Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
clientage написав:Delta official http://pokupon.ua/kiev/tovary/18614-nuz ... n-na-schet а де там у них анкета, которую нуна заполнить? друзья уже 5 раз жмут на кнопку "Получить" и вверху странички и внизу, а анкеты все нема и нема. Уже 5 купонов купили, мож еще десяток замутить? Они ребята простые
Уважаемый clientage, сообщаем, что сервис работает в штатном режиме. Попробуйте, пожалуйста, воспользоваться другим браузером. Благодарим Вас за обращение.
не фурычит А мона получить сюда ПРЯМУЮ ссылку на эту анкету ?
Уважаемый clientage, для заполнения анкеты необходимо авторизироваться на сайте http://pokupon.ua и в разделе http://pokupon.ua/kiev/tovary/18614-nuz ... n-na-schet нажать на кнопку "Получить", после чего откроются поля для заполнения данных. Повторно подтверждаем, что сервис работает в штатном режиме. Спасибо за вопрос.
Востаннє редагувалось Delta official в Чет 13 чер, 2013 14:14, всього редагувалось 1 раз.
Delta official написав:Уважаемый sta1178, мы проверили предоставленную Вами информацию. Сообщаем, что СМС-сообщения Банком отправляются своевременно. Просим обратиться к оператору мобильной связи.
это как? в смысле куда звонить? (киевстар)
кстати, час назад платил через ИБ Укрсиба. СМС пришел вовремя.[/quote]
Уважаемый sta1178, в таком случае предлагаем обратиться на горячую линию ПАО "Киевстар", так как СМС-сообщение со стороны Дельта Банка было отправлено. Спасибо за вопрос.[/quote]
Ну вот результат - пришел первый пароль с опозданием на пол часа. Сеанс закрыт по тайм ауту... Со второй попытки пришел сразу. Платеж прошел. Так что думаю проблема все же на стороне банка
Козак-характерник написав:Хотели...но не получилось...свои контакты не давал...
А им и не надо давать контакты, по малейшей информации всех вычисляют
Так я же не простой козак...а характерник...
Д. І. Яворницький у своїй "Історії запорізьких козаків": "...серед них завжди були так звані "характерники", котрих ні вода, ні шабля, ні звичайна куля, крім срібної, не брали. Такі "характерники" могли відмикати замки без ключів, плавати човном по підлозі, як по морських хвилях, переправлятися через ріки на повстині чи рогожі, брати голими руками розпечені ядра, бачити на кілька верстов навколо себе за допомогою особливих "верцадел", жити на дні ріки, залазити й вилазити з міцно зав'язаних чи навіть зашитих мішків, "перекидатися" на котів, перетворювати людей на кущі, вершників на птахів, залазити у звичайне відро й пливти в ньому під водою сотні і тисячі верстов"
Козак-характерник написав:Хотели...но не получилось...свои контакты не давал...
А им и не надо давать контакты, по малейшей информации всех вычисляют
Так я же не простой козак...а характерник...
Д. І. Яворницький у своїй "Історії запорізьких козаків": "...серед них завжди були так звані "характерники", котрих ні вода, ні шабля, ні звичайна куля, крім срібної, не брали. Такі "характерники" могли відмикати замки без ключів, плавати човном по підлозі, як по морських хвилях, переправлятися через ріки на повстині чи рогожі, брати голими руками розпечені ядра, бачити на кілька верстов навколо себе за допомогою особливих "верцадел", жити на дні ріки, залазити й вилазити з міцно зав'язаних чи навіть зашитих мішків, "перекидатися" на котів, перетворювати людей на кущі, вершників на птахів, залазити у звичайне відро й пливти в ньому під водою сотні і тисячі верстов"
she_ne_investor написав:Water О, цікаво. Тільки що зателефонував у відділення, уточнити, чи готова картка.
ІМНО, процедуру бажано трохи змінити - не узгоджувати дату, а просто повідомляти клієнта, що йому зателефонують з відділення, куди повинна прийти картка, як тільки її можна буде там отримати.
Точно, только что позвонили из моего отделения, сказали что карта приехала, согласовали дату и время подписания договора и получения карты.
Козак-характерник написав:Д. І. Яворницький у своїй "Історії запорізьких козаків": "...серед них завжди були так звані "характерники", котрих ні вода, ні шабля, ні звичайна куля, крім срібної, ......
Що ж то кляті турки підсипали пану Яворницькому до кальяну?
she_ne_investor написав:ІМНО, процедуру бажано трохи змінити - не узгоджувати дату, а просто повідомляти клієнта, що йому зателефонують з відділення, куди повинна прийти картка, як тільки її можна буде там отримати.
Шановний she_ne_investor, приносимо вибачення за ситуацію, що склалася! Просимо надати ваші дані (ПІБ/ІПН/№ угоди) на скриньку Delta official для врегулювання даної ситуації.