Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
_Mykola_ написав:И, почему тогда "обычные, старые, простые" "Активные деньги" продолжают обслуживаться и условия по ним не изменились??? Может все же дело в том, что в них есть 1% за снятие наличных, и эти карты более выгодны банку?
Вы крайне нелояльный клиент. Вот банк для лояльных старается: https://my.ukrsibbank.com/ua/personal/news/?id_12=1894 з метою прояву лояльності, Банк обмежує максимальну суму комісії, що стягується при перерахування коштів з рахунку. Розмір комісії за перерахування коштів з поточного рахунку в новій редакції: 1% від суми транзакції, мін. комісія — 12 грн, макс. комісія — 1 000 грн (попередня редакція — 1%, мінімум 12 грн).
Лояльные это те, кто от 100 тыс грн за раз перечисляют. А Вы нелояльный.
gepik написав:1.Якими додатковими послугами обгрунтовано списання 100 грн? 2.якщо на рахунку на момент списання було менше 100 грн, чи означає, що клієнт ще залишиться ВИННИМ Банку? О_о 3. де гарантії, що завтра не буде встановлена додаткова комісія на обслуговування картрахунків, скажімо у 10000 грн?
1. Дана комісія списується за відсутність операцій за рахунком протягом тривалого часу. Можливість списання комісії передбачена тарифами 2. Якщо на рахунку на момент списання було менше 100 грн., то комісія списується у розмірі фактичного залишку. Отже, винним банку клієнт не залишиться. 3. При встановленні розміру зазначеної комісії банк детально аналізує та враховує ряд факторів, у тому числі розмір аналогічних комісій в інших фінансових установах країни. Ми намагаємося бути максимально об’єктивними у визначенні розміру комісій.
USB дякую за відповідь. проте я так і не зрозумів, у якому пункті вашого договору передбачено зняття комісії за відсутність операцій? Чому в стандартному договорі немає визначення терміну одноразова комісія? яким чином зняття такої комісії відповідає чинному законодавству, а саме статті Цивільного Кодексу 1011 про договір комісії? прошу продовжити наше плідне спілкування. знайшов ось такий пункт в "Правила (договірні умови) комплексного розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб – клієнтів АТ «УкрСиббанк», 6.1.8. Порядок та підстави зміни Тарифів. але там зазначено 6.1.8.1. Якщо інше не передбачено Договором, про встановлення нових та/або зміну діючих Тарифів та/або процентної ставки, Банк повідомляє Клієнта шляхом розміщення відповідних повідомлень на дошках оголошень у приміщеннях установ Банку та/або іншим способом не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати вступу в дію нових Тарифів та/або процентної ставки. у нашому випадку між оголошенням і зміною тарифу - 4(!) дні окрім того, в іншому цікавому документі під назвою "Типові правила проведення операцій за поточними (картковими) рахунками, відкритими для фізичних осіб" (Опубліковано: газета „Голос України” №98(4848) 1 червня 2010р. Діють з 16.06.2010 р.) зазначено - 5.17.1.2. При відкритті Рахунку "Активні гроші" на нього встановлюється незнижувальний залишок в розмірі, визначеному Тарифами «Активні гроші». У нашому випадку, після списання комісії на рахунку залишилося 0,00 грн. прошу відповісти, чи означає це, що Банк в односторонньому порядку розірвав з Клієнтом договір? ще один витяг з типових правил 14.3.6. У разі відсутності операцій за Рахунком Клієнта протягом більше ніж 12 (дванадцять) місяців поспіль Банк може відмовитись від виконання Договору та закрити Рахунок самостійно без згоди та інформування Клієнта. 14.3.7. Після закриття Рахунку залишок коштів на ньому буде виданий готівкою або перерахований на інший, визначений Клієнтом рахунок в порядку та на умовах, визначений п. 3.3.5 цих Правил. як це розуміти? знаєте, я не юрист, але у мене виникло аж надто багато запитань...здебільшого риторичних, погодьтеся.
Востаннє редагувалось gepik в П'ят 26 лип, 2013 15:21, всього редагувалось 5 разів.
gepik написав:1.Якими додатковими послугами обгрунтовано списання 100 грн? 2.якщо на рахунку на момент списання було менше 100 грн, чи означає, що клієнт ще залишиться ВИННИМ Банку? О_о 3. де гарантії, що завтра не буде встановлена додаткова комісія на обслуговування картрахунків, скажімо у 10000 грн?
1. Дана комісія списується за відсутність операцій за рахунком протягом тривалого часу. Можливість списання комісії передбачена тарифами 2. Якщо на рахунку на момент списання було менше 100 грн., то комісія списується у розмірі фактичного залишку. Отже, винним банку клієнт не залишиться. 3. При встановленні розміру зазначеної комісії банк детально аналізує та враховує ряд факторів, у тому числі розмір аналогічних комісій в інших фінансових установах країни. Ми намагаємося бути максимально об’єктивними у визначенні розміру комісій.
По пункту 1 Подскажите когда же откорректировали тарифы, на предмет установки единоразовой комиссии в 100 грн. например здесь (в шапке тарифов даты изменения нет!)? https://my.ukrsibbank.com/common/upload ... i_plus.xls
по третьему пункту, назовите хоть один-два банка которые установили такие драконовские тарифы за неактивность дебетных карт???