Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Уважаемый Плюшкин, спасибо за предложение. Наши специалисты работают над новыми продуктами и услугами, учитывая интересы наших Клиентов. Следите, пожалуйста, за нашими новостями!
Подскажите, а можно-ли не будучи VIP клиентом, договориться о встрече с менеджером для оформления ОК1? Чтобы не ждать в очередях. И хотелось бы оформить новую карту у той-же девушки, которая оформляла мне предыдущие карты
Подскажите, а можно-ли не будучи VIP клиентом, договориться о встрече с менеджером для оформления ОК1? Чтобы не ждать в очередях. И хотелось бы оформить новую карту у той-же девушки, которая оформляла мне предыдущие карты
Уважаемый Амвросий, у Вас есть возможность заказать встречу с менеджером в удобном для Вас отделении для оформления указанной Вами карты. Для этого рекомендуем предварительно обратиться в Контакт-Центр Банка. Спасибо за вопрос.
Delta official, в тарифах новой "ОК №1 Debit" указано, что за "повернення картки, вилученої іншим банком", берётся комиссия в размере 35 USD. Там же указывается, что "Розмір плати за повернення картки залежить від обставин, при яких картка була вилучена." Можно поподробнее про размер? Например, размер платы за такие обстоятельства: 1. Карта изъята другим банком по причине неисправности банкомата; 2. Карта изъята по причине повреждения самой карты; 3. Карту забыл сам клиент(наверное, самое дорогое обстоятельство ).
Delta official, клієнт А відкрив ОК1 (2620) в відділенні В в день Ч в гривні. В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А. Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня. Хто і де допустив помилку, що клієнт А не зміг поповнити свою ОК1?
tatop написав:з карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А.Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківськ
Раньше занимался, оказался сложным вопросом: по горячей линии говорят можно через кассу, в банке говорят что нельзя, при перезвоне на горячую линию говорят что это делает отделении, круг замыкается. Но мне в одном отделении пополняют прямо в кассе а в других только через платежку менеджера.
tatop написав:Delta official, клієнт А відкрив ОК1 (2620) в відділенні В в день Ч в гривні. В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А. Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня. Хто і де допустив помилку, що клієнт А не зміг поповнити свою ОК1?
Шановний tatop, для покращення якості обслуговування просимо повідомити адресу відділення, у якому оформлявся рахунок у ТП "Ощадна картка №1", на скриньку Delta official. Ми обов'язково проведемо розслідування щодо даного питання. Сподіваємося на зворотній зв'язок!
tatop написав:Delta official, клієнт А відкрив ОК1 (2620) в відділенні В в день Ч в гривні. В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А. Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня. Хто і де допустив помилку, що клієнт А не зміг поповнити свою ОК1?
Шановний tatop, для покращення якості обслуговування просимо повідомити адресу відділення, у якому оформлявся рахунок у ТП "Ощадна картка №1", на скриньку Delta official. Ми обов'язково проведемо розслідування щодо даного питання. Сподіваємося на зворотній зв'язок!
Так питання не в розслідуванні а в виявленні вузького місця в обслуговуванні клієнтів. Ми ж як клієнти, хочем щоб Дельта був ще кращий. По суті запитання можете щось повідомити? Потім я Вам напишу як ця проблема вирішується по народному методу.
tatop написав:Delta official, клієнт А відкрив ОК1 (2620) в відділенні В в день Ч в гривні. В день Ч1 він прийшов без карти з паспортом до каси відділення В поповнити рахунок по номеру рахунку. В касі відмовили клієнту аргументуючи, що немає зразка підпису клієнта А. Черга до операціоніста, щоб надати ці зразки підпису була за межами банківського а можливо і робочого дня. Хто і де допустив помилку, що клієнт А не зміг поповнити свою ОК1?
Шановний tatop, для покращення якості обслуговування просимо повідомити адресу відділення, у якому оформлявся рахунок у ТП "Ощадна картка №1", на скриньку Delta official. Ми обов'язково проведемо розслідування щодо даного питання. Сподіваємося на зворотній зв'язок!
Так питання не в розслідуванні а в виявленні вузького місця в обслуговуванні клієнтів. Ми ж як клієнти, хочем щоб Дельта був ще кращий. По суті запитання можете щось повідомити? Потім я Вам напишу як ця проблема вирішується по народному методу.
Шановний tatop, звертаємо Вашу увагу на те, що картка зі зразками підписів оформлюється під час підписання договору. Дякуємо за Ваше запитання.
Востаннє редагувалось Delta official в Вів 05 лис, 2013 13:41, всього редагувалось 1 раз.