|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 26 вер, 2013 14:40
Эдвард написав:Посетив сегодня отделение в Николаеве для пополнение по номеру карты текущего счета третьего лица был неприятно удивлен. Оказывается для пополнения оказался нужен паспорт, и без него никак. Такого требования раньше не было, переводил не раз. Странно, но ни на сайте банка ни на данном форуме о таком нововведении в банке ни слова ??? Или я что-то пропустил.
это скорее всего Покращення со стороны НБУ, они щас за валюту взялись - вот и пошло поехало ....
-
axuJlec
-
-
- Повідомлень: 409
- З нами з: 25.04.10
- Подякував: 23 раз.
- Подякували: 27 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 14:53
В гривне так же. Требования НБУ. По крайней мере свыше 5000 грн/сутки.
-
cdjbkru
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 1401
- З нами з: 21.11.12
- Подякував: 71 раз.
- Подякували: 147 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 14:58
Эдвард А заблаговременно проинформировать клиентов об этом нововведении слабо ???
-
Эдвард
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:01
maximbo С 365 постановлением ознакомлен. Переводил наши гривнебаксы.
-
Эдвард
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:15
И всё же будут ли акции по деп. ставкам. Или Дельта после покупок др. банков уже не нуждается в мани-мани. Зато Фин. инициатива сегодня рулит со своими 25%. Ждал от Дельта обещанного сюрприза, но кроме билета на дельтоплан ничего не получил. 
-
Игорь Алексеевич
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8635
- З нами з: 13.09.09
- Подякував: 113 раз.
- Подякували: 866 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:23
Доброго дня. Виконував переказ коштів через інтернет-банк десь числа 20.09.2013. Поставив дату переказу на 24.09.2013. Тобто переказ повинен був пройти з відстрочкою в 4 дні. Зранку 24.04.2013 о 07:00 (ранку) прийшло смс-повідомлення про те, що сума списана з рахунку. 25.04.2013 зайшов у інтернет-банк і виявилося, що переказ не пройшов, сума заблокована на рахунку (не повернена)! Після звернення на «гарячу лінію» для з’ясування ситуації була створена заявка, яка чомусь ще й досі розглядається, гроші так і не повернулися на рахунок. Номер заявки надішлю персональним повідомленням на Delta official
Востаннє редагувалось Webracer в Чет 26 вер, 2013 15:31, всього редагувалось 1 раз.
-
Webracer
-
-
- Повідомлень: 1704
- З нами з: 02.09.12
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 337 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:30
Webracer написав:Доброго дня. Виконував переказ коштів через інтернет-банк десь числа 20.09.2013. Поставив дату переказу на 24.09.2013. Тобто переказ повинен був пройти з відстрочкою в 4 дні. Зранку 24.04.2013 0 07:00 (ранку) прийшло смс-повідомлення про те, що сума списана з рахунку. 25.04.2013 зайшов у інтернет-банк і виявилося, що переказ не пройшов, сума заблокована на рахунку (не повернена)! Після звернення на «гарячу лінію» для з’ясування ситуації була створена заявка, яка чомусь ще й досі розглядається, гроші так і не повернулися на рахунок. Номер заявки надішлю персональним повідомленням на Delta official
Шановний Webracer, інформація прийнята до уваги. По факту врегулювання даного питання Вас проінформуємо додатково. Приносимо вибачення за незручності та сподіваємося, даний інцидент не вплине на нашу подальшу співпрацю!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:33
Delta official, я вчора ще попередив оператора на гарячій лінії, що якщо вже переказ не пройшов, то треба терміново повернути гроші на рахунок, щоб я міг їх зняти і првести оплату в інший спосіб! Чекаю і досі, навіть без яких-недудь пояснень.
-
Webracer
-
-
- Повідомлень: 1704
- З нами з: 02.09.12
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 337 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:37
Webracer написав:Delta official, я вчора ще попередив оператора на гарячій лінії, що якщо вже переказ не пройшов, то треба терміново повернути гроші на рахунок, щоб я міг їх зняти і првести оплату в інший спосіб! Чекаю і досі, навіть без яких-недудь пояснень.
Шановний Webracer, ми приймемо відповідні заходи і докладемо максимум зусиль, щоб подібні інциденти не повторювались в майбутньому. Дякуємо, що повідомили.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 26 вер, 2013 15:57
Delta official, доброго дня. а сколько времени необходимо на изготовление пенсионного пластика? чё спрашиваю то, в ИБ карту уже неделю вижу а с отделения не звонят
-
idiklip
-
-
- Повідомлень: 998
- З нами з: 17.10.08
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 14 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
215333 |
|
|
337 |
139244 |
|
|
34 |
18112 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|