|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 12 сер, 2013 16:29
<LeV> написав:Delta official В каких отделениях банка можно сдать старые поврежденные доллары. На них присутствует желтизна. Сколько будет стоить данная операция или комиссия.
Уважаемый <LeV>, сообщаем, что на сегодняшний день такая услуга в Дельта Банке не предоставляется. Спасибо за вопрос.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 18:30
Delta official написав: <LeV> написав:Delta official В каких отделениях банка можно сдать старые поврежденные доллары. На них присутствует желтизна. Сколько будет стоить данная операция или комиссия.
Уважаемый <LeV>, сообщаем, что на сегодняшний день такая услуга в Дельта Банке не предоставляется. Спасибо за вопрос.
Странно, тогда почему в отделении №35 видел возле кассы документик с описанием какие банкноты иностранной валюты считаются ветхими, и что их можно сдать с комиссией... ЗЫ. Спасибо за исправление номера карты в приходящих смс (уже подвязана новая карта). 
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5633
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 18:38
Delta official И, снова квитанция при пополнении карты в "родных" отделениях... Напрягает подписывать квитанцию сбоку и на пустой части квитанции, где кассир отделения ставит свою галочку для подписи... И, аналогично ставит печать банка сбоку на пустой части квитанции которую отдает клиенту...
Может все-таки примете на вооружение опыт кредитпромбанковских отделений с нормальной квитанцией?
-
_Mykola_
-
-
- Повідомлень: 5633
- З нами з: 09.02.09
- Подякував: 689 раз.
- Подякували: 726 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 18:45
_Mykola_ написав:Delta official И, снова квитанция при пополнении карты в "родных" отделениях... Напрягает подписывать квитанцию сбоку и на пустой части квитанции, где кассир отделения ставит свою галочку для подписи... И, аналогично ставит печать банка сбоку на пустой части квитанции которую отдает клиенту... Может все-таки примете на вооружение опыт кредитпромбанковских отделений с нормальной квитанцией?
Уважаемый _Mykola_,спасибо за предложение.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 18:49
Зайшов сьогодні у відділення щоб забрати свої карти голд. Менеджер нічого не сказавши почав відразу їх активувати. Продиктував номер карти, передав слухавку мені, де дівчинка почала випитувати дані ідентифікації типу ПІП, день народження, слово-пароль... Звісно я відмовився це називати - у відділені купа народу! На моє питання чи завжди вони так роблять, той а\відповідає - так! Ні, я звісно розумію, що комусь це може бути зручно. Але не таким же способом! Може б менеджер себе натомість ідентифікував?
-
pashuha
-
-
- Повідомлень: 198
- З нами з: 28.10.09
- Подякував: 28 раз.
- Подякували: 24 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 18:56
pashuha написав:Зайшов сьогодні у відділення щоб забрати свої карти голд. Менеджер нічого не сказавши почав відразу їх активувати. Продиктував номер карти, передав слухавку мені, де дівчинка почала випитувати дані ідентифікації типу ПІП, день народження, слово-пароль... Звісно я відмовився це називати - у відділені купа народу! На моє питання чи завжди вони так роблять, той а\відповідає - так! Ні, я звісно розумію, що комусь це може бути зручно. Але не таким же способом! Може б менеджер себе натомість ідентифікував?
Шановний pashuha, повідомляємо, що у Вас є можливість активувати нові картки у будь який час після їх отримання. Для цього достатньо звернутися у Контакт-Центр Банку за номерами 0800500600 або 044-428-95-95. Для зручності Клієнтів менеджер ініціює активацію одразу після видачі карток Клієнту у відділенні, але якщо у Вас є бажання відтермінувати процес активації з будь-яких причин, Вам надається можливість звернутися до Контакт-Центру Банку пізніше у зручний для Вас час. Дякуємо за те, що поділилися думкою.
Востаннє редагувалось Delta official в Пон 12 сер, 2013 19:57, всього редагувалось 1 раз.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 19:33
pashuha написав:Зайшов сьогодні у відділення щоб забрати свої карти голд. Менеджер нічого не сказавши почав відразу їх активувати. Продиктував номер карти, передав слухавку мені, де дівчинка почала випитувати дані ідентифікації типу ПІП, день народження, слово-пароль... Звісно я відмовився це називати - у відділені купа народу! На моє питання чи завжди вони так роблять, той а\відповідає - так! Ні, я звісно розумію, що комусь це може бути зручно. Але не таким же способом! Може б менеджер себе натомість ідентифікував?
Такая же фигня и в Платинуме.
-
ekantashivo
-
-
- Повідомлень: 270
- З нами з: 06.04.07
- Подякував: 246 раз.
- Подякували: 60 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 19:41
ekantashivo написав: pashuha написав:Зайшов сьогодні у відділення щоб забрати свої карти голд. Менеджер нічого не сказавши почав відразу їх активувати. Продиктував номер карти, передав слухавку мені, де дівчинка почала випитувати дані ідентифікації типу ПІП, день народження, слово-пароль... Звісно я відмовився це називати - у відділені купа народу! На моє питання чи завжди вони так роблять, той а\відповідає - так! Ні, я звісно розумію, що комусь це може бути зручно. Але не таким же способом! Може б менеджер себе натомість ідентифікував?
Такая же фигня и в Платинуме.
а мне через пару часов перезвонили из колл-центра, спросили удобно ли мне говорить и активировали карту.Это про платину. Но то что менеджер ничего не сказал, это маленький косяк.
-
avmaks
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 265
- З нами з: 05.08.13
- Подякував: 9 раз.
- Подякували: 5 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 20:15
pashuha написав:Зайшов сьогодні у відділення щоб забрати свої карти голд. Менеджер нічого не сказавши почав відразу їх активувати. Продиктував номер карти, передав слухавку мені, де дівчинка почала випитувати дані ідентифікації типу ПІП, день народження, слово-пароль... Звісно я відмовився це називати - у відділені купа народу! На моє питання чи завжди вони так роблять, той а\відповідає - так! Ні, я звісно розумію, що комусь це може бути зручно. Але не таким же способом! Може б менеджер себе натомість ідентифікував?
Забирал голд зимой, отдали без вопросов. Предложили подойти к охраннику, он поможет позвонить на Инфо линию для активации карты - улыбнуло, отказался. Звонил сам когда было удобно.
-
2XL
-
-
- Повідомлень: 4354
- З нами з: 13.12.12
- Подякував: 751 раз.
- Подякували: 271 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 12 сер, 2013 20:53
Как оплатить коммунальные услуги через интернет банкинг?
Месяц назад оформил подписку, счета пришли, оплатил. Второй месяц счетов уже нет (подписки активны)
-
Boundless
-
-
- Повідомлень: 2309
- З нами з: 12.02.08
- Подякував: 89 раз.
- Подякували: 147 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
214083 |
|
|
337 |
138572 |
|
|
34 |
18074 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|