюються "Умовами надання та обслуговування платіжних карток ПАТ" Банк Руский Стандарт "(далі - Умови). Згідно Умов Банк має право вносити зміни в тарифи на операції та послуги Банку.
У зв`язку з чим, починаючи з 15.03.2013р. Банком були внесені зміни до тарифів карткових продуктів «Фокстрот MasterCard Unembossed (Україна)» і «Фокстрот MasterCard Unembossed Арсенал (Україна)». Згідно даних тарифів, плата за оформлення та щорічне обслуговування картки стягується в розмірі 150,00 грн. в перший робочий день календарного місяця, наступного за початком обчислення другого року від дати емісії карти. Дата емісії картки визначається як термін закінчення картки (зазначений на лицьовій стороні картки) «мінус» два роки.
Відповідно, якщо Кредитна картка емітована Банком у квітні 2012р., то згідно діючих тарифів, набравших чинності з 15.03.2013р. плата за оформлення та щорічне обслуговування картки, у розмірі 150 грн. стягується через один рік після емісії картки (в квітні 2013р.), плата за щорічне обслуговування картки, яка за старих умов мала бути списана в перший день місяця, наступного за місяцем, в якому біло відкрито рахунок, після року користування карткою, повторно списана не буде.
Беручи до уваги вищезазначену інформацію, повідомляємо, що комісія Банку за оформлення та щорічне обслуговування картки нарахована правомірно.
Оновлена інформація стосовно тарифів, найближчим часом буде розміщена на сайті Банку.
Приносимо щирі вибачення за незручності та висловлюємо сподівання на подальшу співпрацю з Вами.
З повагою, Олександра Рубан
А тарифи досі не оприлюднені на сайті. Отже, побори заднім числом триватимуть.
12. Ежемесячная страховая премия за Программу страхования финансовых рисков «Защита от мошенничества» 12 грн. 13. Ежемесячная страховая премия за Программу страхования финансовых рисков «Страхование личных вещей» 12 грн. 14. Ежемесячная страховая премия за Программу страхования от несчастных случаев 12 грн.
1) партнеры: Креди Агриколь и Крещатик + вся сеть Евронет 2) не обязательно
За ответ на второй вопрос спасибо, нашел на сайте подтверждение. По поводу ответа на первый вопрос, не могли бы Вы подсказать следующее: Откуда информация по банкам-парнерам (если не трудно - ссылку)? У Евронет есть сайт на котором можно посмотреть расположение банкоматов? Заранее спасибо! P.S. Нашел инфу по банкам-парнерам в разделе Платежи и переводы/Банкоматы парнеров и терминалы (http://www.rsb.ua/payments/servicepayme ... lspartner/). Почему такую информацию не размещают в разделе О банке/Банкоматы и терминалы (http://www.rsb.ua/about/atms/) - загадка... Качество организации представления информации на сайте - а сайт - это есть первое, с чем сталкивается новый потенциальный клиент банка - мягко говоря не впечатляет... Столько нужно наклацать чтобы найти ответы на простейшие вопросы в совершенно неочевидных местах...
Востаннє редагувалось Ревизор1 в Нед 19 тра, 2013 23:18, всього редагувалось 2 разів.