випускати 100тисячами персоналу 20-50тис. авто на рік - це якось дивно?
|
|
![]() Годувати можна по різному. Можна годувати насипаючи мишку каші без масла, можна з маслом, а можна с маслом і мясом. Ви пропонуєте забрати це масло в більше 100 тисяч українців і віддати її Китайцям, тому що вам кортить їздити на Китайських развалюхах, а не на наших развалюхах. От такой от патрітотизм.
1. "Хай власники автозаводів самі думають як зробити підприємства прибутковими та рентабельними" А моя хата скраю нічого не знаю? 2. Капіталізм ніяк не заперечує протекціоністкої політики, кейнсіанства, меркантелізму і так далі. Це все методи ведення конкуренції. 3. Купити захочить на металобрухт. Кому потрібен завод без збуту? 4. Звільнених працівників - будемо кормити ми з вами. А на СТО вже працюють люди.
![]() По перше їх випуски набагто більші ніж ви приводити цифри, пошукайте і знайдете реальні випуски. По друге. Не дивно. Тому що рахується трохи інакше. Безпосередньо працює менша кількість людей, але кожна людина годує податками як мінімум ще 1 людину. Також людей годує саме підприємство сплачуючи податки. Окрім того в системі обслуговування виробництва - метал, деталі та інші постачальники які втрать збут. Тобто берете персонал ЗАЗ (і його повьязаних компаній) і сміливо множите на 6 разів. Отримуєете скільки людей залишаться без хліба.
![]()
http://news.finance.ua/ua/~/1/2013/08/19/307521 тобто за нескладними підрахунками 2013 випустять приблизно 34-50тис.
тільки ЗАЗ 2003 69,6 тис. 2004 126,0 тис. 2006 193,1 тис. 2007 282,3 тис. 2008 257,6 тис. 2009 46,18 тис. 2011 39,964 2012 42,695 ![]() vmlevchuk
Дайте відповідь на питання навіщо зберігати автовиробництво, якщо втрачено конструювання авто. За останні 20 років людей тисячами звільняли заводи та фабрики, які випускали комбайни, трактори, телевізори, цукор, аллюміній, літаки. Нікого не цікавили ці люди. Є простий закон ринку - якщо товар неконкурентний, то виробництво згортають. Може варто побудувати новий автозавод, який буде випускати конкурентноздатні авто? P.S. дякую за цікаву тему http://forum.finance.ua/topic135000.html Для ЗАЗ найкращим виходом вважаю націоналізацію та зміну менеджменту. Якщо державі та уряду так важливо зберегти автопром. Це краще ніж дотувати приватний бізнес та примушувати 200тис. співвітчизників купувати авто на $2тис/ дорожче. Ці зекономлені кошти близько $400млн населення мало б змогу направити на купівлю інших товарів, а тому числі і українського виробництва.
![]() менеджмент може бути краще, ніж зараз - згодні? націоналізація та зміна менеджменту - опробувана тактика(є приклади навіть США), держава може найняти іноземних ТОПів для того, щоб вивести завод(галузь) з кризи. Держава може дати кредитні ресурси, якщо хоче мати працюючий автопром для розробки нових, дешевих моделей. Існуючий власник навіть не додумався найняти кращих світових менеджерів. Але головна трагедія українського автопрому не особистості, а відсутність попиту на авто ціною 80-130тис. грн більше ніж 200тис. авто на рік через низьку середню зарплату. В той же час китайці, індуси та інші спромоглись налагодити випуск авто сегменту 40-60тис. грн різних моделей. Навіть Sens знаходить свого покупця, але його виробництво можна здешевити. Востаннє редагувалось tobias в Пон 02 вер, 2013 14:01, всього редагувалось 1 раз.
![]() tobias
Вот видите, и уж никак не 20 тысяч автомобилей. А пару лет назад и подавно не 20 тысяч. Потому вопрос и стоял. Да увольняли много людей, это причина чтобы уволить еще? На счет расчета секономленных средств. Давайте посчитает, как вы говорите "несложный расчет". Хотите считать от затрат - пожалуйста. И так машина стоит - 10 тыс. дол. (предположим для простоты расчета). Эти 10 тыс, дол идут к нац. проиводителю - это зарплат и материалы, в основном национального производителя, то есть в стране остаеться пусть 9 тыс. дол. с машины. Множим на производство (пусть будет минимум 40 тысяч) - получим 360 миллионов дол. остаеться в стране. Это только ЗАЗ. Но в стране есть другие производители. Часть ЗАЗ там не более 50%, или даже меньше. То есть можна умножить цифру в два раза и не прогадаем. (И это все по 2013 году считаем, а до 2008 года там суммы совсем другие ходили, и производство достигало полумиллиона машин в год!) Таким образом економия народа Украины составляет 720 миллонов дол. США. В то время как по вашим расчетом - всего лишь 400 млн. дол. США. И это если не считая что с уходом основного игрока - цены на импортные авто могут и не упасть, как наивно думает население - а наоборот вырасти, поскольку конкуренция уменьшиться. Мало того 400 млн.. дол США - это те средства которые не факт что пойдут на товары украинского производителя, а пойдут на нац. производителя в обьеме не более 50-60% как и составляет доля импорта в составе потребления среднего Украинца. И так далее. А еще вот интересно - откуда у украинца будут средства покупать иностранную машину, если работы то все равно не фига нет. Разве что ехать к этим буржуям и там на заводе делать машины. Мало того если мы так будет относиться к нац. производителю то украинцу просто будет не найти куда вложить секономленные 2 тыс. дол. в нац. товар - если его не будет.
![]() Не згодні. Приведіть приклад коли менеджер найнятий державою показував хороші результати і міг вивести компанію на світовий рівень. Не обовьязково авто промилсовість. Щоб це не було виключенням - спробуйте скласти список хоча б з 10 менеджерів світу. Дьякуємо. П.С. Чекаємо Вас через півроку коли ви перериєте інтернет, посидете в біліотеках і сможете представити нам список хоча б з 6-7 імен.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|