Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
maxprofit написав:Колеги, а хтось переконувався на власному досвіді, чи краще тримати 10000 грн на ОК1 цілий місяць під 13%, чи 2 раза на місяць класти їх на онлайн депо на 14 днів під 15% ??
...а посчитать?
Якщо покласти на ощадну карту 1 числа одного місяця (в якому 31 день), зняти 1 числа наступного місяця, то має бути нараховано 106,80 грн. Якщо відкрити онлайн депо 1 числа одного місяця, перекласти 15-го, він закінчиться 29-го, то має бути нараховано 106,85 грн. Я б обрав карту, недолік, що на карті треба тримати на 3 дні довше, але перевага, що в разі потреби можна знімати вільно і не втрачаються проценти за один день.
maxprofit написав:Колеги, а хтось переконувався на власному досвіді, чи краще тримати 10000 грн на ОК1 цілий місяць під 13%, чи 2 раза на місяць класти їх на онлайн депо на 14 днів під 15% ??
...а посчитать?
Якщо покласти на ощадну карту 1 числа одного місяця (в якому 31 день), зняти 1 числа наступного місяця, то має бути нараховано 106,80 грн. Якщо відкрити онлайн депо 1 числа одного місяця, перекласти 15-го, він закінчиться 29-го, то має бути нараховано 106,85 грн. Я б обрав карту, недолік, що на карті треба тримати на 3 дні довше, але перевага, що в разі потреби можна знімати вільно і не втрачаються проценти за один день.
Перевірте орфографію в ІБ - око ріже. http://fotohost.org/images/a106ee59-30kB.jpg І коли я побачу рахунки по ЖЕК і Київенерго, якщо сьогодні в обід додав підписку на ці організації в ІБ?
Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
consul написав:Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
Не будет проведена 100%. А денежки могут вернуть и через 30 дней
consul написав:Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
unlock написав:Перевірте орфографію в ІБ - око ріже. http://fotohost.org/images/a106ee59-30kB.jpg І коли я побачу рахунки по ЖЕК і Київенерго, якщо сьогодні в обід додав підписку на ці організації в ІБ?
Шановний unlock, дякуємо, що проінформували про наявність даної проблеми. Інформація передана у відповідальний підрозділ для прийнятті відповідних мір. Сподіваємося, що якість надання банківських послуг буде відмічена вами вже найближчим часом. Після створення підписки на отримання рахунків, в регламент, що діє індивідуально у кожного окремого постачальника комунальних послуг, компанія виставляє Клієнту рахунок в системі "Інтернет Банк Дельта". Дякуємо за звернення!
consul написав:Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
Уважаемый consul, в описанном Вами случае, если сумма будет списана со счета, Вы можете обратиться в Дельта Банк с письменным заявлением на оспаривание данной транзакции, со своей стороны Банк приложит все усилия, чтобы помочь Вам в сложившейся ситуации. Благодарим за обращение!
Востаннє редагувалось Delta official в Пон 10 чер, 2013 08:05, всього редагувалось 1 раз.