|
Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 28 вер, 2013 16:08
Ваще конечно есть и плюсы, удивительно неплохая автоматизация: пин как альтернатива секретному слову, возможность сменить логин в ИБ (привет Дельте  ), активация карты через робота (почему не сказали при оформлении и вместо этого попросили пополнить карту через банкомат  ), может еще что. ЗЫ. 666 сообщение пришлось на тему БРС, удачи банку 
-
Sean
-
-
- Повідомлень: 2278
- З нами з: 09.02.13
- Подякував: 334 раз.
- Подякували: 251 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 16:10
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28838
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 21:04
Ммм, привязал БВК к PayPal, очень быстро все прошло, с банка перезвонили, выписка обновилась в течении минуты, курс приятный. Я все простил 
-
Sean
-
-
- Повідомлень: 2278
- З нами з: 09.02.13
- Подякував: 334 раз.
- Подякували: 251 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 28 вер, 2013 21:07
а нас везде неплохо кормят )))
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38795
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Пон 30 вер, 2013 11:58
Уже год, как представитель Банка Русский Стандарт присутствует на этой ветке. Возможно, у Вас за данный период накопились пожелания в адрес работы Support BRS. Пожалуйста, озвучивайте Ваши замечания, которые обязательно будут учтены в процессе улучшения качества обслуживания клиентов.
-
Support BForward
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 2831
- З нами з: 24.09.12
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 195 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 30 вер, 2013 12:19
Support BRS написав:Уже год, как представитель Банка Русский Стандарт присутствует на этой ветке. Возможно, у Вас за данный период накопились пожелания в адрес работы Support BRS. Пожалуйста, озвучивайте Ваши замечания, которые обязательно будут учтены в процессе улучшения качества обслуживания клиентов.
Побажання не пропадати з цієї гілки. Ну і відповідати на запитання так, як це роблять Ваші конкуренти з гілки Дельти. 1. Старі депо, по яким заборонили поповнювати а потім дозволили в 5 кратному розмірі від початкової суми будуть автоматично пролонгуватися по закінченню терміну? 2. Як поповнити поточний чи ощадний рахунок в іншому відділенні? Не в тому де вони відкривались.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 30 вер, 2013 12:26
Support BRS написав:Пожалуйста, озвучивайте Ваши замечания, которые обязательно будут учтены в процессе улучшения качества обслуживания клиентов.
в июне написал заявление на закрытие карты "Картка комфорту Фокстрот". Обещали в течении 60 дней закрыть, но прошло уже 90 дней, а карта ещё видна в интернет-банке. В течении какого времени карта реально закрывается?
-
alexfromdn
-
-
- Повідомлень: 158
- З нами з: 27.12.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 30 вер, 2013 12:37
tatop 2. Як поповнити поточний чи ощадний рахунок в іншому відділенні? Не в тому де вони відкривались.
А какие проблемы ? Я подхожу в кассу с договором , где указан номер счета , и пополняю наличкой - без проблем ( деньги мгновенно на счету и можно далее работать с ними в ИБ ) ...
-
ALEX66
-
-
- Повідомлень: 4814
- З нами з: 04.12.09
- Подякував: 256 раз.
- Подякували: 186 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 30 вер, 2013 12:55
ALEX66 написав:tatop 2. Як поповнити поточний чи ощадний рахунок в іншому відділенні? Не в тому де вони відкривались.
А какие проблемы ? Я подхожу в кассу с договором , где указан номер счета , и пополняю наличкой - без проблем ( деньги мгновенно на счету и можно далее работать с ними в ИБ ) ...
Треба знати тільки номер рахунку? Так його можна підглянути в ІБ. Десь літом не зміг поповнити в іншому відділенні поточний. Але спочатку звернувся до менеджера. Вже не памятаю, що там за загогуліна була.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 30 вер, 2013 13:05
Support BRS Чи відповідає дійсності інформація з гарячої лінії, що в день закінчення онлайн-депозиту, відкритого з ощадного рахунку, тіло депозиту стає доступним лише для отримання у відділенні, а для переказів в інтернет-банку доступне тільки на наступний день?
-
Bosstone
-
-
- Повідомлень: 2278
- З нами з: 21.04.10
- Подякував: 812 раз.
- Подякували: 298 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7772287 |
|
|
101069 |
15817987 |
|
|
38157 |
5137316 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|