|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 08 лис, 2013 11:57
radnyk написав: mrgt написав:radnyk Всё же почему неработает 0 800 500 600
Работает. Просто не для всех. Часть звонков обрубается. Например, почти все мобильные. Укртелекомовкие, если не ошибаюсь, пропускают. Какая стоимость 044 428 95 95.
Нет там никакой стоимости. Обычный киевский городской номер. Тогда это не гарячий номер, а холодный. А это уже лож на сайте уважаемого банка. Укртелекомовские тоже не проходят. А если по межгороду стоимость какая, а пока добёшся истини полчаса минимум пройдёт, а если нужно перезванивать. Вот и считайте... Пробовал разные операторы звязи ответ один - НИКАКОГО.
Звоните с домашнего, или становитесь ВИПом. Есть еще скайп. Дорого нынче принимать звонки с мобильного на 0-800. Даже приват от них отказался.
-
cdjbkru
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 1401
- З нами з: 21.11.12
- Подякував: 71 раз.
- Подякували: 147 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 11:58
GYV написав: Delta official написав: GYV написав:Дякую за інформацію, але прошу уточнити: На сайті зазначено: "Операції в мережі Інтернет: можливість розрахунків в мережі Інтернет, встановивши індивідуальні ліміти на ці операції" З цього опису не зрозуміло що ви маєте на увазі під поняттям ліміту, це 1 Ліміт на 1 операцію ? 2. ліміт на суму операцій за день? 3. Ліміт на суму операцій за місяць? 4. Ліміт на кількість транзакцій? Доречі, згадки про обмежену кількість транзакцій зовсім нема у цьому описі, незважаючи на те, що у заголовку сата написано: "Ліміти - це обмеження по сумі або кількості операцій з карткою" У звязку з цим, я все ж таки прошу дати однозначну відповідь на моє питання: ЯКІ ВИДИ ЛІМІТІВ встановлені для картки ДЕЛЬТА-Портмоне????????
Шановний GYV, повідомляємо, що по платіжній картці в рамках Тарифного пакету "Delta - Portmone.com" діють наступні стандартні ліміти на проведення операцій: - отримання готівки в мережі банкоматів - 100 тис. грн. протягом 30 днів (500 грн. на добу в таких країнах: Таїланд, Малайзія, Тайвань, Китай, Гонконг, Болгарія); - операції в мережі Інтернет - 500 грн. на добу; - обслуговування в готелях, обслуговування на авіалініях, пасажирські перевезення, оренда автомобілів, медичні послуги - 10 тис. грн. на добу; - операції у великих універсальних магазинах, гастрономах, супермаркетах, СТО, АЗС, магазинах одягу, магазинах різних аксесуарів, магазинах ювелірних виробів, в казино; телекомунікаційне обладнання/послуги, комп'ютерні мережі, інформаційні послуги (через ПОС-термінали), побутові товари та матеріали, магазин взуття, магазин теле-, аудіо- та радіоапаратури, магазин фотоапаратури, інші категорії товарів і послуг, що не увійшли до вищезгаданих - 10 тис. грн. на добу (1,5 тис. грн. на добу в таких країнах: Таїланд, Малайзія, Тайвань, Китай, Гонконг, Болгарія). Дякуємо за запитання! У нас якась розмова глухого зі сліпим.....Про який саме ліміт йде мова коли ви пишите "операції в мережі Інтернет" ??????????????????????
Не у Вас одного склалося таке враження!
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 11:59
GYV написав: Delta official написав: GYV написав:Дякую за інформацію, але прошу уточнити: На сайті зазначено: "Операції в мережі Інтернет: можливість розрахунків в мережі Інтернет, встановивши індивідуальні ліміти на ці операції" З цього опису не зрозуміло що ви маєте на увазі під поняттям ліміту, це 1 Ліміт на 1 операцію ? 2. ліміт на суму операцій за день? 3. Ліміт на суму операцій за місяць? 4. Ліміт на кількість транзакцій? Доречі, згадки про обмежену кількість транзакцій зовсім нема у цьому описі, незважаючи на те, що у заголовку сата написано: "Ліміти - це обмеження по сумі або кількості операцій з карткою" У звязку з цим, я все ж таки прошу дати однозначну відповідь на моє питання: ЯКІ ВИДИ ЛІМІТІВ встановлені для картки ДЕЛЬТА-Портмоне????????
Шановний GYV, повідомляємо, що по платіжній картці в рамках Тарифного пакету "Delta - Portmone.com" діють наступні стандартні ліміти на проведення операцій: - отримання готівки в мережі банкоматів - 100 тис. грн. протягом 30 днів (500 грн. на добу в таких країнах: Таїланд, Малайзія, Тайвань, Китай, Гонконг, Болгарія); - операції в мережі Інтернет - 500 грн. на добу; - обслуговування в готелях, обслуговування на авіалініях, пасажирські перевезення, оренда автомобілів, медичні послуги - 10 тис. грн. на добу; - операції у великих універсальних магазинах, гастрономах, супермаркетах, СТО, АЗС, магазинах одягу, магазинах різних аксесуарів, магазинах ювелірних виробів, в казино; телекомунікаційне обладнання/послуги, комп'ютерні мережі, інформаційні послуги (через ПОС-термінали), побутові товари та матеріали, магазин взуття, магазин теле-, аудіо- та радіоапаратури, магазин фотоапаратури, інші категорії товарів і послуг, що не увійшли до вищезгаданих - 10 тис. грн. на добу (1,5 тис. грн. на добу в таких країнах: Таїланд, Малайзія, Тайвань, Китай, Гонконг, Болгарія). Дякуємо за запитання!
У нас якась розмова глухого зі сліпим..... Про який саме ліміт йде мова коли ви пишите "операції в мережі Інтернет" ??????????????????????
Это лимит (500 грн.в сутки) на операции в интернете и не зависимо сколько, Вы проведете операций, одну на 500 грн. или 10 шт. по 50 грн.
Востаннє редагувалось Миша_Потикана в П'ят 08 лис, 2013 12:01, всього редагувалось 1 раз.
-
Миша_Потикана
-
-
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 08.11.13
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 125 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:00
AlexJ написав:Коллеги!
Прошу напомнить, есть ли (была ли найдена) возможность провести в ИБ с ОК1 платеж на карту Привата, зная только номер карты и фамилию с именем получателя. Может, есть и иной, безболезненный способ оплаты (чтобы не отрывать ЖОзефину ПАвловну от стула) именно по таким куцым реквизитам/данным?
Кроме этих данных вам надо еще инд. код получателя. Вот этих данных будет достаточно. Рахунок одержувача: 2924 4 825509100 МФО Банку одержувача: 305299 Ім'я одержувача: ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" ІПН/ЄДРПОУ одержувача: 14360570 Призначення платежу: для поповнення карти ХХХХХХХХХ(де ХХ-номер карти), ФІО,ХХХХХХХХХ(де ХХ-ІНН власника карти)
Востаннє редагувалось malser в П'ят 08 лис, 2013 13:36, всього редагувалось 1 раз.
-
malser
-
-
- Повідомлень: 484
- З нами з: 05.09.12
- Подякував: 74 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:04
Миша_Потикана написав: radnyk написав:Миша_ПотиканаА если Вопрос нужно решить быстро? В течении часа, например.
Где то видел рекламу( не буду врать где), что нужны сотрудники в Дельта Банк - "зі швидкою реакцією", по этому, если попадете на очень "шустрого сотрудника", могут решить Ваш вопрос и в пределах часа Меня при запросе через ИБ , ниразу не обижали, все оперативно и быстро решали  за что им благодарен.
Аналогично, получил ответ сразу и на то, что просил.
-
MOZ
-
-
- Повідомлень: 77
- З нами з: 03.04.13
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:08
GYV написав:У нас якась розмова глухого зі сліпим..... Про який саме ліміт йде мова коли ви пишите "операції в мережі Інтернет" ??????????????????????
Шановний GYV, звертаємо Вашу увагу, що стандартний ліміт на придбання товарів та послуг в мережі Інтернет по карті "Delta - Portmone.com" встановлений в розмірі 500 грн. на добу. За бажанням Клієнта є можливість встановити індивідуальний ліміт: - тимчасово - звернувшись до Контакт-Центру Банку: 0 800 500 600 або 044 428 95 95; - на постійній основі - скориставшись послугою "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA" або написавши заяву у відділенні Банку. Дякуємо за запитання!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:09
Тогда это не гарячий номер, а холодный. А это уже лож на сайте уважаемого банка. Укртелекомовские тоже не проходят. А если по межгороду стоимость какая, а пока добёшся истини полчаса минимум пройдёт, а если нужно перезванивать. Вот и считайте... Пробовал разные операторы звязи ответ один - НИКАКОГО.[/quote] Звоните с домашнего, или становитесь ВИПом. Есть еще скайп. Дорого нынче принимать звонки с мобильного на 0-800. Даже приват от них отказался.[/quote] Вы это сейчас о чём. Вы онлайн поддержку Привата видели, у Дельты и рядом не стояла. Скайп на любителя. Может и Приват отказалса от 0-800, а появилса 3700 - бесплатно с мобильных. Пробовал с укртелекомовского тоже самое (внимательней читайте, прежде чем отвечать). Сами то Вы пробовали. А лож она везде лож. А на счет ВИПА, это Вы погаречились  , правда.
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:09
Delta official написав:Уважаемый Чукча, для проверки информации просьба предоставить Ваши данные (ФИО/ИНН/№ счета) на ящик Delta Official. Благодарим за обращение!
Отправил: Запит до банку!! Могу ошибиться, в 5 или 6, а может и в 8-й раз, и что? Ну хоть ответьте, что мы типа это не делаем, не сделаем. и делать не хотим. И я отстану. Да, письмо написал на имя Председателя Наблюдательного Совета. Скучно уже как то, я пишу, а из банка - молчание. Ведь я хочу лучшего функционала, и всего то...
-
Чукча
-
-
- Повідомлень: 1377
- З нами з: 04.12.08
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 30 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:12
MOZ написав: Миша_Потикана написав: radnyk написав:Миша_ПотиканаА если Вопрос нужно решить быстро? В течении часа, например.
Где то видел рекламу( не буду врать где), что нужны сотрудники в Дельта Банк - "зі швидкою реакцією", по этому, если попадете на очень "шустрого сотрудника", могут решить Ваш вопрос и в пределах часа Меня при запросе через ИБ , ниразу не обижали, все оперативно и быстро решали  за что им благодарен.
Аналогично, получил ответ сразу и на то, что просил. Через ИБ, в течении 3 дней.
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:15
Миша_Потикана написав: radnyk написав:Миша_ПотиканаА если Вопрос нужно решить быстро? В течении часа, например.
Где то видел рекламу( не буду врать где), что нужны сотрудники в Дельта Банк - "зі швидкою реакцією", по этому, если попадете на очень "шустрого сотрудника", могут решить Ваш вопрос и в пределах часа Меня при запросе через ИБ , ниразу не обижали, все оперативно и быстро решали  за что им благодарен.
Рад за Вас! Но мне кажеться что Вы лукавите. 
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
215824 |
|
|
337 |
139398 |
|
|
34 |
18170 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|