Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
cdjbkru написав:Не уверен, но в марте, апреле, мае, июне, июле и августе платежи отправленные около 17:00 засчитались.
Этого не могло произойти. В последний день месяца деньги на счета 2625 заходят только!!! до 11:00, хоть через кассу, хоть по безналу. Все остальные движения проводятся первым числом.
Этому регламенту уже много лет.
Тут уж, как говорится, нечего на Дельту пенять ...
О,тут ви не праві в мене була проплата до 11 год.через касу,а зарахували наступного дня. Ітого маю заморочку,попала на 4 тис.грн.!
lebedinets написав:Уважаемый оф. представитель ДельтаБанка, У меня 2 вопроса: 1. Действительно ли запрещено кассирам принимать USD и EUR для зачисления на карточный счет (то есть напрямую на карту) через POS-терминал без паспорта (карта ЗГ№1) и если да, то где это можно увидеть на сайте банка или в укр. законодательстве?
Допоможемо банку )
7.12. На поточні рахунки в іноземній валюті фізичних осіб-резидентів зараховуються:
готівкова валюта внесена/переказана ВЛАСНИКОМ рахунку або його довіреною особою; { Абзац другий пункту 7.12 глави 7 в редакції Постанови Національного банку N 158 ( z0321-09 ) від 23.03.2009; із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку N 212 ( z1121-13 ) від 06.06.2013 }
Це витяг з: ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
12.11.2003 N 492
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 грудня 2003 р. за N 1172/8493
Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах
Прим. авт.: !!! Інструкцією не передбачено зарахування на поточний валютний рахунок фізичної особи готівкових коштів, внесених третьою особою (окрім довірених осіб, тобто тих, що діють від імені власника рахунку на підставі довіреності).
Разом з тим, посвідченням особи громадянина України є паспорт громадянина України.
Востаннє редагувалось Frei в Сер 02 жов, 2013 12:16, всього редагувалось 1 раз.
Delta official написав:Уважаемые Форумчане, вопрос касательно работы СДО "myDELTA" сейчас решается нашими специалистами. Приносим извинения за неудобства.
З власного досвіду клієнта - платежі, перекидки коштів, перегляд історії краще проводити в ранкові години (6-8 ранку), коли навантаження на ІБ незначне
Жерминаль написав: О,тут ви не праві в мене була проплата до 11 год.через касу,а зарахували наступного дня. Ітого маю заморочку,попала на 4 тис.грн.!
Шановна Жерминаль, для вивчення ситуації, описаної Вами, просимо надіслати Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку) на скриньку Delta official. Сподіваємося на зворотній зв'язок!