Где это написано?

|
|
![]() Козак-характерник Было такое в Без границ.Сейчас действительно нет на сайте.С апреля где то висело-При условии ежемесячного пополнения счета не менее 1000гр в течении 6 месяцев,в первый и шестой месяц получите бонус-по 100гр на счет.Первую сотню дали уже.Думаю и вторую не зажмут:-)
![]() Re: Идея (Плюс) БанкТимчасова недоступність СДО інтернет-банкінг, з 21.09.13 16:00 до 22.09.13 12:00
Пароль прийшов тільки з цифр, правда наступний, як завжди ![]() Некомпетентна «гаряча лінія» і приховані тарифи!При закритті депозиту, поточний рахунок, на який нараховувалися відсотки, безкоштовно закрити неможливо. Закриття коштує 50 грн.
На «гарячій лінії» дівчина-оператор некомпетентна, плутається у своїх твердженнях. Спочатку каже, що я міг відмовитись від відкриття поточного рахунку і відразу ж каже, що до депозиту банк обов'язково його відкриває. На питання чітко відповісти не може, не хоче або не може вислухати і чітко зрозуміти моє запитання. Треба сказати, що тарифи по поточному рахунку я не підписував, мене ніхто з ними не ознайомив, коли я запитував чи є якась абонплата чи комісії, менеджер сказала, що все абсолютно безкоштовно. А на гарячій лінії все та ж дівчина порадила мені збігати додому і подивитися тарифи на сайті, це при тому, що я знаходився у відділенні і оформлював депозит. А далі взагалі не захотіла зі мною розмовляти, для галочки, напевно, задала запитання чи немає у мене більше до неї запитань і тут же відключилася, не дочекавшись мого наступного питання. Банк розчарував! ![]() Re: Идея (Плюс) Банк..вам той поточний "на голові стоїть " ? ))... в тарифах написано - не буде руху коштів по рахунку на протязі 3-х років , банк автоматично і безкоштовно(- з ініціативи банку у випадку відсутності операцій по рахунку понад 3 роки -В межах залишку коштів на рахунку, max 50 грн або еквівалент в валюті рахунку) його закриє без вашої участі. А так заради справедливості - то читати тарифи потрібно ДО оформлення будь чого , а там сказано , що відкриття і обслуговування поточного безкоштовно , а ось закриття платне , за винятком тої ситуації що я написав ...тому " для чого скаржитись на відображення в дзеркалі ? " ![]() ![]()
Тарифи потрібно читати, але їх легко можна поміняти, і загнати в мінус поточний щомісячною оплатою, як це робив Універсал ![]() Re: Идея (Плюс) БанкКоли я звернувся у відділення, я хотів відкрити лише депозит. Поточний рахунок мені був не потрібний. Мене поставили перед фактом його відкриття. Доречі, умови по депозиту я вивчив «ДО» приходу в банк. Я не люболю, коли залишаються відкриті договори після завершення співпраці з банком. Сьогодні там тарифи одні, а завтра їх змінили — ввели абонплату, плату за відсутність руху коштів, смс-банкінг чи ще щось подібне. А ви в цей час навіть не підозрюєте, про те, що у вас утворився мінус на рахунку, а там вмикаються відсотки за недозволений овердрафт... ситуацію можна усугубити до неймовірності. Питання, а навіщо мені ці можливі проблеми? Навіть якщо їх не буде, чому я повинен банку довіряти? Тому всі недіючі непотрібні рахунки я звик закривати, чого і вам бажаю! ![]()
все ви вірно говорите..і найкращий варіант - закриття непотрібних рахунків в вомент коли вони стали зайвими, ніхто з цим не сперечається, але....йдеться про те що ви на момент оформлення НЕ ЗНАЛИ що під депо відкривається поточний рахунок для обслуговування депозиту ( виплата % , внесення поповнень , виплата тіла по закінченню ) а також не ознайомились з процедурою його закриття - ну чия в цьому вина ?.. ви могли задати всі питання ДО оформлення ,а також самостіно прочитати на сайті - це викладено в тарифах , тому зараз обурюватись дещо недоречно і запізніло. Від себе додам- при веденні справ з Ідеєю - потрібно бути готовим до несподіванок - це вже показала практика ..тут ще ТІ ..креативні менеджери ![]()
|
|